Hoe kunnen wij u helpen?

Mijn Hunkemöller

Wat is My Hunkemöller?

Bij Hunkemöller staan onze klanten centraal. MyHunkemöller is een op punten gebaseerd loyaltiteitsprogramma, waarvan klanten in de winkel, op de website of in de app lid - ook wel Member genoemd - kunnen worden. MyHunkemöller is opgezet om deze Members op een persoonlijke en inspirerende manier te waarderen en ze een aangename ervaring te bieden. We belonen ze met kortingen, cadeaus en exclusieve services. Hoe meer u shopt en met ons interageert, hoe meer punten u spaart, hoe hoger uw level wordt. Daaraan zijn dan weer nieuwe en meer exclusieve voordelen voor u gekoppeld! Denk bijvoorbeeld aan limited edition producten, uitnodigingen voor evenementen, korting vouchers, geschenkjes voor u verjaardag, eerdere Member afprijzingen en nog zoveel meer. Ontdek hier alle benefits van het programma: https://www.hunkemoller.be/passionpoints-benefits
We gebruiken de persoonsgegevens van onze Members uitsluitend om nog beter in hun behoefte te kunnen voorzien.

Members sparen voor punten die optellen tot een bepaald saldo (Passion Points).
Het programma bestaat uit 4 niveaus (levels) en het aantal Passion Points bepaalt waar de Member zich bevindt. Elk niveau heeft een start- en een eindbalans.
Het puntensaldo bepaalt op welke vouchers u recht heeft. Members ontvangen gedurende de periode van 1 jaar 6 x een shoptegoed ter waarde van €5 en tal van andere korting vouchers & cadeaus. Indien u 12 maanden geen aankopen bij ons doet, zakt u 1 level. U belandt dan daar op de eindbalans aan Passion Points.».

Zijn er kosten verbonden aan het Member zijn van My Hunkemöller?

Er zijn geen kosten aan verbonden! U kan zich gemakkelijk registreren in de winkel, op de website of in de app.

Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller - het loyaliteitsprogramma van Hunkemöller?

Als Member van ‘My Hunkemöller’ heeft u enorm veel voordelen: Uw puntensaldo bepaalt uw level, wat u dan weer recht geeft op unieke en steeds meer exclusieve voordelen.

Alle voordelen op een rijtje:

  • Exclusieve aanbiedingen & persoonlijke korting vouchers
  • Memberdays en andere shopping events
  • Persoonlijke vouchers en aanbevelingen in onze nieuwsbrief via e-mail (indien ingeschreven)
  • Verzilver punten om recht te hebben op nog meer exclusieve voordelen
  • Uw bestelgeschiedenis in een handig overzicht

Ik heb al een Memberaccount in het oude programma (voor 2021). Verandert er iets voor mij?

Uw Membercard en account blijven gewoon geldig. Uw gespaard puntensaldo en shoptegoed tijdens de overgang naar het nieuwe MyHunkemöller programma houdt u bij. En er komen zoveel meer nieuwe voordelen bij! Vanaf nu spaart u punten die u toegang verlenen tot één van de vier levels. Elk niveau geeft recht op steeds meer exclusieve voordelen zoals kortingen, cadeaus en afprijzingen.

Waar kan ik mijn Membercard nummer vinden?

Indien u een fysieke Membercard heeft, kan u het nummer op de achterkant van de kaart terugvinden onder de barcode. Daarnaast wordt het vermeld in de footer van de Hunkemöller nieuwsbrief onder de QR-code. Deze QR-code is eveneens uw digitale Membercard die u kan laten scannen in de winkel.
Indien u alleen een digitale versie heeft, kan u deze opzoeken via de website door in te loggen op ‘My Hunkemöller’ of via de app,  door bovenaan op de homepage op het card icoontje te klikken. Hier vindt u bovendien een QR-code, die u tevens kan laten scannen in de winkel.
Schrijf u dus in op de nieuwsbrief of download onze app en u heeft altijd uw Membercard bij de hand.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Uw Membercard is in principe geldig voor onbepaalde duur maar in geval van inactiviteit (geen aankopen bij Hunkemöller) worden uw gegevens - en dus ook uw kaartinformatie - verwijderd uit onze klantendatasystemen.

Mijn Membercard is verloren of gestolen, wat nu?

Indien u uw Membercard verloren bent of u vermoedt dat deze gestolen is, neem dan contact op met onze klantenservice via 'contact' onderaan de website. Dit kan alleen als uw Membercard geregistreerd is.

Ik heb twee Membercard nummers, wat nu?

In geval van twee Membercard nummers, dan kan u deze door onze klantenservice laten samenvoegen op één account.

Hoe kan ik in de winkel, via de website of de app aantonen dat ik Member ben?

Er zijn twee manieren om u te identificeren als Member:
1. Log u in op de website of in de app met uw e-mailadres en wachtwoord. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en kan u het beschikbaar shoptegoed en eventuele vouchers activeren in uw winkelmandje.
2. Laat uw Membercard scannen aan de kassa in de winkel. Indien u uw Membercard niet kan tonen, kunnen onze medewerkers u opzoeken in het systeem, dit enkel op vertoon van een bewijs van uw identiteit. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en worden het beschikbaar shoptegoed & eventuele vouchers voor u geactiveerd.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kan u zich niet inloggen? Check dan eerst of u het juiste e-mailadres en/of wachtwoord heeft ingevoerd. Indien u de melding 'dit e-emailadres word niet herkend' krijgt, heeft u waarschijnlijk bij ons nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller. In geval van 'dit account is nog niet geactiveerd', laat u best de activatiemail opnieuw naar uw inbox versturen. Let op: u ontvangt van ons een e-mail om uw account te activeren. Pas wanneer u op de link in de e-mail heeft geklikt, bent u Member van MyHunkemöller en kan u zowel in de app (en de website) als in store uw rewards verzilveren, zoals vouchers en shoptegoed!

Als u uw wachtwoord vergeten bent, klik dan op 'wachtwoord vergeten'. U krijgt van ons een link via e-mail om uw wachtwoord te wijzigen. Kan u zich niet herinneren met welk e-mailadres u Member geworden bent? Neem dan contact op met de klantenservice en vermeld uw Membercard nummer. Zie ook 'waar kan ik mijn Membercard nummer vinden?'

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens, shoptegoed en vouchers te zien?

Om uw gegevens na te gaan of te veranderen en voor een actueel overzicht van uw shoptegoed en vouchers, klikt u bovenaan de pagina op 'inloggen'. Vul uw e-mailadres & wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’. Zo gaat u naar uw persoonlijke Memberpagina. Op deze manier kan u eveneens inloggen op de app.

Kan ik mijn MyHunkemöller Memberaccount ook in het buitenland gebruiken?

Ja, u kan uw Membercard eveneens gebruiken in het buitenland en daar inloggen op de website of app. Ook Passion Points sparen en shoptegoed of vouchers verzilveren kan plaatsvinden in winkels in het buiteland of op de website en app van de betreffende landen. Check onze storelocator indien u wilt weten waar Hunkemöller actief is. De voordelen per level zijn overal gelijk.

Hoe verander ik mijn thuisadres?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Na het wijzigen van uw gegevens, kies ‘wijzigingen opslaan’. U heeft ook de mogelijkheid om meerdere leveradressen toe te voegen.

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’ en vervolgens op 'bewerken'. Na het wijzigen van uw gegevens, kies ‘wijzigingen opslaan’.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’, scroll naar beneden en ga vervolgens naar 'wachtwoord veranderen'. Vul uw huidig en nieuw wachtwoord in. Bevestig nogmaals en klik op 'wachtwoord veranderen'.

Ik wil niet langer punten sparen via MyHunkemöller. Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Indien u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of u wilt er toegang toe krijgen, gebruik dan ons contactformulier op de website en volg deze stappen:

  • Ga naar 'contact' op de website of browse naar https://www.hunkemoller.be/contact, log u in en/ of vul de verplichte velden in, inclusief uw Membercard nummer.
  • Vul in het veld het onderwerp 'Privacy'. We zullen binnen de 2 werkdagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.
  • We zullen binnen 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.

Let op: indien u uw account verwijderd heeft, kan u zich niet meer inloggen op MyHunkemöller om uw persoonlijke informatie in te kijken.

Ik heb mijn account bij My Hunkemöller verwijderd maar wil toch opnieuw Member worden. Hoe doe ik dit?

U zou een nieuwe Membercard kunnen laten registreren in de winkel of u heeft de mogelijkheid om online - op de website of in de app - een account aan te maken.

Wat doet Hunkemöller met mijn gegevens?

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het betreft uw informatie en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement kan u terugvinden op de website. Dit geeft meer gedetailleerd weer over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, hoe we de info gebruiken en hoe we de veiligheid ervan vrijwaren. Raadpleeg eveneens hier de Algemene Voorwaarden van het MyHunkemöller programma https://www.hunkemoller.be/nl/membercard-legal-agreements.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Klik gewoon op ‘aanmelden’ rechtsonderaan deze pagina. U zal van ons een bevestigingsmail ontvangen. Bevestig uw inschrijving via de link die hierin is opgenomen. U aanmelden voor de nieuwsbrief kan ook via uw MyHunkemöller Memberaccount. Log u in op MyHunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan 'Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller'.

De nieuwsbrief wordt uitsluitend verstuurd in geval van nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller en bevat persooonlijke aanbevelingen op basis van eerdere aankopen
- Frequentie: standaard gebeurt dit 3 à 4 keer per week maar we passen ons aan naargelang uw leesgedrag en gewenst tijdstip.
- De informatie betreft nieuwe acties & aanbiedingen, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen, winacties en persoonlijke aanbevelingen. Voor Members hebben we extra speciale promoties.
- De communicatie gaat alleen uit via e-mail.

Wat zijn Passion Points?

Indien u als Member bent aangemeld in MyHunkemöller, ontvangt u voor elke aankoop in de winkel, op de webshop of via de app Passion Points. Voor elke €1 die u besteedt, krijgt u 10 Passion Points. U kan eveneens punten verdienen door bijvoorbeeld uw profielgegevens aan te vullen.
De Passion Points blijven gedurende één jaar geldig en ze geven u recht op shoptegoed of persoonlijke vouchers.

In geval van 250, 500, 750, 950, 1500 en 2000 Passion Points ontvangt u €5 shoptegoed. Dit blijft gedurende drie maanden geldig. U kan maximum €30 shoptegoed gebruiken per bestelling. Op andere momenten ontvangt u dan weer persoonlijke vouchers, cadeaus of andere rewards van ons. Passion Points, vouchers en shoptegoed worden automatisch bijgeschreven op uw Memberaccount. Via de kassa, op de website en in de app krijgt u altijd een actueel overzicht te zien van uw gespaarde saldo's. U kan uw shoptegoed en vouchers in de winkel, via de app of op de webshop verzilveren. Medewerkers scannen uw Membercard aan de kassa of zoeken u op in het systeem (op vertoon van een bewijs van identiteit) en kunnen u onmiddellijk op de hoogte stellen van beschikbaar shoptegoed of eventuele vouchers. Log u in op de website of in de app om zelf uw saldo's te raadplegen.

Hebben mijn Passion Points een geldwaarde?

Passion Points hebben geen geldwaarde. Ze worden gebruikt om uw level te bepalen. Voor elke bestede €1 ontvangt u 10 Passion Points maar u kan uw punten nooit omzetten in geld. Uw saldo geeft u wel toegang tot shoptegoed en persoonlijke vouchers.

Hoe spaar ik voor Passion Points?

Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points.

Spaar Passion Points met andere activiteiten, zoals het invullen van informatie omtrent uw verjaardag en maten. U kan zich ook inschrijven op de nieuwsbrief, een review opstellen, op social media met ons interageren, nieuwe Members aanbrengen en nog zoveel meer.

Passion Points worden onmiddellijk toegekend. Opgelet: de punten worden wel afgeschreven indien u via de winkel of online bepaalde aangekochte items retourneert."

Indien u bent aangemeld als Member voor MyHunkemöller, ontvangt u Passion Points bij elke aankoop in de winkel, op de webshop of via de app. De punten worden eveneens toegekend in geval van een aantal andere activiteiten (zoals het invullen van persoonlijke informatie). Uw saldo Passion Points geeft u dan weer toegang tot een bepaald level. We maken een onderscheid tussen 4 niveaus. 

 

Level 1: Flirty Fun               0 – 499 Passion Points

 

Level 2: Secret Crush         500 – 999 Passion Points

 

Level 3: Hot Match             1000 – 1999 Passion Points

 

Level 4: True Love              2000 – ~ Passion Points

 

Uw Passion Points blijven geldig zolang u elk jaar minimum één aankoop doet bij Hunkemöller. Indien dit niet het geval is, zakt u 1 level en krijgt u daar het hoogste aantal Passion Points. Bijvoorbeeld: u bevindt zich in level 4 met een saldo van 2500 Passion Points, u koopt gedurende een jaar niets bij ons en zakt naar level 3 met 1999 Passion Points. We laten u natuurlijk op tijd weten dat uw Passion Points gaan vervallen. 

Hoe lang zijn mijn Passion Points geldig?

Uw Memberaccount is voor altijd geldig maar al de gespaarde Passion Points vervallen na 5 jaar inactiviteit.
Bepaalde punten kunnen ook afgeschreven worden als er gedurende 365 dagen geen sprake is van een aankoop. U zakt dan naar de eindbalans van het voorgaande level.
Zie ook 'kan ik een level zakken'.

In welk level start u als Member?

Het level van een nieuwe Member wordt bepaald op basis van de Passion Points die vergaard zijn met de eerste aankoop. Dit gegeven hangt dus af van het bestedingsbedrag en het aantal ingevulde gegevens bij de registratie.

Hoe weet ik in welk level ik zit?

Op de website en in de app  kan u in uw profiel nagaan hoeveel punten u heeft, in welk level u zich bevindt en wat nodig is om een level te stijgen. Deze informatie wordt eveneens in elke nieuwsbrief gecommuniceeerd dus schrijf u hiervoor zeker in. U ontvangt van ons bovendien elke maand een overzicht van het beschikbaar shoptegoed en uw persoonlijke vouchers! In de winkel worden deze voordelen zichtbaar na het scannen van uw Membercard.

Hoe kan een level stijgen?

Door meer Passion Points te sparen kan u een level stijgen en toegang krijgen tot meer exclusieve voordelen. Klik hier voor een actueel overzicht van de voordelen per level https://www.hunkemoller.be/nl/passionpoints-benefits

Mijn saldo Passion Points is gedaald. Hoe kan dit en wat is het gevolg?

1) Als u gedurende één jaar geen enkele aankoop doet bij Hunkemöller, zakt u 1 level en krijgt u daar de eindbalans aan Passion Points.
2) Als u Passion Points inwisselt voor een voucher. 
3) Als u bepaalde aangekochte items retourneert, worden de gespaarde Passion Points afgeschreven van uw Memberaccount.

                                                                                                                                       

Vouchers die u verdiend heeft door het bereiken van een hoger puntensaldo zullen verdwijnen van uw account. Het verworven shoptegoed blijft wel geldig. Een gebruikte korting wordt na een retour ook opnieuw aan uw profiel toegevoegd.

Gezien persoonlijke vouchers maar één keer gebruikt kunnen worden, zal een terugval in punten niet resulteren in het opnieuw ontvangen van deze voordelen.

Kan ik een level zakken?

"In geval van het bereiken van een saldo met een waarde dat lager is dan de benodigde punten voor uw huidig level, zakt u terug. Dit gebeurt eveneens indien u gedurende één jaar geen enkele aankoop doet bij Hunkemöller. "

Kan ik punten inruilen voor bepaalde voordelen?

Ja, u kan Passion Points verzilveren om toegang te krijgen tot bepaalde exclusieve vouchers. Na het inwisselen van de benodigde punten, kan u gebruikmaken van de gewenste reward.

Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?

In geval van een ruil wordt de korting van de gebruikte voucher per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruild item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen. 
Dit geldt niet voor vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt.

Wanneer ontvang ik voor mijn gespaarde Passion Points rewards, zoals shoptegoed en vouchers?

In geval van 250, 500, 750, 950, 1500 en 2000 Passion Points ontvangt u €5 shoptegoed. Dit blijft drie maanden geldig. Op andere momenten ontvangt u dan weer persoonlijke vouchers, cadeaus of andere rewards van ons. Passion Points, vouchers en shoptegoed worden automatisch bijgeschreven op uw Memberaccount. Via de kassa, op de website en in de app krijgt u altijd een actueel overzicht te zien van uw gespaarde saldo's. U kan uw shoptegoed en vouchers in de winkel, via de app of op de webshop verzilveren.

Hoe gebruik ik mijn shoptegoed, korting code of voucher?

U kan uw beschikbaar shoptegoed en  persoonlijke vouchers gebruiken in de winkel, op de webshop of via de app. Deze rewards zijn terug te vinden in uw Memberaccount en ze worden kenbaar gemaakt in uw winkelmandje op de website of in de app. In de winkel worden ze aan u getoond op het scherm aa nde kassa. De rewards worden uitsluitend op uw verzoek geselecteerd. Indien de aangekochte items niet voldoen aan de vereisten van een voucher, zal deze niet geselecteerd kunnen worden.
Vouchers zijn persoonlijk. Tenzij anders vermeld, heeft u de kans om meerdere vouchers en het beschikbaar shoptegoed binnen één transactie in te wisselen.
U kan maximum €30 shoptegoed gebruiken per bestelling.

Waar kan ik korting codes op de website of in de app verzilveren?

U kan een korting code invoeren en verzilveren in uw winkelmandje op de website of in de app. U hoeft gewoon uw code in te vullen en dan te klikken op ‘toevoegen’.

Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik van shoptegoed, een korting code of een voucher?

Shoptegoed is geldig op de website, via de app en in de winkel. U kan uw shoptegoed maar één keer gebruiken. Het blijft geldig gedurende 3 maanden.

Vouchers zijn geldig op de website, via de app, en in de winkel, tenzij anders vermeld. De geldigheidsduur staat steevast vermeld op de detailpagina van de voucher. U kan ze nooit inwisselen voor contant geld of ze met terugwerkende kracht inleveren. U kan een voucher doorgaans maar één keer gebruiken. Er mogen verschillende vouchers per bestelling verzilverd worden.

Korting codes zijn geldig op de website en in de app. U kan ze maar één keer gebruiken. De geldigheidsduur staat er steevast bij vermeld. Eén korting code per bestelling. U kan ze nooit inwisselen voor contant geld of ze met terugwerkende kracht inleveren.

Shoptegoed, vouchers en korting codes zijn cumuleerbaar, tenzij anders vermeld.

Hoe wordt het retourbedrag bepaald als ik online retourneer en een bepaald shoptegoed heb aangewend bij mijn aankoop?

Per geretourneerd item, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. Het kan enkele dagen duren voordat dit verwerkt is.

Hoe connect ik mijn Membercard met mijn Facebook account?

Wanneer je je Membercard connect met Facebook, kun je ook Passion Points sparen bij elke like/comment op onze Facebookpagina. Dit betekent dat jouw Facebookaccount gelinkt dient te zijn aan jouw Membercardaccount. Je kunt dit alsvolgt doen: 1. Ga naar hunkemoller.nl/connect; 2. Klik op connect met Facebook; 3. Volg dan de stappen die getoond worden op je scherm; 4. De kaart is nu geconnect met Facebook. Je kunt per kalendermaand 100 Passion Points sparen via Facebook, dus dat betekent 10 likes of comments. De Passion Points worden automatisch bijgeschreven op je account. Je kunt ook inloggen via Facebook login. Ga naar My Hunkemöller en klik op “connect”.

Krijg ik mijn shoptegoed terug en wat gebeurt er met mijn Passion Points als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?

In geval van een ruil wordt het verzilverde shoptegoed per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruild item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen.

Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

In geval van het volledig retourneren van uw bestelling in één of meerdere keren worden gebruikte vouchers teruggeboekt op uw Memberaccount. Ook de eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden opnieuw bijgeschreven.

Indien u uw bestelling slechts gedeeltelijk retourneert, worden verzilverde vouchers niet teruggeboekt op uw Memberaccount. De eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden wel evenredig per geretourneerd item bijgeschreven.

Vouchers waarmee cadeaus, services, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt worden niet geretourneerd.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

In geval van een aankoop in de winkel, worden uw Passion Points binnen de 24 uur toegevoegd aan uw account. Bij een online bestelling, schrijven we de punten bij op het moment dat het pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft (wat een aantal dagen kan duren). U wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien u geen punten gekregen heeft, stuur dan binnen de 30 dagen na uw aankoop een e-mail naar onze klantenservice - membercard@hunkemoller.com. Gelieve daarbij het Membercard nummer, het bestede bedrag en het nummer van het kasticket of de ordernummer te vermelden. Indien u op een andere manier Passion Points verdiend heeft, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice met uw Membercard nummer en een korte omschrijving van de betreffende activiteit.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als u onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, klikt u op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om u af te melden voor de nieuwsbrief in uw account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Uw Membercard is geldig voor onbepaalde tijd.