• Home
  • Ik wil niet langer punten sparen via MyHunkemöller. Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Indien u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of u wilt er toegang toe krijgen, gebruik dan ons contactformulier op de website en volg deze stappen:

  • Ga naar 'contact' op de website of browse naar https://www.hunkemoller.be/contact, log u in en/ of vul de verplichte velden in, inclusief uw Membercard nummer.
  • Vul in het veld het onderwerp 'Privacy'. We zullen binnen de 2 werkdagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.
  • We zullen binnen 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.

 

U kan uw account verwijderen door op de "verwijder mijn account" knop te klikken in de Hunkemöller app.

Let op: indien u uw account verwijderd heeft, kan u zich niet meer inloggen op MyHunkemöller om uw persoonlijke informatie in te kijken.