Hoe kunnen wij u helpen?

Betalen, Vouchers & Promoties

Wat is Klarna?

Een service "betalen na ontvangst" van Klarna B.V.. Met Klarna kunt u online bestellingen bij Hunkemöller.be en na ontvangst betalen via Klarna.
 

Klarna voert voor Hunkemöller.be het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaalinstructie van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Bent u al bekend bij Klarna dan kunt u betalen tot een bedrag van 2500. 

Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
 

U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen via 02 808 06 01 of per post. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van Klarna website.

Prijsinformatie gerelateerd aan hunkemöller.be

Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?

U kan alle informatie met betrekking tot uw Passion Points en kortingstegoed terugvinden via My Hunkemöller.

Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?

Uw rekeningoverzicht staat bij ‘meest recente bestellingen’ op ‘My Hunkemöller’. Om al uw bestellingen te bekijken, klikt u op ‘bekijk eerdere bestellingen’.

Hoe kan ik mijn Lingeriecard verzilveren op hunkemoller.be?

Ja dit kan als volgt: steek de gewenste items in uw winkelmandje en ga door naar de checkout. Bij het kiezen van de betaalmethode vinkt u de optie 'lingeriecard' aan. Klik daarna op ‘doorgaan’. U wordt gevraagd om uw naam, kaartnummer en krascode in te voeren. De kaartnummer en krascode kan u terugvinden op de kaart zelf. In een volgende stap kan u uw bestelling afronden. Het is belangrijk dat u de kaart goed bewaart, zelfs na gebruik! Terugbetalingen gebeuren namelijk op de Hunkemöller Gift card waarmee de aankoop werd gedaan

Hoe kan ik het saldo op mijn Hunkemöller Gift card raadplegen?

Om het saldo op uw Hunkemöller Gift card te raadplegen, doorloopt u de stappen van het plaatsen van een bestelling. Bij het kiezen van de betaalmethode vinkt u de optie 'Hunkemöller Gift card' aan. Vervolgens klikt u op ‘doorgaan’. Dan ziet u onderaan links ‘controleer kaartsaldo’ staan. Hier kan u de waarde van uw Hunkemöller Gift card aflezen. Het is belangrijk dat u de kaart goed bewaart, zelfs na gebruik! Terugbetalingen gebeuren namelijk op de lingeriecard waarmee de aankoop werd gedaan.

Waar kan ik mijn Memberkorting verzilveren?

U kan de Passion Points en het tegoed op uw Membercard verzilveren in alle Hunkemöller winkels en online op hunkemoller.be.

Hoe weet ik wat de acties en kortingen op de website zijn?

Bekijk snel alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Zijn er voorwaarden verbonden aan een kortingscode of voucher?

U kan een code maar één keer gebruiken. Daarna is de korting niet meer geldig. Per bestelling kan slechts één kortingscode gebruikt worden. De codes zijn enkel geldig voor bestellingen die u doet op hunkemoller.be. Het is onmogelijk om ze te ruilen voor contant geld of ze met terugwerkende kracht in te leveren.

Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Kan ik mijn Lingeriecard omruilen voor contant geld?

Een Hunkemöller Lingeriecard kan niet omgeruild worden voor contant geld.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode of voucher?

U kan uw kortingscode of voucher verzilveren in uw winkelmandje. Vul de code in en klik op ‘toevoegen’.

Op "deze pagina" blijft u op de hoogte van alle promoties, acties en kortingen bij Hunkemöller.

Is shoppen op hunkemoller.be veilig?

Shoppen op hunkemoller.be is heel veilig. We gebruiken namelijk de uiterst beschermde SSL-methode. Dat betekent dat uw persoonlijke informatie versleuteld wordt en niet bekeken kan worden door anderen.

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en andere wettelijke voorschriften. Bovendien delen we uw persoonlijke informatie nooit met derden zonder uw toestemming.

Lees hier alles over veiligheid en privacy.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Hoeveel tijd de verwerking van uw betaling in beslag neemt, hangt af van de betaalmethode. Met bancontact gaat het snel, meestal onmiddellijk.
Als u kiest voor PayPal, gaat het bedrag meestal onmiddellijk van uw PayPal account af.
Als u betaalt met uw Mastercard of Visa, wordt het bedrag geïnd als uw bestelling het distributiecentrum verlaat.

Betaalt u met Klarna dan dient u binnen 30 dagen aan uw betaling te voldoen.

 

Waar kan ik een Lingerie card kopen?

Een Hunkemöller Lingeriecard kan aangekocht worden in al onze winkels. Check onze storelocator voor alle winkels bij u in de buurt.

Kan ik mijn Passion Points kortingstegoed bij mijn online bestelling verzilveren?

Ja, dat is mogelijk. Als u genoeg passion points heeft gespaard voor een shoptegoed, kan u bij stap 3 van het bestelproces uw Memberkorting verzilveren.

Hoe wordt het bedrag van mijn terugbetaling bepaald als ik voor mijn online bestelling Membertegoed gebruikt heb?

Per retour, wordt een evenredig bedrag opnieuw toegevoegd aan uw (digitale) Membercard. De terugplaatsing kan enkele dagen in beslag nemen.

Waarmee kan ik betalen op Hunkemoller.be?

U kunt op verschillende manieren betalen op Hunkemoller.be. :

1. met CreditCard. Wij accepteren Mastercard, Visa en Maestro.
2. met Bancontact Mister Cash
3. met Paypal
4. Hunkemöller Gift card

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja,  bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van uw Passsion Points geheel of gedeeltelijk op uw (digitale) Membercard teruggeschreven.