Hoe kunnen wij u helpen?

Mijn Hunkemöller

Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller?

Om een account aan te maken, klikt u bovenaan de home page op ‘inloggen’. U landt automatisch op de registratiepagina.

Heeft u nog geen Membercard? Voer alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden.

Heeft u een Membercard in de winkel gekocht? Selecteer “Ik heb al een Membercard en wil deze registreren” en vul het nummer van uw Membercard in (zie de achterzijde van uw Membercard).

Accepteer de voorwaarden en klik op ‘registreren’ om uw account aan te maken. Dit is ook mogelijk via de Hunkemoller app. Let op: u ontvangt een e-mail om uw aanvraag te bevestigen. Indien u op de link in de e-mail klikt dan bent u Member van My Hunkemöller.

Voor een volledige registratie ontvangt u 100 Passion Points, vul hiervoor de volgende velden in: e-mailadres, voor en achternaam, geboortedatum, geslacht, bh- en slipmaat, minstens 1 Sexy Shape en 1 Favourite Fit.

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens te zien?

Om uw gegevens te zien en voor een actueel overzicht, klikt u bovenaan de pagina op ‘inloggen’. Vul uw e-mailadres en wachtwoord in en klik nogmaals op ‘inloggen’. U landt op uw persoonlijke account. Met deze gegevens kunt u ook inloggen in de app.

Wat betekent ‘inloggen met mijn Facebook account’?

Dit betekent dat uw Membercard is gekoppeld aan uw Facebook account. Op deze manier kunt u makkelijk inloggen bij Hunkemöller met uw Facebook gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op de Facebook knop op My Hunkemöller en volg de stappen om uw account te koppelen. Let op: deze functionaliteit is (nog) niet beschikbaar voor de app.

Hoe verander ik mijn woonadres?

Om uw gegevens te veranderen logt u in op My Hunkemöller. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ bij uw persoonlijke gegevens. Als u uw gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘opslaan’. U kan ook meerdere bezorgadressen toevoegen.

Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller?

Als Member van ‘My Hunkemöller’ heeft u veel voordelen:

* Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points
* 500 Passion Points = €5 kortingstegoed
* Bekijk uw bestelgeschiedenis
* Exclusieve aanbiedingen & reward vouchers
* Memberdays en andere presale shopping events
* Persoonlijke suggesties en advies via e-mail

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om uw gegevens te veranderen, logt u in op My Hunkemöller. Klikt u daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn gegevens op "verander mijn gegevens". Als u uw gegevens hebt veranderd, klik dan op "wijzigingen opslaan".

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om uw gegevens te veranderen logt u in op My Hunkemöller. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander wachtwoord". Vul uw huidige wachtwoord in, daaropvolgend uw nieuwe wachtwoord. Bevestig deze nogmaals en klik op "volgende".

Hoe connect ik mijn Membercard met mijn Facebook account?

Wanneer je je Membercard connect met Facebook, kun je ook Passion Points sparen bij elke like/comment op onze Facebookpagina. Dit betekent dat jouw Facebookaccount gelinkt dient te zijn aan jouw Membercardaccount. Je kunt dit alsvolgt doen: 1. Ga naar hunkemoller.nl/connect; 2. Klik op connect met Facebook; 3. Volg dan de stappen die getoond worden op je scherm; 4. De kaart is nu geconnect met Facebook. Je kunt per kalendermaand 100 Passion Points sparen via Facebook, dus dat betekent 10 likes of comments. De Passion Points worden automatisch bijgeschreven op je account. Je kunt ook inloggen via Facebook login. Ga naar My Hunkemöller en klik op “connect”.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Als u uw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot uw persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website:

1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in inclusief uw Membercard nummer

2. Kies het onderwerp "Privacy"

3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

*Let op: wanneer u uw account heeft verwijderd, kan u niet meer inloggen bij Hunkemöller om uw persoonlijke informatie in te zien.

Hunkemöller International B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het is uw informatie, en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement geeft u gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren voordat dit is verwerkt.

Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?

Wanneer u een plastic Membercard heeft kan u het nummer op de achterkant van de kaart vinden onder de barcode. Wanneer u alleen een digitale Membercard heeft, kunt u deze online vinden door in te loggen bij ‘My Hunkemöller’ of via de app bij uw profiel. Daarnaast kan u uw Membercard nummer ook vinden in de footer van de Hunkemöller nieuwsbrief.

Hoe kan ik mijn Passion Points besteden?

-  Bij elke 500 Passion Points die u spaart wordt dit omgezet in €5 kortingstegoed. Passion Points 
   zijn 1 jaar geldig vanaf het moment dat u ze ontvangt, kortingstegoed is 3 maanden geldig.
-  Passion Points onder de 499 kunnen worden ingewisseld voor reward vouchers in de app waarbij u exclusieve
   kortingen krijgt voor een bepaalde tijd (bekijk de vraag “hoe kan ik een reward voucher verzilveren?"
   voor meer informatie.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kan u niet inloggen? Check dan eerst of u het juiste e-mailadres en/of wachtwoord heeft ingevoerd. Als u de melding inloggen mislukt krijgt, heeft u waarschijnlijk nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller. Wanneer u uw wachtwoord kwijt bent, klik dan op wachtwoord vergeten. U krijgt van ons een e-mail waarna u via een link uw wachtwoord kan aanpassen.

Ik ben mijn Membercard verloren of is gestolen, wat nu?

Wanneer u uw Membercard bent verloren of u denkt dat hij gestolen is, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan alleen als u uw Membercard heeft geregistreerd.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

Wanneer u een aankoop in de winkel doet worden uw Passion Points binnen 24 uur toegevoegd aan uw account. Wanneer u een aankoop online doet worden uw Passion Points bijgeschreven nadat uw pakketje ons distributiecentrum heeft verlaten, dit kan een aantal dagen duren. U wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien de punten toch niet toegevoegd zijn, stuur dan binnen 30 dagen na uw aankoop een e-mail naar onze klantenservice membercard@hunkemoller.com. Vermeld het Membercardnummer, het bedrag dat op de bon staat en het nummer van de bon in de e-mail. Indien u op een andere manier Passion Points heeft verdiend, verstuur dan een e-mail naar onze klantenservice met uw Membercardnummer en een korte omschrijving van de actie.

Hoe kan ik een reward voucher verzilveren?

Binnen uw profielpagina in de app vindt u alle beschikbare reward vouchers. U kunt uw Passion Points onder 499 inwisselen voor deze kortingsvouchers waarbij u een online code of QR-code ontvangt om online of in de winkel te gebruiken. Het is alleen mogelijk om de voucher(s) te verzilveren wanneer u meer Passion Points hebt dan de voucher waard is. Uw Passion Points tegoed wordt geüpdatet wanneer u de voucher heeft verzilverd. Wanneer u uw item(s) retourneert worden de gebruikte Passion Points niet teruggestort op uw account. Het is niet mogelijk om vouchers in te wisselen voor geld.

 Hoe verzilvert u een voucher:
1. Wanneer u een voucher wilt gebruikten bij uw aankoop, dient u uw Passion Points in te wisselen 
    voor de voucher. Klik op de voucher die u wilt gebruiken. De details van de voucher en de 
    verzilver button(s) is nu zichtbaar.

2. Let op! De voucher is alleen geldig voor 15 minuten nadat u heeft geklikt op “verzilver in de winkel” 
    of “verzilver online”, dus u dient dit alleen te doen wanneer u bij de kassa staat of al uw producten
    klaar heeft staan in uw online winkelmandje.

3. Wanneer u klikt op “verzilver in de winkel” wordt er een QR-code zichtbaar. Laat deze code 
    scannen door de caissière. Klik op “verzilver online” en een online code wordt zichtbaar. 
    Gebruik deze code in uw winkelmandje.

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?

Klik op ‘aanmelden’ linksonderaan deze pagina. U zult een bevestigingsmail ontvangen. Klik op de link in deze e-mail om uw inschrijving te bevestigen. Het is ook mogelijk om u aan te melden voor de nieuwsbrief in uw account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Ik heb twee Membercardnummers, wat nu?

Als u twee Membercardnummers heeft dan kan u deze samenvoegen op één account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als u onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, klikt u op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om u af te melden voor de nieuwsbrief in uw account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Uw Membercard is geldig voor onbepaalde tijd.

Hoe lang zijn Passion Points en het kortingstegoed geldig?

Als u bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijgt u Passion Points bij elke aankoop die u doet in de winkel, webshop of via de app. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvangt u €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Uw Passion Points en kortingstegoed worden automatisch bijgeschreven op uw account. Via de website en app heeft u altijd een actueel overzicht van uw gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik uw kortingstegoed in de winkel, via de app of in de webshop.

Wat zijn Passion Points?

Als u bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijgt u bij elke aankoop die u doet in de winkel, webshop of via de app Passion Points. Voor elke €1 die u uitgeeft, krijgt u 10 Passion Points. Ook kan u op andere manieren Passion Points verdienen. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvangt u €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Uw Passion Points en kortingstegoed wordt automatisch bijgeschreven op uw account. Via de website en app heeft u altijd een actueel overzicht van uw gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik uw kortingstegoed in de winkel, in de webshop of via de app.

Wat is ‘the Wheel of Passion’ en hoe werkt het?

The Wheel of Passion is een spel in de Hunkemöller app. Deze functionaliteit staat niet altijd aan en wordt aan- en uitgezet tijdens bepaalde campagnes. U kan the Wheel of Passion vinden door de app te openen en via de navigatie te klikken op ‘meer’ waarna u ‘Wheel of Passion’ ziet staan. U kan deelnemen door aan het rad te draaien, hierna zal er automatisch getoond worden of u uw prijs heeft gewonnen of niet. U kan tijdens een campagne maximaal 1 keer per 24 uur spelen.

Heeft u een prijs gewonnen? Bekijk uw app inbox voor meer informatie. Zijn uw gewonnen Passion Points niet binnen 24 bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice onder vermelding van uw Membercardnummer en e-mailadres.