Hoe kunnen wij u helpen?
Mijn Hunkemöller
Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller?
Om een account aan te maken, klikt u bovenaan op de balk 'inloggen' om naar de registratiepagina te gaan.
- Heeft u nog geen account? Vul onder de knop 'Ik ben nieuw' alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden.
U kunt u ook inschrijven en Member worden via de Hunkemöller app.
Wat is My Hunkemöller?
Bij Hunkemöller staan onze klanten centraal. MyHunkemöller is een op punten gebaseerd loyaltiteitsprogramma, waarvan klanten in de winkel, op de website of in de app lid - ook wel Member genoemd - kunnen worden. MyHunkemöller is opgezet om deze Members op een persoonlijke en inspirerende manier te waarderen en ze een aangename ervaring te bieden. We belonen ze met kortingen, cadeaus en exclusieve services. Hoe meer u shopt en met ons interageert, hoe meer punten u spaart, hoe hoger uw level wordt. Daaraan zijn dan weer nieuwe en meer exclusieve voordelen gekoppeld! Denk bijvoorbeeld aan limited edition producten, uitnodigingen voor evenementen, korting vouchers, geschenkjes voor uw verjaardag, eerdere Member afprijzingen en nog zoveel meer. Ontdek hier alle benefits van het programma: https://www.hunkemoller.be/nl/passionpoints-benefits
We gebruiken de persoonsgegevens van onze Members uitsluitend om nog beter in hun behoefte te kunnen voorzien.
Members sparen voor punten die optellen tot een bepaald saldo (Passion Points).
Het programma bestaat uit 4 niveaus (levels) en het aantal Passion Points bepaalt waar de Member zich bevindt. Elk niveau heeft een start- en een eindbalans.
Het puntensaldo bepaalt op welke vouchers u recht heeft. Deze variëren van shoptegoeden ter waarde van €5 tot kortingen en cadeaus.
Indien u 12 maanden geen aankopen bij ons doet, zakt u 1 level. U belandt dan daar op de eindbalans aan Passion Points.
Ik heb al een Memberaccount in het oude programma (voor 2021). Verandert er iets voor mij?
Hoe lang is mijn Membercard geldig?
Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens, shoptegoed en vouchers te zien?
Hoe kan ik in de winkel, via de website of de app aantonen dat ik Member ben?
Er zijn twee manieren om u te identificeren als Member:
1. Log u in op de website of in de app met uw e-mailadres en wachtwoord. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en kan u het beschikbaar shoptegoed en eventuele vouchers activeren in uw winkelmandje.
2. Laat uw Membercard scannen aan de kassa in de winkel. Indien u uw Membercard niet kan tonen, kunnen onze medewerkers u opzoeken in het systeem, dit enkel op vertoon van een bewijs van uw identiteit. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en worden het beschikbaar shoptegoed & eventuele vouchers voor u geactiveerd.
Kan ik mijn MyHunkemöller Memberaccount ook in het buitenland gebruiken?
Ja, u kan uw Membercard gebruiken in het buitenland en daar inloggen op de website of app. Ook Passion Points sparen en shoptegoed of vouchers verzilveren is mogelijk in winkels in het buitenland of op de website en app van de betreffende landen. Check onze storelocator indien u wilt weten waar Hunkemöller actief is. De voordelen per level zijn overal gelijk.
Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?
Kan u zich niet inloggen? Check dan eerst of u het juiste e-mailadres en/ of wachtwoord heeft ingevoerd. Indien u de melding 'dit e-emailadres word niet herkend' krijgt, heeft u waarschijnlijk bij ons nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller.
Als u uw wachtwoord vergeten bent, klik dan op 'wachtwoord vergeten'. U krijgt van ons een link via e-mail om uw wachtwoord te wijzigen. Kan u zich niet herinneren met welk e-mailadres u Member geworden bent? Neem dan contact op met de klantenservice en vermeld uw Membercard nummer. Zie ook 'waar kan ik mijn Membercard nummer vinden?
Hoe verander ik mijn thuisadres?
Hoe verander ik mijn e-mailadres?
Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Ik wil niet langer punten sparen via MyHunkemöller. Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Indien u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of u wilt er toegang toe krijgen, gebruik dan ons contactformulier op de website en volg deze stappen:
- Ga naar 'contact' op de website of browse naar https://www.hunkemoller.be/contact, log u in en/ of vul de verplichte velden in, inclusief uw Membercard nummer.
- Vul in het veld het onderwerp 'Privacy'. We zullen binnen de 2 werkdagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.
- We zullen binnen 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.
U kan uw account verwijderen door op de "verwijder mijn account" knop te klikken in de Hunkemöller app.
Let op: indien u uw account verwijderd heeft, kan u zich niet meer inloggen op MyHunkemöller om uw persoonlijke informatie in te kijken.
Ik heb mijn account bij My Hunkemöller verwijderd maar wil toch opnieuw Member worden. Hoe doe ik dit?
Wat doet Hunkemöller met mijn gegevens?
Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?
Klik gewoon op ‘aanmelden’ rechtsonderaan deze pagina. U zal van ons een bevestigingsmail ontvangen. Bevestig uw inschrijving via de link die hierin is opgenomen. U aanmelden voor de nieuwsbrief kan ook via uw MyHunkemöller Memberaccount. Log u in op MyHunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan 'Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller'.
De nieuwsbrief wordt uitsluitend verstuurd in geval van nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller en bevat persooonlijke aanbevelingen op basis van eerdere aankopen.
- Frequentie: standaard gebeurt dit 3 à 4 keer per week maar we passen ons aan naargelang uw gedrag.
- De informatie betreft nieuwe acties & aanbiedingen, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen, winacties en persoonlijke aanbevelingen. Voor Members hebben we extra speciale promoties.
Klik op de link onderaan de e-mail indien u onze nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen. Afmelden is ook mogelijk via uw account. Log in op MyHunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink 'Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller'.
Hebben mijn Passion Points een geldwaarde?
Hoe spaar ik voor Passion Points?
Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points.
Spaar Passion Points met andere activiteiten, zoals het invullen van informatie omtrent uw verjaardag en maten. U kan zich ook inschrijven op de nieuwsbrief, een review opstellen, op social media met ons interageren, nieuwe Members aanbrengen en nog zoveel meer.
Passion Points worden onmiddellijk toegekend. Opgelet: de punten worden wel afgeschreven indien u via de winkel of online bepaalde aangekochte items retourneert."
Indien u bent aangemeld als Member voor MyHunkemöller, ontvangt u Passion Points bij elke aankoop in de winkel, op de webshop of via de app. De punten worden eveneens toegekend in geval van een aantal andere activiteiten (zoals het invullen van persoonlijke informatie). Uw saldo Passion Points geeft u dan weer toegang tot een bepaald level. We maken een onderscheid tussen 4 niveaus.
Level 1: Flirty Fun 0 – 499 Passion Points
Level 2: Secret Crush 500 – 999 Passion Points
Level 3: Hot Match 1000 – 1999 Passion Points
Level 4: True Love 2000 – ~ Passion Points
Uw Passion Points blijven geldig zolang u elk jaar minimum één aankoop doet bij Hunkemöller. Indien dit niet het geval is, zakt u 1 level en krijgt u daar het hoogste aantal Passion Points. Bijvoorbeeld: u bevindt zich in level 4 met een saldo van 2500 Passion Points, u koopt gedurende een jaar niets bij ons en zakt naar level 3 met 1999 Passion Points. We laten u natuurlijk op tijd weten dat uw Passion Points gaan vervallen.
Hoe lang zijn mijn Passion Points geldig?
Uw Memberaccount is voor altijd geldig maar al de gespaarde Passion Points vervallen na 5 jaar inactiviteit.
Bepaalde punten kunnen ook afgeschreven worden als er gedurende 365 dagen geen sprake is van een aankoop. U zakt dan naar de eindbalans van het voorgaande level.
Zie ook 'kan ik een level zakken'.
In welk level start u als Member?
Hoe weet ik in welk level ik zit?
Op de website en in de app kan u in uw profiel nagaan hoeveel punten u heeft, in welk level u zich bevindt en wat nodig is om een level te stijgen. Deze informatie wordt eveneens in elke nieuwsbrief gecommuniceeerd zodat u altijd op de hoogte blijft van uw Passion Points saldo. U ontvangt van ons bovendien elke maand een overzicht van het beschikbaar shoptegoed en uw persoonlijke vouchers! In de winkel worden deze voordelen zichtbaar na het scannen van uw Membercard.
Hoe kan een level stijgen?
Kan ik een level zakken?
Mijn saldo Passion Points is gedaald. Hoe kan dit en wat is het gevolg?
1) Als u gedurende één jaar geen enkele aankoop doet bij Hunkemöller, zakt u 1 level en krijgt u daar de eindbalans aan Passion Points.
2) Als u Passion Points inwisselt voor een voucher.
3) Als u bepaalde aangekochte items retourneert, worden de gespaarde Passion Points afgeschreven van uw Memberaccount.
Vouchers die u verdiend heeft door het bereiken van een hoger puntensaldo zullen verdwijnen van uw account. Het verworven shoptegoed blijft wel geldig. Een gebruikte korting wordt na een retour ook opnieuw aan uw profiel toegevoegd.
Gezien persoonlijke vouchers maar één keer gebruikt kunnen worden, zal een terugval in punten niet resulteren in het opnieuw ontvangen van deze voordelen.
Kan ik punten inruilen voor bepaalde voordelen?
Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?
Ik ben mijn smartphone vergeten/ de batterij was leeg/ ik had mijn Membercard niet bij de hand maar wil graag een aankoop in de winkel doen. Kan ik hier alsnog Passion Points mee verdienen?
Ik ben vergeten in te loggen tijdens een online aankoop. Krijg ik hier alsnog Passion Points voor?
Ja, vraag aan onze klantendienst om uw verdiende Passion Points toe te voegen aan uw account.
Wanneer ontvang ik voor mijn gespaarde Passion Points rewards, zoals shoptegoed en vouchers?
Als Hunkemöller Member verdient u op bepaalde momenten €5 shoptegoed. U ontvangt ook gepersonaliseerde vouchers die u recht geven op een korting, geschenk of ander voordeel. Uw gespaarde Passion Points, vouchers en shoptegoeden worden automatisch aan uw account toegevoegd. In de winkel, online & via de app kan u altijd een up-to-date overzicht bekijken van uw saldo aan Passion Points, vouchers en shoptegoeden. U kan uw vouchers en shoptegoed gebruiken in de winkel, online & via de app. De einddatum van het tegoed en de vouchers kan geraadpleegd worden in uw Member account.
Hoe gebruik ik mijn shoptegoed, korting code of voucher?
Waar kan ik korting codes op de website of in de app verzilveren?
Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik van shoptegoed, een korting code of een voucher?
Hoe wordt het retourbedrag bepaald als ik online retourneer en een bepaald shoptegoed heb aangewend bij mijn aankoop?
Per geretourneerd item, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. (min de retourkosten van €1,95) Het kan enkele dagen duren voordat dit verwerkt is.
Als u de hele bestelling retourneert, krijgt u het gehele aankoopbedrag plus bezorgkosten terug (min de retourkosten van €1,95). Als u een gedeelte van de bestelling retourneert, krijgt u alleen dat deel van het aankoopbedrag retour (min de retourkosten van €1,95). De retourkosten van €1,95 worden per bestelling gerekend.
Als u Passion Points en/of Shoptegoed hebt gebruikt: Per geretourneerd artikel wordt een evenredig bedrag teruggestort op uw (digitale) Membercard.
Als u hebt betaald via uw Hunkemöller Lingeriecard: retourbetalingen van uw aankoop met een Gift Card worden teruggestort op de gebruikte Gift Card.
Als u (gedeeltelijk) hebt betaald met een andere voucher dan Shoptegoed, kunt u die voucher alleen opnieuw gebruiken als u de hele bestelling hebt geretourneerd.
U kunt altijd aangekochte artikelen gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel in de buurt. Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen teruggestort via de bij de bestelling gebruikte betaalmethode. Hier vindt u de dichtstbijzijnde winkel.
*Retourkosten zijn van toepassing vanaf januari 2023
Krijg ik mijn shoptegoed terug en wat gebeurt er met mijn Passion Points als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?
Krijg ik mijn shoptegoed terug en wat gebeurt er met mijn Passion Points als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?
In geval van een ruil wordt het verzilverde shoptegoed per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruilde item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen. Als u een korting, verkregen door het inwisselen van Passion Points, heeft gebruikt, kan u deze punten niet terugvorderen en kan u de voucher niet opnieuw gebruiken. De korting die u per geretourneerd artikel verkregen heeft, wordt afgetrokken van de prijs van het geruilde product en indien nog steeds geldig toegevoegd aan het nieuwe artikel.
Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?
In geval van het volledig retourneren van uw bestelling in één of meerdere keren worden gebruikte vouchers teruggeboekt op uw Memberaccount. Ook de eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden opnieuw bijgeschreven.
Indien u uw bestelling slechts gedeeltelijk retourneert, worden verzilverde vouchers niet teruggeboekt op uw Memberaccount. De eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden wel evenredig per geretourneerd item bijgeschreven.
Vouchers waarmee cadeaus, services, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt worden niet geretourneerd.
Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?
In geval van een ruil wordt de korting van de gebruikte voucher per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruild item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen.
Dit geldt niet voor vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt.
Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?
Beschikbaarheid Membergifts in onze winkels
Veuillez noter que la quantité disponible est limitée et que les cadeaux peuvent être déjà vendus dans certains magasins.
Sunglasses:
- Bastogne
- Blankenberge
- Chaussée d'Ixelles
- City II Brussel
- Genk
- Heist op den Berg
- Leuven
- Luik
- Mechelen
- Meir Flagship
- Nieuwpoort
- Nieuwstraat Brussel
- Rocourt
- Tournai
- Turnhout
- Westland Shopping Center
- Wijnegem
- Oostende
Socks:
- Aalst
- Aarschot
- Andenne
- Baelen-Eupen
- Bascule
- Basilix Brussel
- Bastogne
- Beveren
- Bilzen
- Blankenberge
- Bornem
- Brasschaat
- Brugge
- Charleroi Rive Gauche
- Chaussée D'Alsemberg
- Chaussée d'Ixelles
- Ciney
- City II Brussel
- Cora Shopping Hornu
- De Panne
- Deinze
- Den Tir
- Dendermonde
- Diest
- Dilbeek
- Docks
- Eeklo
- Fléron
- Fosse-La-Ville
- Geel
- Genk
- Gent
- Genval Rixensart
- Geraardsbergen
- Gerpinnes
- Halle
- Hasselt
- Heist op den Berg
- Herentals
- Hoogstraten
- Houthalen
- Huy
- Ieper
- Kapellen
- Knokke
- Kontich
- Kortrijk Steenpoort
- Kuurne Kortrijk
- Leuven
- Lier
- Lokeren
- Lommel
- Luik
- Maaseik
- Maasmechelen
- Malmedy
- Mechelen
- Mediacité Liège
- Meir Flagship
- Messancy
- Mol
- Mons
- Mortsel Antwerpen
- Mouscron
- Namen
- Nieuwpoort
- Nieuwstraat Brussel
- Ninove
- Nivelles
- Oudenaarde
- Rocourt
- Roeselare
- Roeselare II
- Ronse
- Schoten
- Sprimont
- St. Truiden
- St.-Niklaas
- Tielt
- Tienen
- Tongeren
- Torhout
- Tournai
- Turnhout
- Ville 2 Charleroi
- Vilvoorde
- Waregem
- Waterloo
- Wavre
- WC Conduit Luik
- Westland Shopping Center
- Wijnegem
- Wilrijk
- Zottegem
- Oostende
Totebag:
- Aalst
- Aarschot
- Andenne
- Baelen-Eupen
- Bascule
- Basilix Brussel
- Bastogne
- Beveren
- Bilzen
- Blankenberge
- Bornem
- Brasschaat
- Brugge
- Charleroi Rive Gauche
- Chaussée D'Alsemberg
- Chaussée d'Ixelles
- Ciney
- City II Brussel
- Cora Shopping Hornu
- De Panne
- Deinze
- Den Tir
- Dendermonde
- Diest
- Dilbeek
- Eeklo
- Fléron
- Fosse-La-Ville
- Geel
- Genk
- Gent
- Genval Rixensart
- Geraardsbergen
- Gerpinnes
- Halle
- Hasselt
- Heist op den Berg
- Herentals
- Hoogstraten
- Houthalen
- Huy
- Ieper
- Kapellen
- Knokke
- Kontich
- Kortrijk Steenpoort
- Kuurne Kortrijk
- Leuven
- Lier
- Lokeren
- Lommel
- Luik
- Maaseik
- Maasmechelen
- Malmedy
- Mechelen
- Mediacité Liège
- Meir Flagship
- Messancy
- Mol
- Mons
- Mortsel Antwerpen
- Mouscron
- Namen
- Nieuwpoort
- Nieuwstraat Brussel
- Ninove
- Oudenaarde
- Rocourt
- Roeselare
- Roeselare II
- Ronse
- Schoten
- Sprimont
- St. Truiden
- St.-Niklaas
- Tielt
- Tienen
- Tongeren
- Torhout
- Tournai
- Turnhout
- Ville 2 Charleroi
- Vilvoorde
- Waregem
- Waterloo
- Wavre
- WC Conduit Luik
- Westland Shopping Center
- Wijnegem
- Wilrijk
- Zottegem
- Oostende
Bestelling & Levering
Waar is mijn pakketje?
Binnen enkele werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail wanneer uw pakketje is verzonden en/of klaar ligt in het filiaal.
Via bpost: Als u uw pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van bpost. Deze kunt u vinden in de e-mail die u ontvangt, als uw pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".
*Tip: download de Hunkemöller app, dan heeft u ook altijd inzicht in uw bestelstatus.
Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?
Helaas komt het soms voor dat uw bestelling onvolledig is omdat bepaalde artikelen niet langer voorradig zijn. In dit geval hebben we u per mail geïnformeerd over de terugbetaling van ontbrekende items. Uiteraard kan u ook altijd contact opnemen met onze klantendienst.
Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet besteld heb. Wat nu?
Helaas komt het soms voor dat u een artikel ontvangt dat u niet besteld heeft. We raden u aan om in dit geval contact op te nemen met onze klantendienst.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?
Check altijd eerst uw spam inbox als u geen bevestigingsmail van uw bestelling ontvangen heeft. Mocht u daar ook geen bericht van ons terugvinden, raden we u aan om contact op te nemen met onze klantendienst.
Kan ik een bestelling annuleren?
Helaas, dat kan niet. Als u iets op Hunkemoller.be hebt besteld, dan is de bezorging definitief. U kunt dan niet meer annuleren.
Nog steeds niet helemaal tevreden met uw bestelling? Geen probleem, u hebt 30 dagen de tijd om te beslissen of u uw bestelling na ontvangst van het product wilt retourneren.
U kunt uw bestelling gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel of via een BPost servicepunt (€ 1,95)*.
De retourkosten zijn van toepassing vanaf januari 2023
*Let op: onze retourkosten worden vanaf 15 augustus verhoogd naar € 2,95
Retour in een Hunkemöller-winkel:
Retourneren kan altijd gratis in een winkel bij u in de buurt. Neem het retourformulier mee naar de winkel. U wordt dan binnen 3 werkdagen terugbetaald via de door u gebruikte betaalmethode. Vind hier de dichtstbijzijnde winkel.
Retour via een BPost servicepunt (€ 1,95)*:
*Let op: onze retourkosten worden vanaf 15 augustus '24 verhoogd naar € 2,95
1. Stop de artikelen samen met het retourformulier in een pakket, eventueel in de originele verpakking. Als u meerdere bestellingen in één doos wilt retourneren, zorg er dan voor dat u altijd alle bijbehorende retourformulieren in de retourdoos stopt. Plak slechts één retourlabel op de doos.
2. Knip het retourlabel rechtsonder op het retourformulier af. Plak het retourlabel over de originele adressticker op het pakket.
3. Breng het pakket naar een BPost servicepunt.
4. U ontvangt een bevestigingsmail zodra we het pakket ontvangen hebben. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen na verzending van de bevestigingsmail via de door u gebruikte betaalmethode overgemaakt. De retourkosten ter waarde van € 1,95* worden in mindering gebracht op de waarde van de geretourneerde artikelen.
Er gelden een aantal voorwaarden voor het retourneren van artikelen naar Hunkemöller:
1. U moet de artikelen binnen 30 dagen retourneren. Deze termijn gaat in op de dag dat u uw bestelling ontvangen hebt.
2. De artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn, met alle originele hangtags/labels eraan vastgemaakt.
3. Hunkemöller behoudt zich het recht voor om uw terugbetaling te weigeren als de artikelen niet in de oorspronkelijke staat aan ons geretourneerd worden.
*Let op: onze retourkosten worden vanaf 15 augustus '24 verhoogd naar € 2,95 en worden toegepast op alle retouren die na deze datum worden verwerkt. Maak je geen zorgen: je kunt nog steeds gratis retourneren in onze winkels!
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?
Natuurlijk! U kunt uw bestelling altijd op een ander adres laten leveren. In de checkout kunt u het gewenste factuur- en leveradres* aangeven. U kunt deze informatie ook aanpassen in ‘My Hunkemöller’. Hiervoor is wel een account vereist.
*Let op: Geen levering mogelijk op een postadres of via een postbusnummer. Bovendien kan het leveradres niet meer gewijzigd worden na betaling van een bestelling.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?
Helaas, dat kan niet. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres.
Ook bieden wij de Click & Collect optie. Dan kan u uw bestelling online betalen en afhalen in de winkel.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij bieden de volgende leveropties aan:
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze*
- Ophalen in een bpost postpunt
- Thuisbezorging (met bpost)
*Let op: naargelang welke optie u kiest, kunnen er leverkosten bijkomen.
Onze levertijd is 1-2 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging per mail. Voor de ophaling van uw pakketje in de winkel en/of het postpunt moet u uw ordernummer kunnen voorleggen.
Uw order wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of het postpunt. Na deze termijn wordt uw order geannuleerd en ontvangt u een terugbetaling via de betaalmethode die u gebruikt heeft.
In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies. Als u op onze webshop besteld en betaald heeft, wordt u op uw bankrekening terugbetaald.
Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van bpost. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft.
*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.
Wordt mijn pakje op een milieuvriendelijke manier geleverd?
Ja, bpost levert elk pakje in België klimaatneutraal op de juiste plek.
Kiest u voor afhaling in een bpost Afhaalpunt of Pakjesautomaat, dan bespaart u gemiddeld 30% CO2 -uitstoot. En zelfs 90% als u uw pakje te voet of met de fiets afhaalt.
Wat het verminderen van de CO2 betreft, doet bpost er alles aan om uw pakjes en post zo groen mogelijk te leveren. Door enerzijds te investeren in elektrische voertuigen, (Vandaag is reeds 40% van hun wagen- en fietspark groen of zelfs volledig uitstootvrij), in zonnepanelen, slimme routes en duurzame afhaalopties.
bpost en Hunkemoller compenseert ook onze CO2 -uitstoot voor de volle 100% (bpost compenseert vandaag met hun steun aan het Gold Standard-gecertificeerd Ghana Cookstove Project. Een initiatief dat de levensstandaard van Ghanezen verbetert en hun bossen beschermt. We tonen onze bijdrage en ons engagement voor een klimaatneutrale levering binnen België met het CO2 -neutraal-label.)
Met concrete initiatieven en ambities doen bpost en Hunkemoller er alles aan om onze ecologische voetafdruk te verkleinen en tegen 2040 volledig te neutraliseren.
Hoe kan ik snel artikelen terugvinden op jullie website?
Hoe kan ik iets bestellen op Hunkemoller.be?
Bestellen op hunkemoller.be is heel gemakkelijk. U plaatst een artikel in uw winkelmandje. Daarna gaat u verder naar de checkout en volgt u de aangegeven stappen. Als u een Hunkemöller account heeft, kan u inloggen met uw e-mailadres.
Heeft u geen account? Maak dan een profiel aan of bestel met de optie 'Nieuw bij Hunkemöller'. Een account aanmaken is niet verplicht, u kan als 'gast' bestellen.
*Let op: het is niet (meer) mogelijk om te bestellen op hunkemoller.com.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Wanneer u niet thuis bent wanneer de bezorger van bpost het pakketje komt aanbieden, ontvangt u van de bezorger een bpost bezorger gemist kaart, hiermee kunt u online een nieuwe afleverdag selecteren of een bpost punt waar u uw pakketje binnen 2 weken kunt ophalen. Doet u dit niet, dan wordt het pakketje teruggestuurd naar ons distributiecentrum.
Binnen de 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u gebruikt heeft voor uw bestelling.
Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een retourbevestiging per mail met instructies.
De levertermijn is voorbij en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Wegens drukte in ons distributiecentrum en/of bij de post kan de levertermijn overschreden worden. Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van bpost. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft. Goed om te weten: u krijgt altijd een bevestiging per mail wanneer uw pakketje verzonden is.
*Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft u altijd op de hoogte van uw bestelstatus.
Bestaat er een overzicht van alle Hunkemöller winkels?
U kan alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. U hoeft enkel uw postcode en woonplaats in te vullen om de winkels in uw buurt te zien.
Wat is jullie standaard levertijd?
Mijn Track & Trace code werkt niet. Wat nu?
Het kan tot 24 uur na ontvangst van de Track & Trace code duren vooraleer u uw bestelling effectief kan volgen.
Het zendingsnummer bestaat uit 24 cijfers. Controleer bij een foutmelding zeker of de ingevoerde cijfers correct zijn. Bij verdere vragen of problemen raden we u aan contact op te nemen met de klantendienst van bpost.
Waar vind ik mijn Track & Trace code?
Als u uw pakketje wenst te volgen, kan u de Track & Trace code invoeren op de website van bpost.
Deze kan u vinden:
- in de bevestiging die u per mail ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft
- of op "My Hunkemöller".
Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft u altijd op de hoogte van uw bestelstatus.
Ik heb een verkeerde maat of kleur gekregen. Wat nu?
Het kan helaas gebeuren dat u een verkeerde maat of kleur ontvangt.
U kan het volgende doen:
- Het artikel gratis retourneren. Gebruik de retoursticker uit het pakket en bestel het gewenste artikel opnieuw.. Binnen de 10 werkdagen wordt u terug betaald via de betaalmethode die u gebruikt heeft. In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies.
- Breng het foutieve artikel terug naar de winkel en bestel opnieuw. Binnen de 1-2 werkdagen krijgt u een terugbetaling via de betaalmethode die u heeft gebruikt.
Welke verzendkosten kan ik verwachten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van hoe u uw bestelling wenst te ontvangen:
- Kiest u in de check out voor ophalen van uw bestelling in een winkel naar keuze, dan betaalt u geen verzendkosten.
- Verzendkosten via bpost zijn €4,95 per bestelling.
Bij een orderbedrag vanaf €70,00 betaal je geen verzendkosten.
*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.
Kan ik mijn aankoop laten inpakken?
U kan eenvoudig een cadeaudoos aan uw winkelmandje toevoegen. De cadeaudoos wordt slechts in één maat geleverd. Als u meerdere artikelen heeft besteld en u wilt er zeker van zijn dat ze allemaal passen, bestel dan best meerdere cadeaudozen.
Hou er rekening mee dat de cadeaudoos alleen in ongevouwen/ongebruikte staat kan worden geretourneerd, anders komt u niet in aanmerking voor restitutie.
Betalen, Vouchers & Promoties
Zijn er voorwaarden verbonden aan een kortingscode of voucher?
U kan een code maar één keer gebruiken. Daarna is de korting niet meer geldig. Per bestelling kan slechts één kortingscode gebruikt worden. De codes zijn enkel geldig voor bestellingen die u doet op hunkemoller.be. Het is onmogelijk om ze te ruilen voor contant geld of ze met terugwerkende kracht in te leveren.
Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.
Prijsinformatie gerelateerd aan hunkemöller.be
Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.
Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?
Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?
Wat is een Hunkemöller Lingerie Gift Card?
Een Hunkemöller Lingerie Gift Card is een cadeaubon die opgeladen kan worden met een bedrag naar keuze. Hiermee kan u bijvoorbeeld een vriendin verrassen.
Ook in onze winkels heeft u de optie om af te rekenen met uw Hunkemöller Lingerie Gift Card.
Het is belangrijk dat u de kaart goed bewaart, zelfs na gebruik!
Terugbetalingen gebeuren namelijk op de Hunkemöller Lingerie Gift Card waarmee de aankoop werd gedaan.
Waar kan ik mijn Memberkorting verzilveren?
Hoe weet ik wat de acties en kortingen op de website zijn?
Hoe gebruik ik mijn kortingscode of voucher?
U kan uw kortingscode of voucher verzilveren in uw winkelmandje. Vul de code in en klik op ‘toevoegen’.
Op "deze pagina" blijft u op de hoogte van alle promoties, acties en kortingen bij Hunkemöller.
Is shoppen op hunkemoller.be veilig?
Shoppen op hunkemoller.be is heel veilig. We gebruiken namelijk de uiterst beschermde SSL-methode. Dat betekent dat uw persoonlijke informatie versleuteld wordt en niet bekeken kan worden door anderen.
We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en andere wettelijke voorschriften. Bovendien delen we uw persoonlijke informatie nooit met derden zonder uw toestemming.
Lees hier alles over veiligheid en privacy.
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Hoeveel tijd de verwerking van uw betaling in beslag neemt, hangt af van de betaalmethode. Met bancontact gaat het snel, meestal onmiddellijk.
Als u kiest voor PayPal, gaat het bedrag meestal onmiddellijk van uw PayPal account af.
Als u betaalt met uw Mastercard of Visa, wordt het bedrag geïnd als uw bestelling het distributiecentrum verlaat.
Betaalt u met Klarna dan dient u binnen 30 dagen aan uw betaling te voldoen.
Kan ik mijn Passion Points kortingstegoed bij mijn online bestelling verzilveren?
Hoe wordt het bedrag van mijn terugbetaling bepaald als ik voor mijn online bestelling Membertegoed gebruikt heb?
Per retour, wordt een evenredig bedrag opnieuw toegevoegd aan uw (digitale) Membercard. De terugplaatsing kan enkele dagen in beslag nemen.
Waarmee kan ik betalen op Hunkemoller.be?
U kunt op verschillende manieren betalen op Hunkemoller.be. :
1. met CreditCard. Wij accepteren Mastercard, Visa en Maestro.
2. Paypal.
3. iDeal.
4. Klarna
5. Klarna betaal later 30 dagen
6. Apple Pay
7. Hunkemöller Lingerie Gift Card
Hoe gebruikt u Bancontact?
Mobiele versie:
1. Installeer de Bancontact-app op je mobiele telefoon.
2. Ga naar de afrekenpagina (België) en kies de betaalmethode ''Betalen met Bancontact Mobiel'.
3. Open de Bancontact app.
4. Betaal via de app.
5. U wordt doorgestuurd naar de bevestigingspagina.
Desktop versie:
1. Installeer de Bancontact-app op een mobiele telefoon.
2. Ga naar de afrekenpagina (België) en kies de betaalmethode 'Betalen met Bancontact Mobiel'.
3. 3. Je wordt doorverwezen naar de Adyen-pagina met een QR-code.
4. Open de Bancontact-app op je mobiele telefoon en scan deze QR-code.
5. U wordt doorgestuurd naar de bevestigingspagina.
Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?
Ja, bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van uw Passsion Points geheel of gedeeltelijk op uw (digitale) Membercard teruggeschreven.
Retourneren & Ruilen
Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.benl?
Nog steeds niet helemaal tevreden met uw bestelling? Geen probleem, u hebt 30 dagen de tijd om te beslissen of u uw bestelling na ontvangst van het product wilt retourneren.
U kunt uw bestelling gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel of via een BPost servicepunt (€ 2,95)*.
Retour in een Hunkemöller-winkel:
Retourneren kan altijd gratis in een winkel bij u in de buurt. Neem het retourformulier mee naar de winkel. U wordt dan binnen 3 werkdagen terugbetaald via de door u gebruikte betaalmethode. Vind je dichtstbijzijnde winkel in jouw land hier. Let op: retourneren is niet mogelijk in Outlet-winkels.
*Let op: onze retourkosten zijn €2,95 en worden toegepast op alle retouren. Je kunt nog steeds gratis retourneren in onze winkels!
Retour via een BPost servicepunt (€ 2,95):
1. Meld de artikelen aan via ons Retour Portaal en selecteer de retourmethode via het Bpost Servicepunt.
2. U ontvangt binnen 15 minuten een email van ons met een digitaal retourlabel.
3. Stop de artikelen in de originele verpakking, print het retourlabel en plak deze op het pakket
4. Breng het pakket naar een BPost servicepunt.
5. U ontvangt een bevestigingsmail zodra we het pakket ontvangen hebben. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen na verzending van de bevestigingsmail via de door u gebruikte betaalmethode overgemaakt. De retourkosten ter waarde van € 2,95* worden in mindering gebracht op de waarde van de geretourneerde artikelen.
Er gelden een aantal voorwaarden voor het retourneren van artikelen naar Hunkemöller:
1. U dient de artikelen binnen 30 dagen te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag dat u uw bestelling ontvangen heeft.
2. De artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn, met alle originele hangtags/labels eraan vastgemaakt.
3. Hunkemöller behoudt zich het recht voor om uw terugbetaling te weigeren als de artikelen niet in de oorspronkelijke staat aan ons geretourneerd worden.
4. Combineer niet meerdere bestellingen in één retourzending. Als u meerdere bestellingen via een BPost Servicepunt wilt retourneren, vraag dan per bestelling een retour aan via de return portal. Verpak elke retour in een aparte verpakking.
*Let op: onze retourkosten zijn €2,95 en worden toegepast op alle retouren. Je kunt nog steeds gratis retourneren in onze winkels!
Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?
U ontvangt een retourbevestiging via e-mail zodra we uw pakket ontvangen hebben. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Zodra u deze e-mail ontvangen heeftt, wordt u binnen 3 werkdagen terugbetaald. We betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie gebruikt heeft. U krijgt uw geld terug als we de geretourneerde artikelen ontvangen en verwerkt hebben.
Als u de complete bestelling retourneert, ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten (verminderd met de retourkosten ter waarde van € 2,95). Als u de bestelling gedeeltelijk retourneert, wordt u alleen gecompenseerd voor de betreffende artikelen (verminderd met de retourkosten ter waarde van € 2,95). De retourkosten ter waarde van € 2,95 worden per bestelling verrekend.
Als u Passion Points en/of Shopcredit gebruikt heeftt: per ingeleverd artikel wordt een evenredig bedrag teruggestort op uw (digitale) Membercard. Dit kan tot 48 uur duren.
Als u betaald heeft met de Hunkemöller Lingeriecard: terugbetaling van uw aankoop met de Gift Card worden teruggestort op de gebruikte Gift Card.
Als u (gedeeltelijk) betaald heeft met een andere voucher dan Shopcredit, kunt u die voucher alleen hergebruiken als u uw complete bestelling geretourneerd hebt.
Retourneren kan altijd gratis in een Hunkemöller-winkel bij u in de buurt. U wordt binnen 3 werkdagen terugbetaald via de door u gebruikte betaalmethode. Vind hier de dichtstbijzijnde winkel.
Hoeveel zijn jullie retourkosten?
1. Retour via een BPost Servicepunt (€ 2,95):
De retourkosten ter waarde van € 2,95 worden per bestelling verrekend en in mindering gebracht op de waarde van de geretourneerde artikelen.
2. Retour in een Hunkemöller-winkel
U kunt uw artikel(en) altijd gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel, met een retourtermijn van 30 dagen na ontvangst van het product.
Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.
Artikelen dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn, en met alle originele hangtags/labels eraan bevestigd.
Hunkemöller behoudt zich het recht om uw terugbetaling te weigeren, als de artikelen niet in hun originele staat aan ons worden geretourneerd.
Houdt u er rekening mee dat de cadeaudoos alleen in ongevouwen/ongebruikte staat kan worden geretourneerd, anders komt u niet in aanmerking voor restitutie.
Wij vragen u vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1. Plak bh’s
2. Alle artikelen uit de beauty line
3. Panty’s en kousen
4. Vibrators & andere toys
5. Giftcards & Membercards
6. Geschenkdoos
Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?
Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?
Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?
Door de extra maatregelen die genomen zijn rond de huidige omstandigheden, kan het verwerken van uw retour langer duren dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.
Hunkemöller hanteert een retourperiode van 30 dagen.
Als wij uw pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat u ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.
Als u de hele bestelling terugstuurt, krijgt u het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel teruggestort.
De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat u de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat u de bestelling retour gaat sturen.
Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat u aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is.
Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.
Data Privacy gerelateerde vragen.
Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het is uw informatie, en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement geeft u gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, op welke manier we de gegevens gebruiken en hoe we de veiligheid & vertrouwelijkheid ervan vrijwaren.
Als u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of inzien, gebruik dan het contactformulier op onze website:
1. Ga naar onze website en het onderdeel Klantenservice, hier vindt u het aanvraag formulier voor het verwijderen van uw account.
2. Vul het formulier volledig in en klik op Verzenden.
We zullen binnen de 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het is mogelijk dat we meer informatie van u nodig hebben om te kunnen beantwoorden aan uw verzoek.
Kan ik (online bestelde) artikelen retourneren in de winkel?
Ja, het is mogelijk om (online bestelde) artikelen te retourneren in de winkel. Hiervoor heeft u altijd een factuur of bon nodig. Indien u een online bestelde order retourneert in de winkel, krijgt u het bedrag van de geretourneerde artikelen terug op dezelfde wijze als u de betaling voldaan heeft.
Heeft de winkel een online order voor u geplaatst en heeft u dit bij aankoop afgerekend met uw bankpas?
Dan ontvangt u van ons een email met het verzoek om uw bankgegevens aan te leveren. Wij maken het bedrag over op de door uw opgegeven bankrekening.
Heeft u een reguliere aankoop in de winkel gedaan? Dan krijgt u de waarde van de geretourneerde artikelen in de vorm van een tegoedbon of een lingeriecard.
*Let op dat de tegoedbon alleen in de winkel gebruikt kan worden en de lingeriecard ook voor online aankopen geschikt is.
Indien er artikelen gebruikt zijn waarvan het gebruik verder gaat dan nodig om de artikelen te inspecteren op volledigheid en correcte werking, bent u aansprakelijk voor eventuele waardevermindering.
Enkele van onze producten zijn niet retourneerbaar, namelijk producten met oog op gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn.
Wij vragen u vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1. Plak bh’s
2. Alle artikelen uit de beauty line
3. Panty’s en kousen
4. Vibrators
Herroepingsrecht ofwel de overeenkomst ontbinden bij Hunkemoller.be?
Na ontvangst van het product heeft u 30 dagen bedenktijd om te besluiten of u de overeenkomst wilt herroepen / ontbinden*. In deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook in een winkel doet.
Zodra u aangeeft gebruik te maken van uw herroepingsrecht, dient u binnen 14 dagen uw bestelling naar ons retour te sturen. U kunt gebruik maken van het herroepingsfomulier. U bent echter niet verplicht het modelformulier te gebruiken, want ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht.
Na het ontbinden heeft u nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren**. Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet uw eventuele betaalverplichting. U zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen.
Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijgt u de waarde van de geretourneerde artikelen terugbetaald op dezelfde wijze als uw oorspronkelijke betaling. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel teruggestort.
Hebben wij uw pakket nog niet retour ontvangen binnen 14 dagen na ontbinding, dan kunnen wij alleen de terugbetaling in orde maken wanneer u in het bezit bent van een verzendbewijs welke aantoont dat u de retourzending binnen deze 14 dagen na ontbinding hebt verzonden.
Het gebruiken van uw herroepingsrecht is iets anders dan regulier retourneren. Wij bieden bij Hunkemoller de gelegenheid om t/m 30 dagen na aankoop te retourneren via ons reguliere retourproces.
* Ontbinden: Artikelen moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigd zijn.
** Uitgesloten van retourneren: producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.
Retourneren
1. Retour via een BPost servicepunt (€ 1,95):
De retourkosten ter waarde van € 1,95 worden per bestelling verrekend en in mindering gebracht op de waarde van de geretourneerde artikelen.
De retourkosten zijn van toepassing vanaf januari 2023.
*Let op: onze retourkosten worden vanaf 15 augustus '24 verhoogd naar €2,95 en worden toegepast op alle retouren die na deze datum worden verwerkt. Maak je geen zorgen: je kunt nog steeds gratis retourneren in onze winkels!
2. Retour in een Hunkemöller-winkel
U kunt uw artikel(en) altijd gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel, met een retourtermijn van 30 dagen na ontvangst van het product.
Wettelijke garantie?
Voor alle artikelen die u in de Hunkemöller-webshop koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat u als consument mag verwachten.
Service & Contact
Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar kan ik deze uiten?
Bent u niet helemaal tevreden over een artikel of onze service? Wij vernemen het graag van u!
CHAT
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via de chat, van maandag t/m vrijdag 08.00 tot 19.00 uur. Via de chat ontvangt u vaak de snelste reactie.
TELEFOON
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via +32-2700 6329, van maandag t/m vrijdag 08.00 tot 19.00 uur.
U kunt ook contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen.
Wettelijke garantie?
Bij aankoop van artikelen in de Hunkemöller-webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat u als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat u als consument mag verwachten.
Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?
Twee afmetingen zijn belangrijk bij het bepalen van de goede maat en pasvorm: de onderwijdte en de bovenwijdte. De onderwijdte is de omvang van uw borsten in centimeters. De bovenwijdte is een letter die staat voor de omvang van uw borsten over het volste gedeelte. Kijk voor meer informatie op onze perfect fit pagina.
Hoe kan ik mijn artikelen het best wassen?
Pas voor alle zekerheid thuis nogmaals uw gekozen artikelen, zodat u 100% zeker bent van de maten. Bij het wassen raden we aan om rode en donkere artikelen altijd te scheiden. Check zeker onze wasadvies pagina voor meer informatie & instructies.
Waar kan ik mijn dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel vinden?
Ga naar de storelocator, vul uw postcode of plaatsnaam in en vindt uw dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel.
Hunkemöller Belgium N.V. Frankrijklei 65b 7/8 B-2000 Antwerpen Company #: 0418.270.235Herroepingsrecht ofwel de overeenkomst ontbinden bij Hunkemoller.be?
Na ontvangst van het product heeft u 14 dagen bedenktijd om te besluiten of u de overeenkomst wilt herroepen / ontbinden*. In deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook in een winkel doet.
Zodra u aangeeft gebruik te maken van uw herroepingsrecht, dient u binnen 14 dagen uw bestelling naar ons retour te sturen. U kunt gebruik maken van het herroepingsfomulier. U bent echter niet verplicht het modelformulier te gebruiken, want ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht.
Na het ontbinden heeft u nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren**. Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet uw eventuele betaalverplichting. U zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen.
Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijgt u de waarde van de geretourneerde artikelen terugbetaald op dezelfde wijze als uw oorspronkelijke betaling. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel teruggestort.
Hebben wij uw pakket nog niet retour ontvangen binnen 14 dagen na ontbinding, dan kunnen wij alleen de terugbetaling in orde maken wanneer u in het bezit bent van een verzendbewijs welke aantoont dat u de retourzending binnen deze 14 dagen na ontbinding hebt verzonden.
Het gebruiken van uw herroepingsrecht is iets anders dan regulier retourneren. Wij bieden bij Hunkemoller de gelegenheid om t/m 30 dagen na aankoop te retourneren via ons reguliere retourproces.
* Ontbinden: Artikelen moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigd zijn.
** Uitgesloten van retourneren: producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.
Retourneren
1. Retour via een BPost servicepunt (€ 1,95):
De retourkosten ter waarde van € 1,95 worden per bestelling verrekend en in mindering gebracht op de waarde van de geretourneerde artikelen.
* De retourkosten zijn van toepassing vanaf januari 2023
*Let op: onze retourkosten worden vanaf 15 augustus '24 verhoogd naar € 2,95 en worden toegepast op alle retouren die na deze datum worden verwerkt. Maak je geen zorgen: je kunt nog steeds gratis retourneren in onze winkels!
2. Retour in een Hunkemöller-winkel
U kunt uw artikel(en) altijd gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel, met een retourtermijn van 30 dagen na ontvangst van het product.