Hoe kunnen wij u helpen?

Mijn Hunkemöller

Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller?

Om een ​​account aan te maken, klikt u bovenaan op de balk 'inloggen' om naar de registratiepagina te gaan.

- Heeft u nog geen account? Vul onder de knop 'Ik ben nieuw' alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden.
U kunt u ook inschrijven en Member worden via de Hunkemöller app.

* Let op: U ontvangt nog een e-mail om uw inschrijving te bevestigen. Door te klikken op de link in dit bericht, wordt u officieel lid van My Hunkemöller. Indien u dan uw registratie voltooit en alle velden invult, krijgt u 100 extra Passion Points! Ga voor meer informatie naar de vraag: 'Hoe spaar ik voor Passion Points?

Wat is My Hunkemöller?

Bij Hunkemöller staan onze klanten centraal. MyHunkemöller is een op punten gebaseerd loyaltiteitsprogramma, waarvan klanten in de winkel, op de website of in de app lid - ook wel Member genoemd - kunnen worden. MyHunkemöller is opgezet om deze Members op een persoonlijke en inspirerende manier te waarderen en ze een aangename ervaring te bieden. We belonen ze met kortingen, cadeaus en exclusieve services. Hoe meer u shopt en met ons interageert, hoe meer punten u spaart, hoe hoger uw level wordt. Daaraan zijn dan weer nieuwe en meer exclusieve voordelen voor u gekoppeld! Denk bijvoorbeeld aan limited edition producten, uitnodigingen voor evenementen, korting vouchers, geschenkjes voor u verjaardag, eerdere Member afprijzingen en nog zoveel meer. Ontdek hier alle benefits van het programma: https://www.hunkemoller.be/passionpoints-benefits
We gebruiken de persoonsgegevens van onze Members uitsluitend om nog beter in hun behoefte te kunnen voorzien.

Members sparen voor punten die optellen tot een bepaald saldo (Passion Points).
Het programma bestaat uit 4 niveaus (levels) en het aantal Passion Points bepaalt waar de Member zich bevindt. Elk niveau heeft een start- en een eindbalans.
Het puntensaldo bepaalt op welke vouchers u recht heeft. Members ontvangen gedurende de periode van 1 jaar 6 x een shoptegoed ter waarde van €5 en tal van andere korting vouchers & cadeaus. Indien u 12 maanden geen aankopen bij ons doet, zakt u 1 level. U belandt dan daar op de eindbalans aan Passion Points.

Ik heb al een Memberaccount in het oude programma (voor 2021). Verandert er iets voor mij?

Uw Membercard en account blijven gewoon geldig. Uw gespaard puntensaldo en shoptegoed tijdens de overgang naar het nieuwe MyHunkemöller programma houdt u bij. En er komen zoveel meer nieuwe voordelen bij! Vanaf nu spaart u punten die u toegang verlenen tot één van de vier levels. Elk niveau geeft recht op steeds meer exclusieve voordelen zoals kortingen, cadeaus en afprijzingen.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Jouw membercard is in principe geldig voor onbepaalde tijd maar bij inactiviteit (geen aankopen bij Hunkemoller) worden je gegevens - en dus ook je kaartgegevens - verwijderd uit onze klantdata systemen.

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens, shoptegoed en vouchers te zien?

Om uw gegevens na te gaan of te veranderen en voor een actueel overzicht van uw shoptegoed en vouchers, klikt u bovenaan de pagina op 'inloggen'. Vul uw e-mailadres & wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’. Zo gaat u naar uw persoonlijke Memberpagina. Op deze manier kan u eveneens inloggen op de app.

Hoe kan ik in de winkel, via de website of de app aantonen dat ik Member ben?

Er zijn twee manieren om u te identificeren als Member:
1. Log u in op de website of in de app met uw e-mailadres en wachtwoord. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en kan u het beschikbaar shoptegoed en eventuele vouchers activeren in uw winkelmandje.
2. Laat uw Membercard scannen aan de kassa in de winkel. Indien u uw Membercard niet kan tonen, kunnen onze medewerkers u opzoeken in het systeem, dit enkel op vertoon van een bewijs van uw identiteit. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en worden het beschikbaar shoptegoed & eventuele vouchers voor u geactiveerd.

Kan ik mijn MyHunkemöller Memberaccount ook in het buitenland gebruiken?

Ja, u kan uw Membercard eveneens gebruiken in het buitenland en daar inloggen op de website of app. Ook Passion Points sparen en shoptegoed of vouchers verzilveren kan plaatsvinden in winkels in het buiteland of op de website en app van de betreffende landen. Check onze storelocator indien u wilt weten waar Hunkemöller actief is. De voordelen per level zijn overal gelijk.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kan u zich niet inloggen? Check dan eerst of u het juiste e-mailadres en/of wachtwoord heeft ingevoerd. Indien u de melding 'dit e-emailadres word niet herkend' krijgt, heeft u waarschijnlijk bij ons nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller. In geval van 'dit account is nog niet geactiveerd', laat u best de activatiemail opnieuw naar uw inbox versturen. Let op: u ontvangt van ons een e-mail om uw account te activeren. Pas wanneer u op de link in de e-mail heeft geklikt, bent u Member van MyHunkemöller en kan u zowel in de app (en de website) als in store uw rewards verzilveren, zoals vouchers en shoptegoed!

Als u uw wachtwoord vergeten bent, klik dan op 'wachtwoord vergeten'. U krijgt van ons een link via e-mail om uw wachtwoord te wijzigen. Kan u zich niet herinneren met welk e-mailadres u Member geworden bent? Neem dan contact op met de klantenservice en vermeld uw Membercard nummer. Zie ook 'waar kan ik mijn Membercard nummer vinden?'

Hoe verander ik mijn thuisadres?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Na het wijzigen van uw gegevens, kies ‘wijzigingen opslaan’. U heeft ook de mogelijkheid om meerdere leveradressen toe te voegen.

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’ en vervolgens op 'bewerken'. Na het wijzigen van uw gegevens, kies ‘wijzigingen opslaan’.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’, scroll naar beneden en ga vervolgens naar 'wachtwoord veranderen'. Vul uw huidig en nieuw wachtwoord in. Bevestig nogmaals en klik op 'wachtwoord veranderen'.

Ik wil niet langer punten sparen via MyHunkemöller. Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Indien u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of u wilt er toegang toe krijgen, gebruik dan ons contactformulier op de website en volg deze stappen:

  • Ga naar 'contact' op de website of browse naar https://www.hunkemoller.be/contact, log u in en/ of vul de verplichte velden in, inclusief uw Membercard nummer.
  • Vul in het veld het onderwerp 'Privacy'. We zullen binnen de 2 werkdagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.
  • We zullen binnen 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.

Let op: indien u uw account verwijderd heeft, kan u zich niet meer inloggen op MyHunkemöller om uw persoonlijke informatie in te kijken.

Ik heb mijn account bij My Hunkemöller verwijderd maar wil toch opnieuw Member worden. Hoe doe ik dit?

U zou een nieuwe Membercard kunnen laten registreren in de winkel of u heeft de mogelijkheid om online - op de website of in de app - een account aan te maken.

Wat doet Hunkemöller met mijn gegevens?

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het betreft uw informatie en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement kan u terugvinden op de website. Dit geeft meer gedetailleerd weer over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, hoe we de info gebruiken en hoe we de veiligheid ervan vrijwaren. Raadpleeg eveneens hier de Algemene Voorwaarden van het MyHunkemöller programma https://www.hunkemoller.be/nl/membercard-legal-agreements.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Klik gewoon op ‘aanmelden’ rechtsonderaan deze pagina. U zal van ons een bevestigingsmail ontvangen. Bevestig uw inschrijving via de link die hierin is opgenomen. U aanmelden voor de nieuwsbrief kan ook via uw MyHunkemöller Memberaccount. Log u in op MyHunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan 'Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller'.

De nieuwsbrief wordt uitsluitend verstuurd in geval van nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller en bevat persooonlijke aanbevelingen op basis van eerdere aankopen
- Frequentie: standaard gebeurt dit 3 à 4 keer per week maar we passen ons aan naargelang uw leesgedrag en gewenst tijdstip.
- De informatie betreft nieuwe acties & aanbiedingen, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen, winacties en persoonlijke aanbevelingen. Voor Members hebben we extra speciale promoties.
- De communicatie gaat alleen uit via e-mail.

Indien u onze nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen, klik dan op de link onderaan de e-mail. Afmelden is ook mogelijk via uw account. Log in op MyHunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink 'Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller'.

Hebben mijn Passion Points een geldwaarde?

Passion Points hebben geen geldwaarde. Ze worden gebruikt om uw level te bepalen. Voor elke bestede €1 ontvangt u 10 Passion Points maar u kan uw punten nooit omzetten in geld. Uw saldo geeft u wel toegang tot shoptegoed en persoonlijke vouchers.

Hoe spaar ik voor Passion Points?

Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points.

Spaar Passion Points met andere activiteiten, zoals het invullen van informatie omtrent uw verjaardag en maten. U kan zich ook inschrijven op de nieuwsbrief, een review opstellen, op social media met ons interageren, nieuwe Members aanbrengen en nog zoveel meer.

Passion Points worden onmiddellijk toegekend. Opgelet: de punten worden wel afgeschreven indien u via de winkel of online bepaalde aangekochte items retourneert."

Indien u bent aangemeld als Member voor MyHunkemöller, ontvangt u Passion Points bij elke aankoop in de winkel, op de webshop of via de app. De punten worden eveneens toegekend in geval van een aantal andere activiteiten (zoals het invullen van persoonlijke informatie). Uw saldo Passion Points geeft u dan weer toegang tot een bepaald level. We maken een onderscheid tussen 4 niveaus. 

 

Level 1: Flirty Fun               0 – 499 Passion Points

 

Level 2: Secret Crush         500 – 999 Passion Points

 

Level 3: Hot Match             1000 – 1999 Passion Points

 

Level 4: True Love              2000 – ~ Passion Points

 

Uw Passion Points blijven geldig zolang u elk jaar minimum één aankoop doet bij Hunkemöller. Indien dit niet het geval is, zakt u 1 level en krijgt u daar het hoogste aantal Passion Points. Bijvoorbeeld: u bevindt zich in level 4 met een saldo van 2500 Passion Points, u koopt gedurende een jaar niets bij ons en zakt naar level 3 met 1999 Passion Points. We laten u natuurlijk op tijd weten dat uw Passion Points gaan vervallen. 

Hoe lang zijn mijn Passion Points geldig?

Uw Memberaccount is voor altijd geldig maar al de gespaarde Passion Points vervallen na 5 jaar inactiviteit.
Bepaalde punten kunnen ook afgeschreven worden als er gedurende 365 dagen geen sprake is van een aankoop. U zakt dan naar de eindbalans van het voorgaande level.
Zie ook 'kan ik een level zakken'.

In welk level start u als Member?

Het level van een nieuwe Member wordt bepaald op basis van de Passion Points die vergaard zijn met de eerste aankoop. Dit gegeven hangt dus af van het bestedingsbedrag en het aantal ingevulde gegevens bij de registratie.

Hoe weet ik in welk level ik zit?

Op de website en in de app  kan u in uw profiel nagaan hoeveel punten u heeft, in welk level u zich bevindt en wat nodig is om een level te stijgen. Deze informatie wordt eveneens in elke nieuwsbrief gecommuniceeerd dus schrijf u hiervoor zeker in. U ontvangt van ons bovendien elke maand een overzicht van het beschikbaar shoptegoed en uw persoonlijke vouchers! In de winkel worden deze voordelen zichtbaar na het scannen van uw Membercard.

Hoe kan een level stijgen?

Door meer Passion Points te sparen kan u een level stijgen en toegang krijgen tot meer exclusieve voordelen. Klik hier voor een actueel overzicht van de voordelen per level https://www.hunkemoller.be/nl/passionpoints-benefits

Kan ik een level zakken?

In geval van het bereiken van een saldo met een waarde dat lager is dan de benodigde punten voor uw huidig level, zakt u terug. Dit gebeurt eveneens indien u gedurende één jaar geen enkele aankoop doet bij Hunkemöller.

Mijn saldo Passion Points is gedaald. Hoe kan dit en wat is het gevolg?

1) Als u gedurende één jaar geen enkele aankoop doet bij Hunkemöller, zakt u 1 level en krijgt u daar de eindbalans aan Passion Points.
2) Als u Passion Points inwisselt voor een voucher. 
3) Als u bepaalde aangekochte items retourneert, worden de gespaarde Passion Points afgeschreven van uw Memberaccount.

                                                                                                                                       

Vouchers die u verdiend heeft door het bereiken van een hoger puntensaldo zullen verdwijnen van uw account. Het verworven shoptegoed blijft wel geldig. Een gebruikte korting wordt na een retour ook opnieuw aan uw profiel toegevoegd.

Gezien persoonlijke vouchers maar één keer gebruikt kunnen worden, zal een terugval in punten niet resulteren in het opnieuw ontvangen van deze voordelen.

Kan ik punten inruilen voor bepaalde voordelen?

Ja, u kan Passion Points verzilveren om toegang te krijgen tot bepaalde exclusieve vouchers. Na het inwisselen van de benodigde punten, kan u gebruikmaken van de gewenste reward.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

In geval van een aankoop in de winkel, worden uw Passion Points binnen de 24 uur toegevoegd aan uw account. Bij een online bestelling, schrijven we de punten bij op het moment dat het pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft (wat een aantal dagen kan duren). U wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien u geen punten gekregen heeft, stuur dan binnen de 30 dagen na uw aankoop een e-mail naar onze klantenservice - membercard@hunkemoller.com. Gelieve daarbij het Membercard nummer, het bestede bedrag en het nummer van het kasticket of de ordernummer te vermelden. Indien u op een andere manier Passion Points verdiend heeft, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice met uw Membercard nummer en een korte omschrijving van de betreffende activiteit.

Ik ben mijn smartphone vergeten/ de batterij was leeg/ ik had mijn Membercard niet bij de hand maar wil graag een aankoop in de winkel doen. Kan ik hier alsnog Passion Points mee verdienen?

Ja, indien u aan de kassa een bewijs van identiteit kan voorleggen, zoekt één van onze medewerkers u op in het systeem en worden uw Passion Points alsnog toegevoegd.

Ik ben vergeten in te loggen tijdens een online aankoop. Krijg ik hier alsnog Passion Points voor?

Ja, kies op de bestelbevestigingspagina voor de optie 'Passion Points alsnog toevoegen' en log u in. Zo worden de verdiende Passion Points alsnog bijgeschreven.

Wanneer ontvang ik voor mijn gespaarde Passion Points rewards, zoals shoptegoed en vouchers?

In geval van 250, 500, 750, 950, 1500 en 2000 Passion Points ontvangt u €5 shoptegoed. Dit blijft drie maanden geldig. Op andere momenten ontvangt u dan weer persoonlijke vouchers, cadeaus of andere rewards van ons. Passion Points, vouchers en shoptegoed worden automatisch bijgeschreven op uw Memberaccount. Via de kassa, op de website en in de app krijgt u altijd een actueel overzicht te zien van uw gespaarde saldo's. U kan uw shoptegoed en vouchers in de winkel, via de app of op de webshop verzilveren.

Hoe gebruik ik mijn shoptegoed, korting code of voucher?

U kan maar 1 korting voucher per order gebruiken. Per bestelling kan u maximum €20 shoptegoed verzilveren.

Waar kan ik korting codes op de website of in de app verzilveren?

U kan een korting code invoeren en verzilveren in uw winkelmandje op de website of in de app. U hoeft gewoon uw code in te vullen en dan te klikken op ‘toevoegen’.

Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik van shoptegoed, een korting code of een voucher?

U kan maar 1 korting voucher per order gebruiken. Per bestelling kan u maximum €20 shoptegoed verzilveren.

Hoe wordt het retourbedrag bepaald als ik online retourneer en een bepaald shoptegoed heb aangewend bij mijn aankoop?

Per geretourneerd item, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. Het kan enkele dagen duren voordat dit verwerkt is.

Krijg ik mijn shoptegoed terug en wat gebeurt er met mijn Passion Points als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja, in geval van een retour wordt een evenredig bedrag voor het verzilverde shoptegoed per item op uw (digitale) Membercard teruggeschreven. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount.

Krijg ik mijn shoptegoed terug en wat gebeurt er met mijn Passion Points als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?

In geval van een ruil wordt het verzilverde shoptegoed per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruild item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen.

Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

In geval van het volledig retourneren van uw bestelling in één of meerdere keren worden gebruikte vouchers teruggeboekt op uw Memberaccount. Ook de eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden opnieuw bijgeschreven.

Indien u uw bestelling slechts gedeeltelijk retourneert, worden verzilverde vouchers niet teruggeboekt op uw Memberaccount. De eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden wel evenredig per geretourneerd item bijgeschreven.

Vouchers waarmee cadeaus, services, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt worden niet geretourneerd.

Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?

In geval van een ruil wordt de korting van de gebruikte voucher per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruild item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen. 
Dit geldt niet voor vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als u onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, klikt u op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om u af te melden voor de nieuwsbrief in uw account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Bestelling & Levering

Waar is mijn pakketje?

Binnen enkele werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail wanneer uw pakketje is verzonden en/of klaar ligt in het filiaal.

Via bpost: Als u uw pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van bpost. Deze kunt u vinden in de e-mail die u ontvangt, als uw pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".


*Tip: download de Hunkemöller app, dan heeft u ook altijd inzicht in uw bestelstatus.

Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?

Helaas komt het soms voor dat uw bestelling onvolledig is omdat bepaalde artikelen niet langer voorradig zijn. In dit geval hebben we u per mail geïnformeerd over de terugbetaling van ontbrekende items. Uiteraard kan u ook altijd contact opnemen met onze klantendienst.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet besteld heb. Wat nu?

Helaas komt het soms voor dat u een artikel ontvangt dat u niet besteld heeft. We raden u aan om in dit geval contact op te nemen met onze klantendienst.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?

Check altijd eerst uw spam inbox als u geen bevestigingsmail van uw bestelling ontvangen heeft. Mocht u daar ook geen bericht van ons terugvinden, raden we u aan om contact op te nemen met onze klantendienst.

Kan ik een bestelling annuleren?

Helaas, dat kan niet. Als u iets op Hunkemoller.be hebt besteld, dan is de bezorging definitief. U kunt dan niet meer annuleren.  
Wat u wel kunt doen:
- de artikelen terugbrengen in de winkel nadat u het pakketje heeft ontvangen.
- of u stuurt de artikelen meteen kosteloos retour. Hier kunt u de retoursticker uit uw pakket voor gebruiken. 
  Plak deze over de originele bezorgsticker op het pakket.

In geval van een retour van de volledige bestelling binnen de 14 dagen na ontbinding, krijgt u het volledig betaalde bedrag, inclusief de bezorg- en retourkosten, teruggestort op uw bankrekening. Als u slechts een aantal artikelen van de bestelling retourneert, krijgt u het bedrag terug dat u daarvoor betaald heeft.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Natuurlijk! U kunt uw bestelling altijd op een ander adres laten leveren. In de checkout kunt u het gewenste factuur- en leveradres* aangeven. U kunt deze informatie ook aanpassen in ‘My Hunkemöller’. Hiervoor is wel een account vereist.

*Let op: Geen levering mogelijk op een postadres of via een postbusnummer. Bovendien kan het leveradres niet meer gewijzigd worden na betaling van een bestelling.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?

Helaas, dat kan niet. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres. 

Ook bieden wij de Click & Collect optie. Dan kan u uw bestelling online betalen en afhalen in de winkel.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij bieden de volgende leveropties aan:
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze*
- Ophalen in een bpost postpunt
- Thuisbezorging (met bpost)

*Let op: naargelang welke optie u kiest, kunnen er leverkosten bijkomen.

Onze levertijd is 1-2 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging per mail. Voor de ophaling van uw pakketje in de winkel en/of het postpunt moet u uw ordernummer kunnen voorleggen.

Uw order wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of het postpunt. Na deze termijn wordt uw order geannuleerd en ontvangt u een terugbetaling via de betaalmethode die u gebruikt heeft.

In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies. Als u op onze webshop besteld en betaald heeft, wordt u op uw bankrekening terugbetaald.

Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van bpost. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft.



*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Hoe kan ik snel artikelen terugvinden op jullie website?

Bovenaan de website staat een zoekbalk. Hier vult u een zoekterm in. Op deze manier kan u gemakkelijk en snel artikelen of antwoorden op bepaalde vragen terugvinden.

Hoe kan ik iets bestellen op Hunkemoller.be?

Bestellen op hunkemoller.be is heel gemakkelijk. U plaatst een artikel in uw winkelmandje. Daarna gaat u verder naar de checkout en volgt u de aangegeven stappen. Als u een Hunkemöller account heeft, kan u inloggen met uw e-mailadres.

Heeft u geen account? Maak dan een profiel aan of bestel met de optie 'Nieuw bij Hunkemöller'. Een account aanmaken is niet verplicht, u kan als 'gast' bestellen.

*Let op: het is niet (meer) mogelijk om te bestellen op hunkemoller.com.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Wanneer u niet thuis bent wanneer de bezorger van bpost het pakketje komt aanbieden, ontvangt u van de bezorger een bpost bezorger gemist kaart, hiermee kunt u online een nieuwe afleverdag selecteren of een bpost punt waar u uw pakketje binnen 2 weken kunt ophalen. Doet u dit niet, dan wordt het pakketje teruggestuurd naar ons distributiecentrum.

Binnen de 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u gebruikt heeft voor uw bestelling.  

Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een retourbevestiging per mail met instructies. 

De levertermijn is voorbij en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Wegens drukte in ons distributiecentrum en/of bij de post kan de levertermijn overschreden worden. Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van bpost. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft. Goed om te weten: u krijgt altijd een bevestiging per mail wanneer uw pakketje verzonden is.

*Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft u altijd op de hoogte van uw bestelstatus.

Bestaat er een overzicht van alle Hunkemöller winkels?

U kan alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. U hoeft enkel uw postcode en woonplaats in te vullen om de winkels in uw buurt te zien.

Wat is jullie standaard levertijd?

1-2 werkdagen.

Mijn Track & Trace code werkt niet. Wat nu?

Het kan tot 24 uur na ontvangst van de Track & Trace code duren vooraleer u uw bestelling effectief kan volgen. 
Het zendingsnummer bestaat uit 24 cijfers. Controleer bij een foutmelding zeker of de ingevoerde cijfers correct zijn. Bij verdere vragen of problemen raden we u aan contact op te nemen met de klantendienst van bpost.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Als u uw pakketje wenst te volgen, kan u de Track & Trace code invoeren op de website van bpost. 
Deze kan u vinden:
- in de bevestiging die u per mail ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft
- of op "My Hunkemöller". 

Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft u altijd op de hoogte van uw bestelstatus.

Ik heb een verkeerde maat of kleur gekregen. Wat nu?

Het kan helaas gebeuren dat u een verkeerde maat of kleur ontvangt.
U kan het volgende doen: 
- Het artikel gratis retourneren. Gebruik de retoursticker uit het pakket en bestel het gewenste artikel opnieuw.. Binnen de 10 werkdagen wordt u terug betaald via de betaalmethode die u gebruikt heeft. In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies.  
- Breng het foutieve artikel terug naar de winkel en bestel opnieuw. Binnen de 1-2 werkdagen krijgt u een terugbetaling via de betaalmethode die u heeft gebruikt.

Welke verzendkosten kan ik verwachten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van hoe u uw bestelling wenst te ontvangen:
- Kiest u in de check out voor ophalen van uw bestelling in een winkel naar keuze, dan betaalt u geen verzendkosten.
- Verzendkosten via bpost zijn €4,95 per bestelling.

Bij een orderbedrag vanaf €60,00 betaal je geen verzendkosten.

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Kan ik mijn aankoop laten inpakken?

U kan eenvoudig een cadeaudoos aan uw winkelmandje toevoegen. De cadeaudoos wordt slechts in één maat geleverd. Als u meerdere artikelen heeft besteld en u wilt er zeker van zijn dat ze allemaal passen, bestel dan best meerdere cadeaudozen.

Betalen, Vouchers & Promoties

Zijn er voorwaarden verbonden aan een kortingscode of voucher?

U kan een code maar één keer gebruiken. Daarna is de korting niet meer geldig. Per bestelling kan slechts één kortingscode gebruikt worden. De codes zijn enkel geldig voor bestellingen die u doet op hunkemoller.be. Het is onmogelijk om ze te ruilen voor contant geld of ze met terugwerkende kracht in te leveren.

Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Prijsinformatie gerelateerd aan hunkemöller.be

Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?

U kan alle informatie met betrekking tot uw Passion Points en kortingstegoed terugvinden via My Hunkemöller.

Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?

Uw rekeningoverzicht staat bij ‘meest recente bestellingen’ op ‘My Hunkemöller’. Om al uw bestellingen te bekijken, klikt u op ‘bekijk eerdere bestellingen’.

Wat is een Hunkemöller Lingerie Gift Card?

Een Hunkemöller Lingerie Gift Card is een cadeaubon die opgeladen kan worden met een bedrag naar keuze. Hiermee kan u bijvoorbeeld een vriendin verrassen.
Ook in onze winkels heeft u de optie om af te rekenen met uw Hunkemöller Lingerie Gift Card.
Het is belangrijk dat u de kaart goed bewaart, zelfs na gebruik!
Terugbetalingen gebeuren namelijk op de Hunkemöller Lingerie Gift Card waarmee de aankoop werd gedaan.

 

Waar kan ik mijn Memberkorting verzilveren?

U kan de Passion Points en het tegoed op uw Membercard verzilveren in alle Hunkemöller winkels en online op hunkemoller.be.

Hoe weet ik wat de acties en kortingen op de website zijn?

Bekijk snel alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode of voucher?

U kan uw kortingscode of voucher verzilveren in uw winkelmandje. Vul de code in en klik op ‘toevoegen’.

Op "deze pagina" blijft u op de hoogte van alle promoties, acties en kortingen bij Hunkemöller.

Is shoppen op hunkemoller.be veilig?

Shoppen op hunkemoller.be is heel veilig. We gebruiken namelijk de uiterst beschermde SSL-methode. Dat betekent dat uw persoonlijke informatie versleuteld wordt en niet bekeken kan worden door anderen.

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en andere wettelijke voorschriften. Bovendien delen we uw persoonlijke informatie nooit met derden zonder uw toestemming.

Lees hier alles over veiligheid en privacy.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Hoeveel tijd de verwerking van uw betaling in beslag neemt, hangt af van de betaalmethode. Met bancontact gaat het snel, meestal onmiddellijk.
Als u kiest voor PayPal, gaat het bedrag meestal onmiddellijk van uw PayPal account af.
Als u betaalt met uw Mastercard of Visa, wordt het bedrag geïnd als uw bestelling het distributiecentrum verlaat.

Betaalt u met Klarna dan dient u binnen 30 dagen aan uw betaling te voldoen.

 

Kan ik mijn Passion Points kortingstegoed bij mijn online bestelling verzilveren?

Ja, dat is mogelijk. Als u genoeg passion points heeft gespaard voor een shoptegoed, kan u bij stap 3 van het bestelproces uw Memberkorting verzilveren.

Hoe wordt het bedrag van mijn terugbetaling bepaald als ik voor mijn online bestelling Membertegoed gebruikt heb?

Per retour, wordt een evenredig bedrag opnieuw toegevoegd aan uw (digitale) Membercard. De terugplaatsing kan enkele dagen in beslag nemen.

Waarmee kan ik betalen op Hunkemoller.be?

U kunt op verschillende manieren betalen op Hunkemoller.be. :

1. met CreditCard. Wij accepteren Mastercard, Visa en Maestro.

2. Paypal.

3. iDeal.

4. Klarna

5. Klarna betaal later 30 dagen

6. Apple Pay

7. Hunkemöller Lingerie Gift Card

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijgt u alles wat u heeft betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

 

Hoe gebruikt u Bancontact?

Mobiele versie:

1. Installeer de Bancontact-app op je mobiele telefoon.
2. Ga naar de afrekenpagina (België) en kies de betaalmethode ''Betalen met Bancontact Mobiel'.
3. Open de Bancontact app.
4. Betaal via de app.
5. U wordt doorgestuurd naar de bevestigingspagina.

Desktop versie:

1. Installeer de Bancontact-app op een mobiele telefoon.
2. Ga naar de afrekenpagina (België) en kies de betaalmethode 'Betalen met Bancontact Mobiel'.
3. 3. Je wordt doorverwezen naar de Adyen-pagina met een QR-code.
4. Open de Bancontact-app op je mobiele telefoon en scan deze QR-code.
5. U wordt doorgestuurd naar de bevestigingspagina.

 

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja,  bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van uw Passsion Points geheel of gedeeltelijk op uw (digitale) Membercard teruggeschreven.

Retourneren & Ruilen

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Vanwege technische problemen kan het wat langer duren om uw retour te ontvangen. Wanneer wij uw pakketje ontvangen hebben in het distributiecentrum, krijgt u van ons een retourbevestiging per mail. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Eens u deze mail ontvangen heeft, wordt u binnen de 2-3 werkdagen terugbetaald. 

In geval van een retour van de volledige bestelling binnen de 14 dagen na ontbinding, krijgt u het volledig betaalde bedrag, inclusief de bezorg- en retourkosten, teruggestort op uw bankrekening. Als u slechts een aantal artikelen van de bestelling retourneert, krijgt u het bedrag terug dat u daarvoor betaald heeft. 

Wij betalen u terug via het betaalmiddel waarmee u uw bestelling heeft geplaatst. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. U wordt pas terugbetaald wanneer wij de geretourneerde artikelen ontvangen hebben. Check het kasticket voor de voorwaarden m.b.t. een aankoop in de winkel.

Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.benl?

Door de Corona-uitbraak verlengt Hunkemöller de retourperiode van 14 naar 30 dagen. 

Na ontvangst van het product heeft u 30 dagen de tijd om te besluiten of u uw bestelling wilt retourneren. U kunt uw bestelling altijd gratis retourneren via onderstaande optie's. U kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening..

Retourneren werkt als volgt:

Retourneren kan altijd kosteloos in een winkel bij uw in de buurt. U wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met u afgehandeld. Als u een deel van de bestelling retourneert, krijgt u alleen dat deel terug.

Retour via een bpost postkantoor 
1. Stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking

2. Knip de retoursticker uit en plak het op het pakketje

3. Breng het pakketje naar een bpost postkantoor

4. Als wij het pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt.

Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een mail met instructies. Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of u aantoont dat u het product hebt teruggezonden. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel terug.


Algemeen retouradres:
Hunkemöller International Webshop
P/A BX VN1 - Hunkemöller
Vilvoordsesteenweg 233
1099 Brussel X

 

Hoeveel zijn jullie retourkosten?

Toch niet helemaal happy met uw bestelling? Geen probleem, U kunt uw bestelling altijd kosteloos retourneren 
1. Terugbrengen naar een winkel bij u in de buurt; u ontvangt de terugbetaling binnen 2-3 werkdagen. Het kan zijn dat uw favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actueel overzicht.
2. Terugsturen via een bpost postkantoor. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan uw online bestelling is toegevoegd.

U krijgt dan binnen 10 dagen uw geld automatisch teruggestort. Heeft u betaald in de winkel? Dan ontvangt u een mail met instructies. 

Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Wij vragen u vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1.plak bh’s
2.alle artikelen uit de beauty line
3.panty’s en kousen
4.vibrators

Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?

U krijgt geen vervangend artikel als u een aankoop terugstuurt naar Hunkemöller. U kunt wel een nieuwe bestelling doen op onze website.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren.

Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?

Door de extra maatregelen die genomen zijn rond de huidige omstandigheden, kan het verwerken van uw retour langer duren dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

 Hunkemöller hanteert een retourperiode van 30 dagen. 

Als wij uw pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat u ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.

Als u de hele bestelling terugstuurt, krijgt u het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel teruggestort.

De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat u de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat u de bestelling retour gaat sturen.

Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat u aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is. 

Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het is uw informatie, en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement  geeft u gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, op welke manier we de gegevens gebruiken en hoe we de veiligheid & vertrouwelijkheid ervan vrijwaren.

Als u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of inzien, gebruik dan het contactformulier op onze website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in 
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen" 
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen de 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het is mogelijk dat we meer informatie van u nodig hebben om te kunnen beantwoorden aan uw verzoek.

Kan ik (online bestelde) artikelen retourneren in de winkel?

Ja, het is mogelijk om (online bestelde) artikelen te retourneren in de winkel. Hiervoor heeft u altijd een factuur of bon nodig.
Indien u een online bestelde order retourneert in de winkel, krijgt u het bedrag van de geretourneerde artikelen terug op dezelfde wijze als u de betaling voldaan heeft.

Heeft de winkel een online order voor u geplaatst en heeft u dit bij aankoop afgerekend met uw bankpas? 
Dan krijgt u het bedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort op uw rekening.

Heeft u een reguliere aankoop in de winkel gedaan? Dan krijgt u de waarde van de geretourneerde artikelen in de vorm van een tegoedbon of een lingeriecard. 

*Let op dat de tegoedbon alleen in de winkel gebruikt kan worden en de lingeriecard ook voor online aankopen geschikt is.
Indien er artikelen gebruikt zijn waarvan het gebruik verder gaat dan nodig om de artikelen te inspecteren op volledigheid en correcte werking, bent u aansprakelijk voor eventuele waardevermindering.

Enkele van onze producten zijn niet retourneerbaar, namelijk producten met oog op gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn.

Wij vragen u vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1. Plak bh’s
2. Alle artikelen uit de beauty line
3. Panty’s en kousen
4. Vibrators

Service & Contact

Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar kan ik deze uiten?

Bent u niet helemaal tevreden over een artikel of onze service? Wij vernemen het graag van u! 

CHAT
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via de chat, van maandag t/m vrijdag 08.00 tot 19.00 uur. Via de chat ontvangt u vaak de snelste reactie.
 
TELEFOON
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via +32-2700 6329, van maandag t/m vrijdag 08.00 tot 19.00 uur. 

U kunt ook contact met ons opnemen door het contactformulier  in te vullen.

 

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het is uw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement  geeft u gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft. 

Als u uw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot u persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in, inclusief uw membercardnummmer.
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen"
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na u verzoek contact met u opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

Twee afmetingen zijn belangrijk bij het bepalen van de goede maat en pasvorm: de onderwijdte en de bovenwijdte. De onderwijdte is de omvang van uw borsten in centimeters. De bovenwijdte is een letter die staat voor de omvang van uw borsten over het volste gedeelte. Kijk voor meer informatie op onze perfect fit pagina.

Hoe kan ik mijn artikelen het best wassen?

Pas voor alle zekerheid thuis nogmaals uw gekozen artikelen, zodat u 100% zeker bent van de maten. Bij het wassen raden we aan om rode en donkere artikelen altijd te scheiden. Check zeker onze wasadvies pagina voor meer informatie & instructies.

Waar kan ik mijn dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel vinden?

Ga naar de storelocator, vul uw postcode of plaatsnaam in en vindt uw dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel.

Hunkemöller Belgium N.V. Frankrijklei 65b 7/8 B-2000 Antwerpen Company #: 0418.270.235