Hoe kunnen wij u helpen?

Mijn Hunkemöller

Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller?

Om een ​​account aan te maken, klikt u bovenaan op de balk 'inloggen' om naar de registratiepagina te gaan.

- Heeft u nog geen account? Vul onder de knop 'Ik ben nieuw' alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden.
U kunt u ook inschrijven en Member worden via de Hunkemöller app.

Wat is My Hunkemöller?

Bij Hunkemöller staan onze klanten centraal. MyHunkemöller is een op punten gebaseerd loyaltiteitsprogramma, waarvan klanten in de winkel, op de website of in de app lid - ook wel Member genoemd - kunnen worden. MyHunkemöller is opgezet om deze Members op een persoonlijke en inspirerende manier te waarderen en ze een aangename ervaring te bieden. We belonen ze met kortingen, cadeaus en exclusieve services. Hoe meer u shopt en met ons interageert, hoe meer punten u spaart, hoe hoger uw level wordt. Daaraan zijn dan weer nieuwe en meer exclusieve voordelen gekoppeld! Denk bijvoorbeeld aan limited edition producten, uitnodigingen voor evenementen, korting vouchers, geschenkjes voor uw verjaardag, eerdere Member afprijzingen en nog zoveel meer. Ontdek hier alle benefits van het programma: https://www.hunkemoller.be/nl/passionpoints-benefits
We gebruiken de persoonsgegevens van onze Members uitsluitend om nog beter in hun behoefte te kunnen voorzien.

Members sparen voor punten die optellen tot een bepaald saldo (Passion Points).
Het programma bestaat uit 4 niveaus (levels) en het aantal Passion Points bepaalt waar de Member zich bevindt. Elk niveau heeft een start- en een eindbalans.
Het puntensaldo bepaalt op welke vouchers u recht heeft. Deze variëren van shoptegoeden ter waarde van €5 tot kortingen en cadeaus. 

Indien u 12 maanden geen aankopen bij ons doet, zakt u 1 level. U belandt dan daar op de eindbalans aan Passion Points.

Ik heb al een Memberaccount in het oude programma (voor 2021). Verandert er iets voor mij?

Uw Membercard en account blijven gewoon geldig. Uw gespaard puntensaldo en shoptegoed tijdens de overgang naar het nieuwe MyHunkemöller programma houdt u bij. En er komen zoveel meer nieuwe voordelen bij! Vanaf nu spaart u punten die u toegang verlenen tot één van de vier levels. Elk niveau geeft recht op steeds meer exclusieve voordelen zoals kortingen, cadeaus en afprijzingen.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Jouw membercard is in principe geldig voor onbepaalde tijd maar bij inactiviteit (geen aankopen bij Hunkemoller) worden je gegevens - en dus ook je kaartgegevens - verwijderd uit onze klantdata systemen.

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens, shoptegoed en vouchers te zien?

Om uw gegevens na te gaan of te veranderen en voor een actueel overzicht van uw shoptegoed en vouchers, klikt u bovenaan de pagina op 'inloggen'. Vul uw e-mailadres & wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’. Zo gaat u naar uw persoonlijke Memberpagina. Op deze manier kan u eveneens inloggen op de app.

Hoe kan ik in de winkel, via de website of de app aantonen dat ik Member ben?

Er zijn twee manieren om u te identificeren als Member:
1. Log u in op de website of in de app met uw e-mailadres en wachtwoord. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en kan u het beschikbaar shoptegoed en eventuele vouchers activeren in uw winkelmandje.
2. Laat uw Membercard scannen aan de kassa in de winkel. Indien u uw Membercard niet kan tonen, kunnen onze medewerkers u opzoeken in het systeem, dit enkel op vertoon van een bewijs van uw identiteit. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en worden het beschikbaar shoptegoed & eventuele vouchers voor u geactiveerd.

Kan ik mijn MyHunkemöller Memberaccount ook in het buitenland gebruiken?

Ja, u kan uw Membercard gebruiken in het buitenland en daar inloggen op de website of app. Ook Passion Points sparen en shoptegoed of vouchers verzilveren is mogelijk in winkels in het buitenland of op de website en app van de betreffende landen. Check onze storelocator indien u wilt weten waar Hunkemöller actief is. De voordelen per level zijn overal gelijk.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kan u zich niet inloggen? Check dan eerst of u het juiste e-mailadres en/ of wachtwoord heeft ingevoerd. Indien u de melding 'dit e-emailadres word niet herkend' krijgt, heeft u waarschijnlijk bij ons nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller.

Als u uw wachtwoord vergeten bent, klik dan op 'wachtwoord vergeten'. U krijgt van ons een link via e-mail om uw wachtwoord te wijzigen. Kan u zich niet herinneren met welk e-mailadres u Member geworden bent? Neem dan contact op met de klantenservice en vermeld uw Membercard nummer. Zie ook 'waar kan ik mijn Membercard nummer vinden?

Hoe verander ik mijn thuisadres?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Kies ‘wijzigingen opslaan’ na het wijzigen van uw gegevens. U heeft ook de mogelijkheid om meerdere leveradressen toe te voegen. Daarnaast kan u uw informatie laten aanpassen in de winkel; dit op vertoon van een identificatiebewijs.

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’ en vervolgens op 'bewerken'. Na het wijzigen van uw gegevens, kies ‘wijzigingen opslaan’.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’, scroll naar beneden en ga vervolgens naar 'wachtwoord veranderen'. Vul uw huidig en nieuw wachtwoord in. Bevestig nogmaals en klik op 'wachtwoord veranderen'.

Ik wil niet langer punten sparen via MyHunkemöller. Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Indien u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of u wilt er toegang toe krijgen, gebruik dan ons contactformulier op de website en volg deze stappen:

  • Ga naar 'contact' op de website of browse naar https://www.hunkemoller.be/contact, log u in en/ of vul de verplichte velden in, inclusief uw Membercard nummer.
  • Vul in het veld het onderwerp 'Privacy'. We zullen binnen de 2 werkdagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.
  • We zullen binnen 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.

 

U kan uw account verwijderen door op de "verwijder mijn account" knop te klikken in de Hunkemöller app.

Let op: indien u uw account verwijderd heeft, kan u zich niet meer inloggen op MyHunkemöller om uw persoonlijke informatie in te kijken.

Ik heb mijn account bij My Hunkemöller verwijderd maar wil toch opnieuw Member worden. Hoe doe ik dit?

U zou een nieuwe Membercard kunnen laten registreren in de winkel of u heeft de mogelijkheid om online - op de website of in de app - een account aan te maken.

Wat doet Hunkemöller met mijn gegevens?

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het betreft uw informatie en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement kan u terugvinden op de website. Dit geeft meer gedetailleerd weer over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, hoe we de info gebruiken en hoe we de veiligheid ervan vrijwaren. Raadpleeg eveneens hier de Algemene Voorwaarden van het MyHunkemöller programma https://www.hunkemoller.be/nl/membercard-legal-agreements.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Klik gewoon op ‘aanmelden’ rechtsonderaan deze pagina. U zal van ons een bevestigingsmail ontvangen. Bevestig uw inschrijving via de link die hierin is opgenomen. U aanmelden voor de nieuwsbrief kan ook via uw MyHunkemöller Memberaccount. Log u in op MyHunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan 'Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller'.

De nieuwsbrief wordt uitsluitend verstuurd in geval van nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller en bevat persooonlijke aanbevelingen op basis van eerdere aankopen.
- Frequentie: standaard gebeurt dit 3 à 4 keer per week maar we passen ons aan naargelang uw gedrag.
- De informatie betreft nieuwe acties & aanbiedingen, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen, winacties en persoonlijke aanbevelingen. Voor Members hebben we extra speciale promoties.

Klik op de link onderaan de e-mail indien u onze nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen. Afmelden is ook mogelijk via uw account. Log in op MyHunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink 'Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller'.

Hebben mijn Passion Points een geldwaarde?

Passion Points hebben geen geldwaarde. Ze worden gebruikt om uw level te bepalen. Voor elke bestede €1 ontvangt u 10 Passion Points maar u kan uw punten nooit omzetten in geld. Uw saldo geeft u wel toegang tot shoptegoed en persoonlijke vouchers.

Hoe spaar ik voor Passion Points?

Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points.

Spaar Passion Points met andere activiteiten, zoals het invullen van informatie omtrent uw verjaardag en maten. U kan zich ook inschrijven op de nieuwsbrief, een review opstellen, op social media met ons interageren, nieuwe Members aanbrengen en nog zoveel meer.

Passion Points worden onmiddellijk toegekend. Opgelet: de punten worden wel afgeschreven indien u via de winkel of online bepaalde aangekochte items retourneert."

Indien u bent aangemeld als Member voor MyHunkemöller, ontvangt u Passion Points bij elke aankoop in de winkel, op de webshop of via de app. De punten worden eveneens toegekend in geval van een aantal andere activiteiten (zoals het invullen van persoonlijke informatie). Uw saldo Passion Points geeft u dan weer toegang tot een bepaald level. We maken een onderscheid tussen 4 niveaus. 

 

Level 1: Flirty Fun               0 – 499 Passion Points

 

Level 2: Secret Crush         500 – 999 Passion Points

 

Level 3: Hot Match             1000 – 1999 Passion Points

 

Level 4: True Love              2000 – ~ Passion Points

 

Uw Passion Points blijven geldig zolang u elk jaar minimum één aankoop doet bij Hunkemöller. Indien dit niet het geval is, zakt u 1 level en krijgt u daar het hoogste aantal Passion Points. Bijvoorbeeld: u bevindt zich in level 4 met een saldo van 2500 Passion Points, u koopt gedurende een jaar niets bij ons en zakt naar level 3 met 1999 Passion Points. We laten u natuurlijk op tijd weten dat uw Passion Points gaan vervallen. 

Hoe lang zijn mijn Passion Points geldig?

Uw Memberaccount is voor altijd geldig maar al de gespaarde Passion Points vervallen na 5 jaar inactiviteit.
Bepaalde punten kunnen ook afgeschreven worden als er gedurende 365 dagen geen sprake is van een aankoop. U zakt dan naar de eindbalans van het voorgaande level.
Zie ook 'kan ik een level zakken'.

In welk level start u als Member?

Het level van een nieuwe Member wordt bepaald op basis van de Passion Points die vergaard zijn met de eerste aankoop. Dit gegeven hangt dus af van het bestedingsbedrag en het aantal ingevulde gegevens bij de registratie.

Hoe weet ik in welk level ik zit?

Op de website en in de app kan u in uw profiel nagaan hoeveel punten u heeft, in welk level u zich bevindt en wat nodig is om een level te stijgen. Deze informatie wordt eveneens in elke nieuwsbrief gecommuniceeerd zodat u altijd op de hoogte blijft van uw Passion Points saldo. U ontvangt van ons bovendien elke maand een overzicht van het beschikbaar shoptegoed en uw persoonlijke vouchers! In de winkel worden deze voordelen zichtbaar na het scannen van uw Membercard.

Hoe kan een level stijgen?

Door meer Passion Points te sparen kan u een level stijgen en toegang krijgen tot meer exclusieve voordelen. Klik hier voor een actueel overzicht van de voordelen per level https://www.hunkemoller.be/nl/passionpoints-benefits

Kan ik een level zakken?

In geval van het bereiken van een saldo met een waarde dat lager is dan de benodigde punten voor uw huidig level, zakt u terug. Dit gebeurt eveneens indien u gedurende één jaar geen enkele aankoop doet bij Hunkemöller.

Mijn saldo Passion Points is gedaald. Hoe kan dit en wat is het gevolg?

1) Als u gedurende één jaar geen enkele aankoop doet bij Hunkemöller, zakt u 1 level en krijgt u daar de eindbalans aan Passion Points.
2) Als u Passion Points inwisselt voor een voucher. 
3) Als u bepaalde aangekochte items retourneert, worden de gespaarde Passion Points afgeschreven van uw Memberaccount.

                                                                                                                                       

Vouchers die u verdiend heeft door het bereiken van een hoger puntensaldo zullen verdwijnen van uw account. Het verworven shoptegoed blijft wel geldig. Een gebruikte korting wordt na een retour ook opnieuw aan uw profiel toegevoegd.

Gezien persoonlijke vouchers maar één keer gebruikt kunnen worden, zal een terugval in punten niet resulteren in het opnieuw ontvangen van deze voordelen.

Kan ik punten inruilen voor bepaalde voordelen?

Ja, u kan Passion Points verzilveren om toegang te krijgen tot bepaalde exclusieve vouchers. Na het inwisselen van de benodigde punten, kan u gebruikmaken van de gewenste reward.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

In geval van een aankoop in de winkel, worden uw Passion Points binnen de 24 uur toegevoegd aan uw account. Bij een online bestelling, schrijven we de punten bij op het moment dat het pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft (wat een aantal dagen kan duren). U wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien u geen punten gekregen heeft, stuur dan binnen de 30 dagen na uw aankoop een e-mail naar onze klantenservice, klantenservice@hunkemoller.com.

Gelieve daarbij het Membercard nummer, het bestede bedrag en het nummer van het kasticket of de ordernummer te vermelden. Indien u op een andere manier Passion Points verdiend heeft, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice met uw Membercard nummer en een korte omschrijving van de betreffende activiteit.

Ik ben mijn smartphone vergeten/ de batterij was leeg/ ik had mijn Membercard niet bij de hand maar wil graag een aankoop in de winkel doen. Kan ik hier alsnog Passion Points mee verdienen?

Ja, indien u aan de kassa een bewijs van identiteit kan voorleggen, zoekt één van onze medewerkers u op in het systeem en worden uw Passion Points alsnog toegevoegd.

Ik ben vergeten in te loggen tijdens een online aankoop. Krijg ik hier alsnog Passion Points voor?

Ja, vraag aan onze klantendienst om uw verdiende Passion Points toe te voegen aan uw account.

Wanneer ontvang ik voor mijn gespaarde Passion Points rewards, zoals shoptegoed en vouchers?

Als Hunkemöller Member verdient u op bepaalde momenten €5 shoptegoed. U ontvangt ook gepersonaliseerde vouchers die u recht geven op een korting, geschenk of ander voordeel. Uw gespaarde Passion Points, vouchers en shoptegoeden worden automatisch aan uw account toegevoegd. In de winkel, online & via de app kan u altijd een up-to-date overzicht bekijken van uw saldo aan Passion Points, vouchers en shoptegoeden. U kan uw vouchers en shoptegoed gebruiken in de winkel, online & via de app. De einddatum van het tegoed en de vouchers kan geraadpleegd worden in uw Member account.

Hoe gebruik ik mijn shoptegoed, korting code of voucher?

U kan maar 1 korting voucher per order gebruiken. Per bestelling kan u maximum €20 shoptegoed verzilveren.

Waar kan ik korting codes op de website of in de app verzilveren?

U kan een korting code invoeren en verzilveren in uw winkelmandje op de website of in de app. U hoeft gewoon uw code in te vullen en dan te klikken op ‘toevoegen’.

Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik van shoptegoed, een korting code of een voucher?

U kan maar 1 korting voucher per order gebruiken. Per bestelling kan u maximum €20 shoptegoed verzilveren.

Hoe wordt het retourbedrag bepaald als ik online retourneer en een bepaald shoptegoed heb aangewend bij mijn aankoop?

Per geretourneerd item, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. (min de retourkosten van €1,95) Het kan enkele dagen duren voordat dit verwerkt is.

Als u de hele bestelling retourneert, krijgt u het gehele aankoopbedrag plus bezorgkosten terug (min de retourkosten van €1,95). Als u een gedeelte van de bestelling retourneert, krijgt u alleen dat deel van het aankoopbedrag retour (min de retourkosten van €1,95). De retourkosten van €1,95 worden per bestelling gerekend.

Als u Passion Points en/of Shoptegoed hebt gebruikt: Per geretourneerd artikel wordt een evenredig bedrag teruggestort op uw (digitale) Membercard. 

Als u hebt betaald via uw Hunkemöller Lingeriecard: retourbetalingen van uw aankoop met een Gift Card worden teruggestort op de gebruikte Gift Card.

Als u (gedeeltelijk) hebt betaald met een andere voucher dan Shoptegoed, kunt u die voucher alleen opnieuw gebruiken als u de hele bestelling hebt geretourneerd.

U kunt altijd aangekochte artikelen gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel in de buurt. Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen teruggestort via de bij de bestelling gebruikte betaalmethode. Hier vindt u de dichtstbijzijnde winkel.

*Retourkosten zijn van toepassing vanaf januari 2023

Krijg ik mijn shoptegoed terug en wat gebeurt er met mijn Passion Points als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja, in geval van een retour wordt een evenredig bedrag voor het verzilverde shoptegoed per item op uw (digitale) Membercard teruggeschreven. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount.

Krijg ik mijn shoptegoed terug en wat gebeurt er met mijn Passion Points als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?

In geval van een ruil wordt het verzilverde shoptegoed per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruilde item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen. Als u een korting, verkregen door het inwisselen van Passion Points, heeft gebruikt, kan u deze punten niet terugvorderen en kan u de voucher niet opnieuw gebruiken. De korting die u per geretourneerd artikel verkregen heeft, wordt afgetrokken van de prijs van het geruilde product en indien nog steeds geldig toegevoegd aan het nieuwe artikel.

Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

In geval van het volledig retourneren van uw bestelling in één of meerdere keren worden gebruikte vouchers teruggeboekt op uw Memberaccount. Ook de eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden opnieuw bijgeschreven.

Indien u uw bestelling slechts gedeeltelijk retourneert, worden verzilverde vouchers niet teruggeboekt op uw Memberaccount. De eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden wel evenredig per geretourneerd item bijgeschreven.

Vouchers waarmee cadeaus, services, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt worden niet geretourneerd.

Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?

In geval van een ruil wordt de korting van de gebruikte voucher per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruild item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen. 
Dit geldt niet voor vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als u onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, klikt u op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om u af te melden voor de nieuwsbrief in uw account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Beschikbaarheid Membergifts in onze winkels

Veuillez noter que la quantité disponible est limitée et que les cadeaux peuvent être déjà vendus dans certains magasins.

Sunglasses:

  • Bastogne
  • Blankenberge
  • Chaussée d'Ixelles
  • City II Brussel
  • Genk
  • Heist op den Berg
  • Leuven
  • Luik
  • Mechelen
  • Meir Flagship
  • Nieuwpoort
  • Nieuwstraat Brussel
  • Rocourt
  • Tournai
  • Turnhout
  • Westland Shopping Center
  • Wijnegem
  • Oostende

 

Socks:

  • Aalst
  • Aarschot
  • Andenne
  • Baelen-Eupen
  • Bascule
  • Basilix Brussel
  • Bastogne
  • Beveren
  • Bilzen
  • Blankenberge
  • Bornem
  • Brasschaat
  • Brugge
  • Charleroi Rive Gauche
  • Chaussée D'Alsemberg
  • Chaussée d'Ixelles
  • Ciney
  • City II Brussel
  • Cora Shopping Hornu
  • De Panne
  • Deinze
  • Den Tir
  • Dendermonde
  • Diest
  • Dilbeek
  • Docks
  • Eeklo
  • Fléron
  • Fosse-La-Ville
  • Geel
  • Genk
  • Gent
  • Genval Rixensart
  • Geraardsbergen
  • Gerpinnes
  • Halle
  • Hasselt
  • Heist op den Berg
  • Herentals
  • Hoogstraten
  • Houthalen
  • Huy
  • Ieper
  • Kapellen
  • Knokke
  • Kontich
  • Kortrijk Steenpoort
  • Kuurne Kortrijk
  • Leuven
  • Lier
  • Lokeren
  • Lommel
  • Luik
  • Maaseik
  • Maasmechelen
  • Malmedy
  • Mechelen
  • Mediacité Liège
  • Meir Flagship
  • Messancy
  • Mol
  • Mons
  • Mortsel Antwerpen
  • Mouscron
  • Namen
  • Nieuwpoort
  • Nieuwstraat Brussel
  • Ninove
  • Nivelles
  • Oudenaarde
  • Rocourt
  • Roeselare
  • Roeselare II
  • Ronse
  • Schoten
  • Sprimont
  • St. Truiden
  • St.-Niklaas
  • Tielt
  • Tienen
  • Tongeren
  • Torhout
  • Tournai
  • Turnhout
  • Ville 2 Charleroi
  • Vilvoorde
  • Waregem
  • Waterloo
  • Wavre
  • WC Conduit Luik
  • Westland Shopping Center
  • Wijnegem
  • Wilrijk
  • Zottegem
  • Oostende

 

Totebag:

  • Aalst
  • Aarschot
  • Andenne
  • Baelen-Eupen
  • Bascule
  • Basilix Brussel
  • Bastogne
  • Beveren
  • Bilzen
  • Blankenberge
  • Bornem
  • Brasschaat
  • Brugge
  • Charleroi Rive Gauche
  • Chaussée D'Alsemberg
  • Chaussée d'Ixelles
  • Ciney
  • City II Brussel
  • Cora Shopping Hornu
  • De Panne
  • Deinze
  • Den Tir
  • Dendermonde
  • Diest
  • Dilbeek
  • Eeklo
  • Fléron
  • Fosse-La-Ville
  • Geel
  • Genk
  • Gent
  • Genval Rixensart
  • Geraardsbergen
  • Gerpinnes
  • Halle
  • Hasselt
  • Heist op den Berg
  • Herentals
  • Hoogstraten
  • Houthalen
  • Huy
  • Ieper
  • Kapellen
  • Knokke
  • Kontich
  • Kortrijk Steenpoort
  • Kuurne Kortrijk
  • Leuven
  • Lier
  • Lokeren
  • Lommel
  • Luik
  • Maaseik
  • Maasmechelen
  • Malmedy
  • Mechelen
  • Mediacité Liège
  • Meir Flagship
  • Messancy
  • Mol
  • Mons
  • Mortsel Antwerpen
  • Mouscron
  • Namen
  • Nieuwpoort
  • Nieuwstraat Brussel
  • Ninove
  • Oudenaarde
  • Rocourt
  • Roeselare
  • Roeselare II
  • Ronse
  • Schoten
  • Sprimont
  • St. Truiden
  • St.-Niklaas
  • Tielt
  • Tienen
  • Tongeren
  • Torhout
  • Tournai
  • Turnhout
  • Ville 2 Charleroi
  • Vilvoorde
  • Waregem
  • Waterloo
  • Wavre
  • WC Conduit Luik
  • Westland Shopping Center
  • Wijnegem
  • Wilrijk
  • Zottegem
  • Oostende