Hoe kunnen wij u helpen?

Mijn Hunkemöller

Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller?

Om een account aan te maken, klikt u bovenaan de home page op ‘inloggen’. U landt automatisch op de registratiepagina.

Heeft u nog geen Membercard? Voer alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden.

Heeft u een Membercard in de winkel gekocht? Selecteer “Ik heb al een Membercard en wil deze registreren” en vul het nummer van uw Membercard in (zie de achterzijde van uw Membercard).

Accepteer de voorwaarden en klik op ‘registreren’ om uw account aan te maken. Dit is ook mogelijk via de Hunkemoller app. Let op: u ontvangt een e-mail om uw aanvraag te bevestigen. Indien u op de link in de e-mail klikt dan bent u Member van My Hunkemöller.

Voor een volledige registratie ontvangt u 100 Passion Points, vul hiervoor de volgende velden in: e-mailadres, voor en achternaam, geboortedatum, geslacht, bh- en slipmaat, minstens 1 Sexy Shape en 1 Favourite Fit.

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens te zien?

Om uw gegevens te zien en voor een actueel overzicht, klikt u bovenaan de pagina op ‘inloggen’. Vul uw e-mailadres en wachtwoord in en klik nogmaals op ‘inloggen’. U landt op uw persoonlijke account. Met deze gegevens kunt u ook inloggen in de app.

Wat betekent ‘inloggen met mijn Facebook account’?

Dit betekent dat uw Membercard is gekoppeld aan uw Facebook account. Op deze manier kunt u makkelijk inloggen bij Hunkemöller met uw Facebook gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op de Facebook knop op My Hunkemöller en volg de stappen om uw account te koppelen. Let op: deze functionaliteit is (nog) niet beschikbaar voor de app.

Hoe verander ik mijn woonadres?

Om uw gegevens te veranderen logt u in op My Hunkemöller. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ bij uw persoonlijke gegevens. Als u uw gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘opslaan’. U kan ook meerdere bezorgadressen toevoegen.

Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller?

Als Member van ‘My Hunkemöller’ heeft u veel voordelen:

* Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points
* 500 Passion Points = €5 kortingstegoed
* Bekijk uw bestelgeschiedenis
* Exclusieve aanbiedingen & reward vouchers
* Memberdays en andere presale shopping events
* Persoonlijke suggesties en advies via e-mail

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om uw gegevens te veranderen, logt u in op My Hunkemöller. Klikt u daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn gegevens op "verander mijn gegevens". Als u uw gegevens hebt veranderd, klik dan op "wijzigingen opslaan".

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om uw gegevens te veranderen logt u in op My Hunkemöller. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander wachtwoord". Vul uw huidige wachtwoord in, daaropvolgend uw nieuwe wachtwoord. Bevestig deze nogmaals en klik op "volgende".

Hoe connect ik mijn Membercard met mijn Facebook account?

Wanneer je je Membercard connect met Facebook, kun je ook Passion Points sparen bij elke like/comment op onze Facebookpagina. Dit betekent dat jouw Facebookaccount gelinkt dient te zijn aan jouw Membercardaccount. Je kunt dit alsvolgt doen: 1. Ga naar hunkemoller.nl/connect; 2. Klik op connect met Facebook; 3. Volg dan de stappen die getoond worden op je scherm; 4. De kaart is nu geconnect met Facebook. Je kunt per kalendermaand 100 Passion Points sparen via Facebook, dus dat betekent 10 likes of comments. De Passion Points worden automatisch bijgeschreven op je account. Je kunt ook inloggen via Facebook login. Ga naar My Hunkemöller en klik op “connect”.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Als u uw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot uw persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website:

1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in inclusief uw Membercard nummer

2. Kies het onderwerp "Privacy"

3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

*Let op: wanneer u uw account heeft verwijderd, kan u niet meer inloggen bij Hunkemöller om uw persoonlijke informatie in te zien.

Hunkemöller International B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het is uw informatie, en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement geeft u gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren voordat dit is verwerkt.

Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?

Wanneer u een plastic Membercard heeft kan u het nummer op de achterkant van de kaart vinden onder de barcode. Wanneer u alleen een digitale Membercard heeft, kunt u deze online vinden door in te loggen bij ‘My Hunkemöller’ of via de app bij uw profiel. Daarnaast kan u uw Membercard nummer ook vinden in de footer van de Hunkemöller nieuwsbrief.

Hoe kan ik mijn Passion Points besteden?

-  Bij elke 500 Passion Points die u spaart wordt dit omgezet in €5 kortingstegoed. Passion Points 
   zijn 1 jaar geldig vanaf het moment dat u ze ontvangt, kortingstegoed is 3 maanden geldig.
-  Passion Points onder de 499 kunnen worden ingewisseld voor reward vouchers in de app waarbij u exclusieve
   kortingen krijgt voor een bepaalde tijd (bekijk de vraag “hoe kan ik een reward voucher verzilveren?"
   voor meer informatie.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kan u niet inloggen? Check dan eerst of u het juiste e-mailadres en/of wachtwoord heeft ingevoerd. Als u de melding inloggen mislukt krijgt, heeft u waarschijnlijk nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller. Wanneer u uw wachtwoord kwijt bent, klik dan op wachtwoord vergeten. U krijgt van ons een e-mail waarna u via een link uw wachtwoord kan aanpassen.

Ik ben mijn Membercard verloren of is gestolen, wat nu?

Wanneer u uw Membercard bent verloren of u denkt dat hij gestolen is, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan alleen als u uw Membercard heeft geregistreerd.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

Wanneer u een aankoop in de winkel doet worden uw Passion Points binnen 24 uur toegevoegd aan uw account. Wanneer u een aankoop online doet worden uw Passion Points bijgeschreven nadat uw pakketje ons distributiecentrum heeft verlaten, dit kan een aantal dagen duren. U wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien de punten toch niet toegevoegd zijn, stuur dan binnen 30 dagen na uw aankoop een e-mail naar onze klantenservice membercard@hunkemoller.com. Vermeld het Membercardnummer, het bedrag dat op de bon staat en het nummer van de bon in de e-mail. Indien u op een andere manier Passion Points heeft verdiend, verstuur dan een e-mail naar onze klantenservice met uw Membercardnummer en een korte omschrijving van de actie.

Hoe kan ik een reward voucher verzilveren?

Binnen uw profielpagina in de app vindt u alle beschikbare reward vouchers. U kunt uw Passion Points onder 499 inwisselen voor deze kortingsvouchers waarbij u een online code of QR-code ontvangt om online of in de winkel te gebruiken. Het is alleen mogelijk om de voucher(s) te verzilveren wanneer u meer Passion Points hebt dan de voucher waard is. Uw Passion Points tegoed wordt geüpdatet wanneer u de voucher heeft verzilverd. Wanneer u uw item(s) retourneert worden de gebruikte Passion Points niet teruggestort op uw account. Het is niet mogelijk om vouchers in te wisselen voor geld.

 Hoe verzilvert u een voucher:
1. Wanneer u een voucher wilt gebruikten bij uw aankoop, dient u uw Passion Points in te wisselen 
    voor de voucher. Klik op de voucher die u wilt gebruiken. De details van de voucher en de 
    verzilver button(s) is nu zichtbaar.

2. Let op! De voucher is alleen geldig voor 15 minuten nadat u heeft geklikt op “verzilver in de winkel” 
    of “verzilver online”, dus u dient dit alleen te doen wanneer u bij de kassa staat of al uw producten
    klaar heeft staan in uw online winkelmandje.

3. Wanneer u klikt op “verzilver in de winkel” wordt er een QR-code zichtbaar. Laat deze code 
    scannen door de caissière. Klik op “verzilver online” en een online code wordt zichtbaar. 
    Gebruik deze code in uw winkelmandje.

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?

Klik op ‘aanmelden’ linksonderaan deze pagina. U zult een bevestigingsmail ontvangen. Klik op de link in deze e-mail om uw inschrijving te bevestigen. Het is ook mogelijk om u aan te melden voor de nieuwsbrief in uw account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Ik heb twee Membercardnummers, wat nu?

Als u twee Membercardnummers heeft dan kan u deze samenvoegen op één account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als u onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, klikt u op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om u af te melden voor de nieuwsbrief in uw account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Uw Membercard is geldig voor onbepaalde tijd.

Hoe lang zijn Passion Points en het kortingstegoed geldig?

Als u bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijgt u Passion Points bij elke aankoop die u doet in de winkel, webshop of via de app. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvangt u €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Uw Passion Points en kortingstegoed worden automatisch bijgeschreven op uw account. Via de website en app heeft u altijd een actueel overzicht van uw gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik uw kortingstegoed in de winkel, via de app of in de webshop.

Wat zijn Passion Points?

Als u bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijgt u bij elke aankoop die u doet in de winkel, webshop of via de app Passion Points. Voor elke €1 die u uitgeeft, krijgt u 10 Passion Points. Ook kan u op andere manieren Passion Points verdienen. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvangt u €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Uw Passion Points en kortingstegoed wordt automatisch bijgeschreven op uw account. Via de website en app heeft u altijd een actueel overzicht van uw gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik uw kortingstegoed in de winkel, in de webshop of via de app.

Wat is ‘the Wheel of Passion’ en hoe werkt het?

The Wheel of Passion is een spel in de Hunkemöller app. Deze functionaliteit staat niet altijd aan en wordt aan- en uitgezet tijdens bepaalde campagnes. U kan the Wheel of Passion vinden door de app te openen en via de navigatie te klikken op ‘meer’ waarna u ‘Wheel of Passion’ ziet staan. U kan deelnemen door aan het rad te draaien, hierna zal er automatisch getoond worden of u uw prijs heeft gewonnen of niet. U kan tijdens een campagne maximaal 1 keer per 24 uur spelen.

Heeft u een prijs gewonnen? Bekijk uw app inbox voor meer informatie. Zijn uw gewonnen Passion Points niet binnen 24 bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice onder vermelding van uw Membercardnummer en e-mailadres.

Bestelling & Levering

Waar is mijn pakketje?

Binnen 2-3 werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail dat uw pakketje is verstuurd vanaf ons voorraadcentrum. Als u uw pakketje wilt volgen dan kan dit met de Track & Trace code via de website van BPost of UPS. Deze kunt u vinden in de e-mail die u ontvangt, als uw pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op My Hunkemöller. Uw pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of op het UPS afhaalpunt. Hierna zal uw bestelling worden geannuleerd en krijgt u binnen 10 werkdagen automatisch uw geld teruggestort op uw rekening.


*Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft u altijd op de hoogte van uw bestelstatus.

Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?

Helaas komt het soms voor dat uw bestelling onvolledig is omdat bepaalde artikelen niet langer voorradig zijn. In dit geval hebben we u per mail geïnformeerd over de terugbetaling van ontbrekende items. Uiteraard kan u ook altijd contact opnemen met onze klantendienst.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet besteld heb. Wat nu?

Helaas komt het soms voor dat u een artikel ontvangt dat u niet besteld heeft. We raden u aan om in dit geval contact op te nemen met onze klantendienst.

Kan ik een bestelling annuleren?

Helaas, dat kan niet. Als u iets op Hunkemoller.be hebt besteld, dan is de bezorging definitief. U kunt dan niet meer annuleren.  
Wat u wel kunt doen:
- de artikelen terugbrengen in de winkel nadat u het pakketje heeft ontvangen. - Of u stuurt de artikelen meteen kosteloos retour. Hier kan u de retoursticker uit uw pakket voor gebruiken. 
  Plak deze over de originele bezorgsticker op het pakket.

In geval van een retour van de volledige bestelling binnen de 14 dagen na ontbinding, krijgt u het volledig betaalde bedrag, inclusief de bezorg- en retourkosten, teruggestort op uw bankrekening. Als u slechts een aantal artikelen van de bestelling retourneert, krijgt u het bedrag terug dat u daarvoor betaald heeft.

Kan ik het leveradres van mijn bestelling wijzigen?

Natuurlijk! U kan uw bestelling altijd op een ander adres laten leveren. In de checkout kan u het gewenste factuur- en leveradres* aangeven. U kan deze informatie ook aanpassen in ‘My Hunkemöller’. Hiervoor is wel een account vereist.

*Let op: Geen levering mogelijk op een postadres of via een postbusnummer. Bovendien kan het leveradres niet meer gewijzigd worden na betaling van een bestelling.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?

Helaas, dat kan niet. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres. 

Ook bieden wij de Click & Collect optie. Dan kan u uw bestelling online betalen en afhalen in de winkel.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij bieden de volgende leveropties aan:
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze
- Ophalen in een UPS Access Point
- Thuisbezorging (met BPost)

Let op: naargelang welke optie u kiest, kunnen er leverkosten bijkomen.

Onze levertijd is 2-3 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging per mail. Voor de ophaling van uw pakketje in de winkel en/of het postpunt moet u uw ordernummer kunnen voorleggen. Uw order wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of het postpunt. Na deze termijn wordt uw order geannuleerd en ontvangt u een terugbetaling via de betaalmethode die u gebruikt heeft. In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies. Als u op onze webshop besteld en betaald heeft, wordt u op uw bankrekening terugbetaald. Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van BPost of UPS. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft.

Hoe kan ik snel artikelen terugvinden op jullie website?

Bovenaan de website staat een zoekbalk. Hier vult u een zoekterm in. Op deze manier kan u gemakkelijk en snel artikelen of antwoorden op bepaalde vragen terugvinden.

Hoe kan ik iets bestellen op Hunkemoller.be?

"Bestellen op hunkemoller.be is heel gemakkelijk. U plaatst een artikel in uw winkelmandje. Daarna gaat u verder naar de checkout en volgt u de aangegeven stappen. Als u een Hunkemöller account heeft, kan u inloggen met uw e-mailadres.

Heeft u geen account? Maak dan een profiel aan of bestel met de optie 'Nieuw bij Hunkemöller'. Een account aanmaken is niet verplicht, u kan als 'gast' bestellen.

*Let op: het is niet (meer) mogelijk om te bestellen op hunkemoller.com."

Wat kan u doen als een artikel niet (meer) voorradig is?

Het kan gebeuren dat uw favoriet item online niet voorradig is. U kan er dan voor kiezen om het artikel te reserveren in één van onze winkels. Check op de productpagina of het item op voorraad is in een winkel bij u in de buurt door te klikken op "Reserveren in de winkel". Helaas is het tijdelijk niet mogelijk om gebruik te maken van deze optie. 

Tip: op de productpagina kan u ook kiezen voor de optie: “Stuur mij een mail als het artikel opnieuw voorradig is”. U krijgt dan een mail als uw favoriet item opnieuw beschikbaar is. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?

Check altijd eerst uw spam inbox als u geen bevestigingsmail van uw bestelling ontvangen heeft. Mocht u daar ook geen bericht van ons terugvinden, raden we u aan om contact op te nemen met onze klantendienst.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Wanneer u niet thuis bent wanneer de bezorger van BPost het pakketje komt aanbieden, ontvangt u van de bezorger een BPost bezorger gemist kaart, hiermee kunt u online een nieuwe afleverdag selecteren of een BPost punt waar u uw pakketje binnen 2 weken kunt ophalen. Doet u dit niet, dan wordt het pakketje teruggestuurd naar ons distributiecentrum.

Binnen de 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u gebruikt heeft voor uw bestelling.  

Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een retourbevestiging per mail met instructies. 

De levertermijn is voorbij en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Wegens drukte in ons distributiecentrum en/of bij de post kan de levertermijn overschreden worden. Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van BPost of UPS. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft. Goed om te weten: u krijgt altijd een bevestiging per mail wanneer uw pakketje verzonden is.

*Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft u altijd op de hoogte van uw bestelstatus.

Bestaat er een overzicht van alle Hunkemöller winkels?

U kan alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. U hoeft enkel uw postcode en woonplaats in te vullen om de winkels in uw buurt te zien.

Kan ik een online bestelling in de winkel laten leveren?

Ja, met de Click & Collect optie kunt u uw bestelling online betalen en gratis afhalen in een winkel naar keuze:

- Voeg uw favoriete items toe aan uw winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". U betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer uw factuurgegevens. In de volgende stap kan u uw postcode / stad invullen om het 
  dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat u de betaling heeft afgerond, is uw bestelling geplaatst. U ontvangt een e-mail ter bevestiging.                                      Nadien krijgt u nog een verzendbevestiging als uw pakketje onderweg is. - Vanaf het moment dat u deze verzendbevestiging gekregen heeft, duurt het doorgaans nog 2-3 werkdagen vooraleer u het pakketje kan ophalen in de winkel. We brengen u op de hoogte wanneer uw order klaarligt. Let op: u moet uw ordernummer en identiteitskaart kunnen voorleggen bij ophaling. 
- Uw pakketje wordt maximaal 14 dagen voor u opzij gehouden in de winkel. Na deze termijn wordt uw order geannuleerd en ontvangt u een terugbetaling via de betaalmethode die u gebruikt heeft. In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies.  

Als een andere persoon uw order ophaalt, zorg dan voor een machtiging met de volgende gegevens:
- De bevestigingsmail met het ordernummer
- Uw volledige naam 
- De volledige naam van de persoon die uw bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren door middel van een identiteitskaart)

Kan ik een artikel naar een winkel versturen?

Ja, met de Click & Collect optie kan u uw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

- Voeg uw favoriete items toe aan uw winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". U betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer uw factuurgegevens. In de volgende stap kan u uw postcode / stad invullen om het 
  dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat u de betaling heeft afgerond, is uw bestelling geplaatst. U zal een e-mail ontvangen ter bevestiging
  en daarna een update indien uw pakketje is ingepakt en wordt verzonden.
- U kan uw pakketje binnen 2-3 werkdagen ophalen in de winkel van uw keuze. U ontvangt hierover bericht. Vergeet niet uw ordernummer mee te nemen naar de winkel! 
- Uw pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal uw
  bestelling worden geannuleerd en  wordt u de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een mail met instructies. 

Als iemand anders uw order komt ophalen, zorg dan dat deze persoon een machtiging heeft die het volgende bevat:
- Uw bestelling nummer
- Uw volledige naam 
- De volledige naam van de persoon die uw bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren)

Welke verzendkosten kan ik verwachten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van hoe u uw bestelling wenst te ontvangen:
- Kiest u in de check out voor ophalen van uw bestelling in een winkel naar keuze, dan betaalt u geen verzendkosten.
- Verzendkosten via BPost zijn €4,95 per bestelling.
- Wanneer u een bestelling bij een UPS Access Point wilt laten bezorgen bedragen de verzendkosten €3,95 per bestelling.

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Wat is jullie standaard levertijd?

Uw bestelling zal binnen de 2-3 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging geleverd worden in de winkel of aan huis. Heeft u gekozen voor een UPS afhaalpunt, dan is het pakket binnen een termijn van 3-4 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging beschikbaar.

Mijn Track & Trace code werkt niet. Wat nu?

Het kan tot 24 uur na ontvangst van de Track & Trace code duren vooraleer u uw bestelling effectief kan volgen. 
Het zendingsnummer bestaat uit 24 cijfers. Controleer bij een foutmelding zeker of de ingevoerde cijfers correct zijn. Bij verdere vragen of problemen raden we u aan contact op te nemen met de klantendienst van BPost.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Als u uw pakketje wenst te volgen, kan u de Track & Trace code invoeren op de website van BPost. 
Deze kan u vinden:
- in de bevestiging die u per mail ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft
- of op "My Hunkemöller". 

Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft u altijd op de hoogte van uw bestelstatus.

Ik heb een verkeerde maat of kleur gekregen. Wat nu?

Het kan helaas gebeuren dat u een verkeerde maat of kleur ontvangt.
U kan het volgende doen: 
- Het artikel gratis retourneren. Gebruik de retoursticker uit het pakket en bestel het gewenste artikel opnieuw.. Binnen de 10 werkdagen wordt u terug betaald via de betaalmethode die u gebruikt heeft. In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies.  
- Breng het foutieve artikel terug naar de winkel en bestel opnieuw. Binnen de 2-3 werkdagen krijgt u een terugbetaling via de betaalmethode die u heeft gebruikt.

Betalen, Vouchers & Promoties

Prijsinformatie gerelateerd aan hunkemöller.be

Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?

U kan alle informatie met betrekking tot uw Passion Points en kortingstegoed terugvinden via My Hunkemöller.

Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?

Uw rekeningoverzicht staat bij ‘meest recente bestellingen’ op ‘My Hunkemöller’. Om al uw bestellingen te bekijken, klikt u op ‘bekijk eerdere bestellingen’.

Hoe kan ik mijn Lingeriecard verzilveren op hunkemoller.be?

Helaas kan u uw Hunkemöller Lingeriecard enkel verzilveren in onze fysieke winkels. Indien u ook daar problemen ervaart bij het gebruik van uw Lingeriecard, raden we u aan om contact op te nemen met onze klantendienst. .

Wat is een Lingerie card?

Een Lingeriecard* is een cadeaubon van Hunkemöller die u met een bedrag naar keuze laat opladen. De waarde kan variëren van €0,01 tot max €150. Onze Lingeriecard kan enkel verzilverd worden in de fysieke winkels ( en dus niet online).

Waar kan ik mijn Memberkorting verzilveren?

U kan de Passion Points en het tegoed op uw Membercard verzilveren in alle Hunkemöller winkels en online op hunkemoller.be.

Hoe weet ik wat de acties en kortingen op de website zijn?

Bekijk snel alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Zijn er voorwaarden verbonden aan een kortingscode of voucher?

U kan een code maar één keer gebruiken. Daarna is de korting niet meer geldig. Per bestelling kan slechts één kortingscode gebruikt worden. De codes zijn enkel geldig voor bestellingen die u doet op hunkemoller.be. Het is onmogelijk om ze te ruilen voor contant geld of ze met terugwerkende kracht in te leveren.

Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Kan ik mijn Lingeriecard omruilen voor contant geld?

Een Hunkemöller Lingeriecard kan niet omgeruild worden voor contant geld.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode of voucher?

U kan uw kortingscode of voucher verzilveren in uw winkelmandje. Vul de code in en klik op ‘toevoegen’.

Op "deze pagina" blijft u op de hoogte van alle promoties, acties en kortingen bij Hunkemöller.

Is shoppen op hunkemoller.be veilig?

Shoppen op hunkemoller.be is heel veilig. We gebruiken namelijk de uiterst beschermde SSL-methode. Dat betekent dat uw persoonlijke informatie versleuteld wordt en niet bekeken kan worden door anderen.

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en andere wettelijke voorschriften. Bovendien delen we uw persoonlijke informatie nooit met derden zonder uw toestemming.

Lees hier alles over veiligheid en privacy.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Hoeveel tijd de verwerking van uw betaling in beslag neemt, hangt af van de betaalmethode. Met bancontact gaat het snel, meestal onmiddellijk. Als u kiest voor PayPal, gaat het bedrag meestal onmiddellijk van uw PayPal account af. Als u betaalt met uw Mastercard of Visa, wordt het bedrag geïnd als uw bestelling het distributiecentrum verlaat.

Waar kan ik een Lingerie card kopen?

Een Hunkemöller Lingeriecard kan aangekocht worden in al onze winkels. Check onze storelocator voor alle winkels bij u in de buurt.

Kan ik mijn Passion Points kortingstegoed bij mijn online bestelling verzilveren?

Ja, dat is mogelijk. Als u genoeg passion points heeft gespaard voor een shoptegoed, kan u bij stap 3 van het bestelproces uw Memberkorting verzilveren.

Hoe wordt het bedrag van mijn terugbetaling bepaald als ik voor mijn online bestelling Membertegoed gebruikt heb?

Per retour, wordt een evenredig bedrag opnieuw toegevoegd aan uw (digitale) Membercard. De terugplaatsing kan enkele dagen in beslag nemen.

Waarmee kan ik betalen op Hunkemoller.be?

U kunt op verschillende manieren betalen op Hunkemoller.be. :

1. met CreditCard. Wij accepteren Mastercard, Visa en Maestro.
2. met Bancontact Mister Cash
3. met Paypal

Voor alle betalingen geldt: stuurt u iets retour, dan wordt het bedrag binnen 2 dagen weer bijgeschreven na verwerking van de retour.

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja,  bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van uw Passsion Points geheel of gedeeltelijk op uw (digitale) Membercard teruggeschreven.

Waar kan ik de Lingeriecard gebruiken?

U kan een Hunkemöller Lingeriecard gebruiken in alle Hunkemöller winkels in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Spanje en Luxemburg. Online is deze enkel te verzilveren op de Nederlandse en Duitse website/ app.

Retourneren & Ruilen

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Wanneer wij uw pakketje ontvangen hebben in het distributiecentrum, krijgt u van ons een retourbevestiging per mail. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Eens u deze mail ontvangen heeft, wordt u binnen de 2-3 werkdagen terugbetaald. 

In geval van een retour van de volledige bestelling binnen de 14 dagen na ontbinding, krijgt u het volledig betaalde bedrag, inclusief de bezorg- en retourkosten, teruggestort op uw bankrekening. Als u slechts een aantal artikelen van de bestelling retourneert, krijgt u het bedrag terug dat u daarvoor betaald heeft. 

Wij betalen u terug via het betaalmiddel waarmee u uw bestelling heeft geplaatst. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. U wordt pas terugbetaald wanneer wij de geretourneerde artikelen ontvangen hebben. Check het kasticket voor de voorwaarden m.b.t. een aankoop in de winkel.

Hoeveel zijn jullie retourkosten?

Toch niet helemaal happy met uw bestelling? Geen probleem, U kunt uw bestelling altijd kosteloos retourneren 
1. Terugbrengen naar een winkel bij u in de buurt; u ontvangt de terugbetaling binnen 2-3 werkdagen.
2. Terugsturen via een BPost postkantoor. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan uw online bestelling is toegevoegd.

U krijgt dan binnen 10 dagen uw geld automatisch teruggestort. Heeft u betaald in de winkel? Dan ontvangt u een mail met instructies.

Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Wij vragen u vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1.plak bh’s
2.alle artikelen uit de beauty line
3.panty’s en kousen

Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?

U krijgt geen vervangend artikel als u een aankoop terugstuurt naar Hunkemöller. U kunt wel een nieuwe bestelling doen op onze website.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren.

Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?

Als wij uw pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat u ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.

Als u de hele bestelling terugstuurt, krijgt u het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel teruggestort.

De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat u de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat u de bestelling retour gaat sturen.

Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat u aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is. 

Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.

Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.benl?

Na ontvangst van het product heeft u 14 dagen de tijd om te besluiten of u uw bestelling wilt retourneren. U kunt uw bestelling altijd gratis retourneren via onderstaande optie's. U kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening..

Retourneren werkt alsvolgt:

Retourneren kan altijd kosteloos in een winkel bij uw in de buurt. U wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met u afgehandeld. Als u een deel van de bestelling retourneert, krijgt u alleen dat deel terug.

Retour via een BPost Postkantoor 
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking 2. knip de retoursticker uit en plak het op het pakketje 3. breng het pakketje naar een BPost Postkantoor 4. als wij het pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een mail met instructies. Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of u aantoont dat u het product hebt teruggezonden. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel terug.


Algemeen retouradres:
Hunkemöller International Webshop
P/A BX VN1 - Hunkemöller
Vilvoordsesteenweg 233
1099 Brussel X

 

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja, bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van uw Passsion Points geheel of gedeeltelijk op uw(digitale) Membercard teruggeschreven. Dit kan enkele dagen duren.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller International B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het is uw informatie, en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement  geeft u gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, op welke manier we de gegevens gebruiken en hoe we de veiligheid & vertrouwelijkheid ervan vrijwaren.

Als u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of inzien, gebruik dan het contactformulier op onze website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in 
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen" 
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen de 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het is mogelijk dat we meer informatie van u nodig hebben om te kunnen beantwoorden aan uw verzoek.

Zitten er voorwaarden aan het retourneren van artikelen?

Er zijn een aantal voorwaarden om bij Hunkemoller.be artikelen te retourneren:

1. U kan zonder voorafgaande mededeling de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen.
2. Artikelen* moeten (binnen de mate van het mogelijke) onbeschadigd zijn.
3. U kan ons retourlabel gebruiken om uw pakketje terug te sturen.

U kan uw bestelling gratis terugsturen. Hieromtrent kan u meer informatie terugvinden onder de vraag: "Hoe kan ik een item dat besteld is op hunkemoller.be retourneren".

*Uitgesloten van retournering: artikelen die ongeschikt zijn omwille van gezondheids- & hygiënische overwegingen en waarvan de verpakking na levering geopend is, of in het geval van artikelen die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Kan ik artikelen retourneren in de winkel?

Ja, het is mogelijk om online bestelde artikelen te retourneren in de winkel. U moet hiervoor altijd een factuur kunnen voorleggen.

U bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering van artikelen die het gevolg is van het gebruik ervan, welke dus verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen.

*Let op: u krijgt uw geld teruggestort op uw bankrekening. Als u in de winkel betaald heeft, wordt de terugbetaling onmiddellijk ter plaatse in orde gebracht. 

Kan ik online bestelde artikelen ruilen in de winkel?

Het is niet mogelijk om online bestelde artikelen om te ruilen in onze winkels. Wel kunnen de artikelen geretourneerd worden. U moet hiervoor altijd een factuur kunnen voorleggen.

*Let op: U krijgt uw geld teruggestort op uw bankrekening. 

Indien uw bestelling in de winkel voor u gedaan is, kan u de inhoud wel omruilen voor andere artikelen of een tegoedbon.

Ik heb een mail ontvangen met een link om mijn IBAN bankgegevens in te vullen. Waarom?

Als een winkel voor u een bestelling gedaan heeft (online bestelling - betaald in de winkel), kan u in de volgende gevallen van ons een mail met een terugbetalingslink ontvangen:

- U heeft uw bestelling geretourneerd door deze terug te sturen naar ons distributiecentrum;
- Uw bestelling werd door de winkel geannuleerd omdat u deze niet binnen de 14 dagen heeft opgehaald;
- Uw bestelling werd geannuleerd omdat bepaalde artikelen niet meer voorradig waren.

We vragen uw IBAN bankgegevens per mail op zodat we u kunnen terugbetalen. De link is veilig, 14 dagen geldig en alle informatie wordt beschermd. Na het invoeren van uw IBAN bankgegevens, wordt u binnen de 10 werkdagen terugbetaald. 

Als u geen aankoop heeft gedaan op hunnkemoller.be, vul uw gegevens dan niet in en verwijder deze mail.

Service & Contact

Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar kan ik deze uiten?

Bent u niet helemaal tevreden over een artikel of onze service? Wij vernemen het graag van u! U kan altijd het 
 contactformulier invullen of bellen naar het gratis nummer van onze klantendienst.

Onze klantenservice is bereikbaar via het gratis nummer 0800-39038, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 19.00 uur en op  zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur. U mag ook een mailen naar klantenservice_be@hunkemoller.com.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst van Hunkemöller?

Onze klantendienst is bereikbaar via het gratis nummer 0800-39038, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 19.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur. U mag ook een mailen naar klantenservice_be@hunkemoller.com.
Klik.hier om naar onze contactpagina te gaan.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller International B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het is uw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement  geeft u gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft. 

Als u uw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot u persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in, inclusief uw membercardnummmer.
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen"
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na u verzoek contact met u opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

Wettelijke garantie?

Bij aankoop van artikelen in de Hunkemöller-webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat u als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat u als consument mag verwachten.

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

Twee afmetingen zijn belangrijk bij het bepalen van de goede maat en pasvorm: de onderwijdte en de bovenwijdte. De onderwijdte is de omvang van uw borsten in centimeters. De bovenwijdte is een letter die staat voor de omvang van uw borsten over het volste gedeelte. Kijk voor meer informatie op onze perfect fit pagina.

Waar kan ik mijn dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel vinden?

Ga naar de storelocator, vul uw postcode of plaatsnaam in en vind uw dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel.

Hoe kan ik mijn artikelen het best wassen?

Pas voor alle zekerheid thuis nogmaals uw gekozen artikelen, zodat u 100% zeker bent van de maten. Bij het wassen raden we aan om rode en donkere artikelen altijd te scheiden. Check zeker onze wasadvies pagina voor meer informatie & instructies.