Hoe kunnen wij u helpen?

Mijn Hunkemöller

Wat is My Hunkemöller?

Bij Hunkemöller staan onze klanten centraal. MyHunkemöller is een op punten gebaseerd loyaltiteitsprogramma, waarvan klanten in de winkel, op de website of in de app lid - ook wel Member genoemd - kunnen worden. MyHunkemöller is opgezet om deze Members op een persoonlijke en inspirerende manier te waarderen en ze een aangename ervaring te bieden. We belonen ze met kortingen, cadeaus en exclusieve services. Hoe meer u shopt en met ons interageert, hoe meer punten u spaart, hoe hoger uw level wordt. Daaraan zijn dan weer nieuwe en meer exclusieve voordelen voor u gekoppeld! Denk bijvoorbeeld aan limited edition producten, uitnodigingen voor evenementen, korting vouchers, geschenkjes voor u verjaardag, eerdere Member afprijzingen en nog zoveel meer. Ontdek hier alle benefits van het programma: https://www.hunkemoller.be/passionpoints-benefits
We gebruiken de persoonsgegevens van onze Members uitsluitend om nog beter in hun behoefte te kunnen voorzien.

Members sparen voor punten die optellen tot een bepaald saldo (Passion Points).
Het programma bestaat uit 4 niveaus (levels) en het aantal Passion Points bepaalt waar de Member zich bevindt. Elk niveau heeft een start- en een eindbalans.
Het puntensaldo bepaalt op welke vouchers u recht heeft. Members ontvangen gedurende de periode van 1 jaar 6 x een shoptegoed ter waarde van €5 en tal van andere korting vouchers & cadeaus. Indien u 12 maanden geen aankopen bij ons doet, zakt u 1 level. U belandt dan daar op de eindbalans aan Passion Points.».

Zijn er kosten verbonden aan het Member zijn van My Hunkemöller?

Er zijn geen kosten aan verbonden! U kan zich gemakkelijk registreren in de winkel, op de website of in de app.

Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller - het loyaliteitsprogramma van Hunkemöller?

Als Member van ‘My Hunkemöller’ heeft u enorm veel voordelen: Uw puntensaldo bepaalt uw level, wat u dan weer recht geeft op unieke en steeds meer exclusieve voordelen.

Alle voordelen op een rijtje:

  • Exclusieve aanbiedingen & persoonlijke korting vouchers
  • Memberdays en andere shopping events
  • Persoonlijke vouchers en aanbevelingen in onze nieuwsbrief via e-mail (indien ingeschreven)
  • Verzilver punten om recht te hebben op nog meer exclusieve voordelen
  • Uw bestelgeschiedenis in een handig overzicht

Ik heb al een Memberaccount in het oude programma (voor 2021). Verandert er iets voor mij?

Uw Membercard en account blijven gewoon geldig. Uw gespaard puntensaldo en shoptegoed tijdens de overgang naar het nieuwe MyHunkemöller programma houdt u bij. En er komen zoveel meer nieuwe voordelen bij! Vanaf nu spaart u punten die u toegang verlenen tot één van de vier levels. Elk niveau geeft recht op steeds meer exclusieve voordelen zoals kortingen, cadeaus en afprijzingen.

Waar kan ik mijn Membercard nummer vinden?

Indien u een fysieke Membercard heeft, kan u het nummer op de achterkant van de kaart terugvinden onder de barcode. Daarnaast wordt het vermeld in de footer van de Hunkemöller nieuwsbrief onder de QR-code. Deze QR-code is eveneens uw digitale Membercard die u kan laten scannen in de winkel.
Indien u alleen een digitale versie heeft, kan u deze opzoeken via de website door in te loggen op ‘My Hunkemöller’ of via de app,  door bovenaan op de homepage op het card icoontje te klikken. Hier vindt u bovendien een QR-code, die u tevens kan laten scannen in de winkel.
Schrijf u dus in op de nieuwsbrief of download onze app en u heeft altijd uw Membercard bij de hand.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Uw Membercard is in principe geldig voor onbepaalde duur maar in geval van inactiviteit (geen aankopen bij Hunkemöller) worden uw gegevens - en dus ook uw kaartinformatie - verwijderd uit onze klantendatasystemen.

Mijn Membercard is verloren of gestolen, wat nu?

Indien u uw Membercard verloren bent of u vermoedt dat deze gestolen is, neem dan contact op met onze klantenservice via 'contact' onderaan de website. Dit kan alleen als uw Membercard geregistreerd is.

Ik heb twee Membercard nummers, wat nu?

In geval van twee Membercard nummers, dan kan u deze door onze klantenservice laten samenvoegen op één account.

Hoe kan ik in de winkel, via de website of de app aantonen dat ik Member ben?

Er zijn twee manieren om u te identificeren als Member:
1. Log u in op de website of in de app met uw e-mailadres en wachtwoord. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en kan u het beschikbaar shoptegoed en eventuele vouchers activeren in uw winkelmandje.
2. Laat uw Membercard scannen aan de kassa in de winkel. Indien u uw Membercard niet kan tonen, kunnen onze medewerkers u opzoeken in het systeem, dit enkel op vertoon van een bewijs van uw identiteit. Vanaf dit moment worden Passion Points voor elke aankoop aan uw Memberaccount toegevoegd en worden het beschikbaar shoptegoed & eventuele vouchers voor u geactiveerd.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kan u zich niet inloggen? Check dan eerst of u het juiste e-mailadres en/of wachtwoord heeft ingevoerd. Indien u de melding 'dit e-emailadres word niet herkend' krijgt, heeft u waarschijnlijk bij ons nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller. In geval van 'dit account is nog niet geactiveerd', laat u best de activatiemail opnieuw naar uw inbox versturen. Let op: u ontvangt van ons een e-mail om uw account te activeren. Pas wanneer u op de link in de e-mail heeft geklikt, bent u Member van MyHunkemöller en kan u zowel in de app (en de website) als in store uw rewards verzilveren, zoals vouchers en shoptegoed!

Als u uw wachtwoord vergeten bent, klik dan op 'wachtwoord vergeten'. U krijgt van ons een link via e-mail om uw wachtwoord te wijzigen. Kan u zich niet herinneren met welk e-mailadres u Member geworden bent? Neem dan contact op met de klantenservice en vermeld uw Membercard nummer. Zie ook 'waar kan ik mijn Membercard nummer vinden?'

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens, shoptegoed en vouchers te zien?

Om uw gegevens na te gaan of te veranderen en voor een actueel overzicht van uw shoptegoed en vouchers, klikt u bovenaan de pagina op 'inloggen'. Vul uw e-mailadres & wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’. Zo gaat u naar uw persoonlijke Memberpagina. Op deze manier kan u eveneens inloggen op de app.

Kan ik mijn MyHunkemöller Memberaccount ook in het buitenland gebruiken?

Ja, u kan uw Membercard eveneens gebruiken in het buitenland en daar inloggen op de website of app. Ook Passion Points sparen en shoptegoed of vouchers verzilveren kan plaatsvinden in winkels in het buiteland of op de website en app van de betreffende landen. Check onze storelocator indien u wilt weten waar Hunkemöller actief is. De voordelen per level zijn overal gelijk.

Hoe verander ik mijn thuisadres?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Na het wijzigen van uw gegevens, kies ‘wijzigingen opslaan’. U heeft ook de mogelijkheid om meerdere leveradressen toe te voegen.

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’ en vervolgens op 'bewerken'. Na het wijzigen van uw gegevens, kies ‘wijzigingen opslaan’.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om uw gegevens te veranderen, dient u zich in te loggen. U komt dan terecht op uw Memberpagina. Klik op ‘Mijn Profiel’, scroll naar beneden en ga vervolgens naar 'wachtwoord veranderen'. Vul uw huidig en nieuw wachtwoord in. Bevestig nogmaals en klik op 'wachtwoord veranderen'.

Ik wil niet langer punten sparen via MyHunkemöller. Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Indien u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of u wilt er toegang toe krijgen, gebruik dan ons contactformulier op de website en volg deze stappen:

  • Ga naar 'contact' op de website of browse naar https://www.hunkemoller.be/contact, log u in en/ of vul de verplichte velden in, inclusief uw Membercard nummer.
  • Vul in het veld het onderwerp 'Privacy'. We zullen binnen de 2 werkdagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.
  • We zullen binnen 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het kan zijn dat we nog meer informatie van u nodig hebben.

Let op: indien u uw account verwijderd heeft, kan u zich niet meer inloggen op MyHunkemöller om uw persoonlijke informatie in te kijken.

Ik heb mijn account bij My Hunkemöller verwijderd maar wil toch opnieuw Member worden. Hoe doe ik dit?

U zou een nieuwe Membercard kunnen laten registreren in de winkel of u heeft de mogelijkheid om online - op de website of in de app - een account aan te maken.

Wat doet Hunkemöller met mijn gegevens?

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het betreft uw informatie en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement kan u terugvinden op de website. Dit geeft meer gedetailleerd weer over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, hoe we de info gebruiken en hoe we de veiligheid ervan vrijwaren. Raadpleeg eveneens hier de Algemene Voorwaarden van het MyHunkemöller programma https://www.hunkemoller.be/nl/membercard-legal-agreements.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Klik gewoon op ‘aanmelden’ rechtsonderaan deze pagina. U zal van ons een bevestigingsmail ontvangen. Bevestig uw inschrijving via de link die hierin is opgenomen. U aanmelden voor de nieuwsbrief kan ook via uw MyHunkemöller Memberaccount. Log u in op MyHunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan 'Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller'.

De nieuwsbrief wordt uitsluitend verstuurd in geval van nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller en bevat persooonlijke aanbevelingen op basis van eerdere aankopen
- Frequentie: standaard gebeurt dit 3 à 4 keer per week maar we passen ons aan naargelang uw leesgedrag en gewenst tijdstip.
- De informatie betreft nieuwe acties & aanbiedingen, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen, winacties en persoonlijke aanbevelingen. Voor Members hebben we extra speciale promoties.
- De communicatie gaat alleen uit via e-mail.

Wat zijn Passion Points?

Indien u als Member bent aangemeld in MyHunkemöller, ontvangt u voor elke aankoop in de winkel, op de webshop of via de app Passion Points. Voor elke €1 die u besteedt, krijgt u 10 Passion Points. U kan eveneens punten verdienen door bijvoorbeeld uw profielgegevens aan te vullen.
De Passion Points blijven gedurende één jaar geldig en ze geven u recht op shoptegoed of persoonlijke vouchers.

In geval van 250, 500, 750, 950, 1500 en 2000 Passion Points ontvangt u €5 shoptegoed. Dit blijft gedurende drie maanden geldig. U kan maximum €30 shoptegoed gebruiken per bestelling. Op andere momenten ontvangt u dan weer persoonlijke vouchers, cadeaus of andere rewards van ons. Passion Points, vouchers en shoptegoed worden automatisch bijgeschreven op uw Memberaccount. Via de kassa, op de website en in de app krijgt u altijd een actueel overzicht te zien van uw gespaarde saldo's. U kan uw shoptegoed en vouchers in de winkel, via de app of op de webshop verzilveren. Medewerkers scannen uw Membercard aan de kassa of zoeken u op in het systeem (op vertoon van een bewijs van identiteit) en kunnen u onmiddellijk op de hoogte stellen van beschikbaar shoptegoed of eventuele vouchers. Log u in op de website of in de app om zelf uw saldo's te raadplegen.

Hebben mijn Passion Points een geldwaarde?

Passion Points hebben geen geldwaarde. Ze worden gebruikt om uw level te bepalen. Voor elke bestede €1 ontvangt u 10 Passion Points maar u kan uw punten nooit omzetten in geld. Uw saldo geeft u wel toegang tot shoptegoed en persoonlijke vouchers.

Hoe spaar ik voor Passion Points?

Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points.

Spaar Passion Points met andere activiteiten, zoals het invullen van informatie omtrent uw verjaardag en maten. U kan zich ook inschrijven op de nieuwsbrief, een review opstellen, op social media met ons interageren, nieuwe Members aanbrengen en nog zoveel meer.

Passion Points worden onmiddellijk toegekend. Opgelet: de punten worden wel afgeschreven indien u via de winkel of online bepaalde aangekochte items retourneert."

Indien u bent aangemeld als Member voor MyHunkemöller, ontvangt u Passion Points bij elke aankoop in de winkel, op de webshop of via de app. De punten worden eveneens toegekend in geval van een aantal andere activiteiten (zoals het invullen van persoonlijke informatie). Uw saldo Passion Points geeft u dan weer toegang tot een bepaald level. We maken een onderscheid tussen 4 niveaus. 

 

Level 1: Flirty Fun               0 – 499 Passion Points

 

Level 2: Secret Crush         500 – 999 Passion Points

 

Level 3: Hot Match             1000 – 1999 Passion Points

 

Level 4: True Love              2000 – ~ Passion Points

 

Uw Passion Points blijven geldig zolang u elk jaar minimum één aankoop doet bij Hunkemöller. Indien dit niet het geval is, zakt u 1 level en krijgt u daar het hoogste aantal Passion Points. Bijvoorbeeld: u bevindt zich in level 4 met een saldo van 2500 Passion Points, u koopt gedurende een jaar niets bij ons en zakt naar level 3 met 1999 Passion Points. We laten u natuurlijk op tijd weten dat uw Passion Points gaan vervallen. 

Hoe lang zijn mijn Passion Points geldig?

Uw Memberaccount is voor altijd geldig maar al de gespaarde Passion Points vervallen na 5 jaar inactiviteit.
Bepaalde punten kunnen ook afgeschreven worden als er gedurende 365 dagen geen sprake is van een aankoop. U zakt dan naar de eindbalans van het voorgaande level.
Zie ook 'kan ik een level zakken'.

In welk level start u als Member?

Het level van een nieuwe Member wordt bepaald op basis van de Passion Points die vergaard zijn met de eerste aankoop. Dit gegeven hangt dus af van het bestedingsbedrag en het aantal ingevulde gegevens bij de registratie.

Hoe weet ik in welk level ik zit?

Op de website en in de app  kan u in uw profiel nagaan hoeveel punten u heeft, in welk level u zich bevindt en wat nodig is om een level te stijgen. Deze informatie wordt eveneens in elke nieuwsbrief gecommuniceeerd dus schrijf u hiervoor zeker in. U ontvangt van ons bovendien elke maand een overzicht van het beschikbaar shoptegoed en uw persoonlijke vouchers! In de winkel worden deze voordelen zichtbaar na het scannen van uw Membercard.

Hoe kan een level stijgen?

Door meer Passion Points te sparen kan u een level stijgen en toegang krijgen tot meer exclusieve voordelen. Klik hier voor een actueel overzicht van de voordelen per level https://www.hunkemoller.be/nl/passionpoints-benefits

Mijn saldo Passion Points is gedaald. Hoe kan dit en wat is het gevolg?

1) Als u gedurende één jaar geen enkele aankoop doet bij Hunkemöller, zakt u 1 level en krijgt u daar de eindbalans aan Passion Points.
2) Als u Passion Points inwisselt voor een voucher. 
3) Als u bepaalde aangekochte items retourneert, worden de gespaarde Passion Points afgeschreven van uw Memberaccount.

                                                                                                                                       

Vouchers die u verdiend heeft door het bereiken van een hoger puntensaldo zullen verdwijnen van uw account. Het verworven shoptegoed blijft wel geldig. Een gebruikte korting wordt na een retour ook opnieuw aan uw profiel toegevoegd.

Gezien persoonlijke vouchers maar één keer gebruikt kunnen worden, zal een terugval in punten niet resulteren in het opnieuw ontvangen van deze voordelen.

Kan ik een level zakken?

"In geval van het bereiken van een saldo met een waarde dat lager is dan de benodigde punten voor uw huidig level, zakt u terug. Dit gebeurt eveneens indien u gedurende één jaar geen enkele aankoop doet bij Hunkemöller. "

Kan ik punten inruilen voor bepaalde voordelen?

Ja, u kan Passion Points verzilveren om toegang te krijgen tot bepaalde exclusieve vouchers. Na het inwisselen van de benodigde punten, kan u gebruikmaken van de gewenste reward.

Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?

In geval van een ruil wordt de korting van de gebruikte voucher per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruild item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen. 
Dit geldt niet voor vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt.

Wanneer ontvang ik voor mijn gespaarde Passion Points rewards, zoals shoptegoed en vouchers?

In geval van 250, 500, 750, 950, 1500 en 2000 Passion Points ontvangt u €5 shoptegoed. Dit blijft drie maanden geldig. Op andere momenten ontvangt u dan weer persoonlijke vouchers, cadeaus of andere rewards van ons. Passion Points, vouchers en shoptegoed worden automatisch bijgeschreven op uw Memberaccount. Via de kassa, op de website en in de app krijgt u altijd een actueel overzicht te zien van uw gespaarde saldo's. U kan uw shoptegoed en vouchers in de winkel, via de app of op de webshop verzilveren.

Hoe gebruik ik mijn shoptegoed, korting code of voucher?

U kan uw beschikbaar shoptegoed en  persoonlijke vouchers gebruiken in de winkel, op de webshop of via de app. Deze rewards zijn terug te vinden in uw Memberaccount en ze worden kenbaar gemaakt in uw winkelmandje op de website of in de app. In de winkel worden ze aan u getoond op het scherm aa nde kassa. De rewards worden uitsluitend op uw verzoek geselecteerd. Indien de aangekochte items niet voldoen aan de vereisten van een voucher, zal deze niet geselecteerd kunnen worden.
Vouchers zijn persoonlijk. Tenzij anders vermeld, heeft u de kans om meerdere vouchers en het beschikbaar shoptegoed binnen één transactie in te wisselen.
U kan maximum €30 shoptegoed gebruiken per bestelling.

Waar kan ik korting codes op de website of in de app verzilveren?

U kan een korting code invoeren en verzilveren in uw winkelmandje op de website of in de app. U hoeft gewoon uw code in te vullen en dan te klikken op ‘toevoegen’.

Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik van shoptegoed, een korting code of een voucher?

Shoptegoed is geldig op de website, via de app en in de winkel. U kan uw shoptegoed maar één keer gebruiken. Het blijft geldig gedurende 3 maanden.

Vouchers zijn geldig op de website, via de app, en in de winkel, tenzij anders vermeld. De geldigheidsduur staat steevast vermeld op de detailpagina van de voucher. U kan ze nooit inwisselen voor contant geld of ze met terugwerkende kracht inleveren. U kan een voucher doorgaans maar één keer gebruiken. Er mogen verschillende vouchers per bestelling verzilverd worden.

Korting codes zijn geldig op de website en in de app. U kan ze maar één keer gebruiken. De geldigheidsduur staat er steevast bij vermeld. Eén korting code per bestelling. U kan ze nooit inwisselen voor contant geld of ze met terugwerkende kracht inleveren.

Shoptegoed, vouchers en korting codes zijn cumuleerbaar, tenzij anders vermeld.

Hoe wordt het retourbedrag bepaald als ik online retourneer en een bepaald shoptegoed heb aangewend bij mijn aankoop?

Per geretourneerd item, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. Het kan enkele dagen duren voordat dit verwerkt is.

Hoe connect ik mijn Membercard met mijn Facebook account?

Wanneer je je Membercard connect met Facebook, kun je ook Passion Points sparen bij elke like/comment op onze Facebookpagina. Dit betekent dat jouw Facebookaccount gelinkt dient te zijn aan jouw Membercardaccount. Je kunt dit alsvolgt doen: 1. Ga naar hunkemoller.nl/connect; 2. Klik op connect met Facebook; 3. Volg dan de stappen die getoond worden op je scherm; 4. De kaart is nu geconnect met Facebook. Je kunt per kalendermaand 100 Passion Points sparen via Facebook, dus dat betekent 10 likes of comments. De Passion Points worden automatisch bijgeschreven op je account. Je kunt ook inloggen via Facebook login. Ga naar My Hunkemöller en klik op “connect”.

Krijg ik mijn shoptegoed terug en wat gebeurt er met mijn Passion Points als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil?

In geval van een ruil wordt het verzilverde shoptegoed per geretourneerd artikel verminderd van de prijs van het geruild item. De verdiende Passion Points worden afgeschreven van uw Memberaccount, terwijl we de punten van het nieuwe item toevoegen.

Krijg ik mijn voucher en de daarvoor verzilverde Passion Points terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

In geval van het volledig retourneren van uw bestelling in één of meerdere keren worden gebruikte vouchers teruggeboekt op uw Memberaccount. Ook de eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden opnieuw bijgeschreven.

Indien u uw bestelling slechts gedeeltelijk retourneert, worden verzilverde vouchers niet teruggeboekt op uw Memberaccount. De eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden wel evenredig per geretourneerd item bijgeschreven.

Vouchers waarmee cadeaus, services, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt worden niet geretourneerd.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

In geval van een aankoop in de winkel, worden uw Passion Points binnen de 24 uur toegevoegd aan uw account. Bij een online bestelling, schrijven we de punten bij op het moment dat het pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft (wat een aantal dagen kan duren). U wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien u geen punten gekregen heeft, stuur dan binnen de 30 dagen na uw aankoop een e-mail naar onze klantenservice - membercard@hunkemoller.com. Gelieve daarbij het Membercard nummer, het bestede bedrag en het nummer van het kasticket of de ordernummer te vermelden. Indien u op een andere manier Passion Points verdiend heeft, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice met uw Membercard nummer en een korte omschrijving van de betreffende activiteit.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als u onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, klikt u op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om u af te melden voor de nieuwsbrief in uw account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Uw Membercard is geldig voor onbepaalde tijd.

Bestelling & Levering

Waar is mijn pakketje?

Binnen enkele werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail wanneer uw pakketje is verzonden en/of klaar ligt in het filiaal. Vanwege drukte en weersomstandigheden kan uw pakketje later komen dan dat u van ons gewend bent. We hopen op uw begrip. 

Via BPOST: Als u uw pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van BPOST. Deze kunt u vinden in de e-mail die u ontvangt, als uw pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".

Via UPS: Als u uw pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van UPS. Uw pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of op het UPS afhaalpunt. Hierna zal uw bestelling worden geannuleerd en krijgt u binnen 10 dagen automatisch uw geld teruggestort op uw rekening.

*Tip: download de Hunkemöller app, dan heeft u ook altijd inzicht in uw bestelstatus.

Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?

Helaas komt het soms voor dat uw bestelling onvolledig is omdat bepaalde artikelen niet langer voorradig zijn. In dit geval hebben we u per mail geïnformeerd over de terugbetaling van ontbrekende items. Uiteraard kan u ook altijd contact opnemen met onze klantendienst.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet besteld heb. Wat nu?

Helaas komt het soms voor dat u een artikel ontvangt dat u niet besteld heeft. We raden u aan om in dit geval contact op te nemen met onze klantendienst.

Kan ik een bestelling annuleren?

Helaas, dat kan niet. Als u iets op Hunkemoller.be hebt besteld, dan is de bezorging definitief. U kunt dan niet meer annuleren.  
Wat u wel kunt doen:
- de artikelen terugbrengen in de winkel nadat u het pakketje heeft ontvangen.
- of u stuurt de artikelen meteen kosteloos retour. Hier kunt u de retoursticker uit uw pakket voor gebruiken. 
  Plak deze over de originele bezorgsticker op het pakket.

In geval van een retour van de volledige bestelling binnen de 14 dagen na ontbinding, krijgt u het volledig betaalde bedrag, inclusief de bezorg- en retourkosten, teruggestort op uw bankrekening. Als u slechts een aantal artikelen van de bestelling retourneert, krijgt u het bedrag terug dat u daarvoor betaald heeft.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Natuurlijk! U kunt uw bestelling altijd op een ander adres laten leveren. In de checkout kunt u het gewenste factuur- en leveradres* aangeven. U kunt deze informatie ook aanpassen in ‘My Hunkemöller’. Hiervoor is wel een account vereist.

*Let op: Geen levering mogelijk op een postadres of via een postbusnummer. Bovendien kan het leveradres niet meer gewijzigd worden na betaling van een bestelling.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?

Helaas, dat kan niet. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres. 

Ook bieden wij de Click & Collect optie. Dan kan u uw bestelling online betalen en afhalen in de winkel.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij bieden de volgende leveropties aan:
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze*
- Ophalen in een UPS Access Point
- Thuisbezorging (met BPost)

*Let op: naargelang welke optie u kiest, kunnen er leverkosten bijkomen.

Onze levertijd is 2-4 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging per mail. Voor de ophaling van uw pakketje in de winkel en/of het postpunt moet u uw ordernummer kunnen voorleggen.

Uw order wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of het postpunt. Na deze termijn wordt uw order geannuleerd en ontvangt u een terugbetaling via de betaalmethode die u gebruikt heeft.

In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies. Als u op onze webshop besteld en betaald heeft, wordt u op uw bankrekening terugbetaald.

Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van BPost of UPS. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft.

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Hoe kan ik snel artikelen terugvinden op jullie website?

Bovenaan de website staat een zoekbalk. Hier vult u een zoekterm in. Op deze manier kan u gemakkelijk en snel artikelen of antwoorden op bepaalde vragen terugvinden.

Hoe kan ik iets bestellen op Hunkemoller.be?

Bestellen op hunkemoller.be is heel gemakkelijk. U plaatst een artikel in uw winkelmandje. Daarna gaat u verder naar de checkout en volgt u de aangegeven stappen. Als u een Hunkemöller account heeft, kan u inloggen met uw e-mailadres.

Heeft u geen account? Maak dan een profiel aan of bestel met de optie 'Nieuw bij Hunkemöller'. Een account aanmaken is niet verplicht, u kan als 'gast' bestellen.

*Let op: het is niet (meer) mogelijk om te bestellen op hunkemoller.com.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?

Check altijd eerst uw spam inbox als u geen bevestigingsmail van uw bestelling ontvangen heeft. Mocht u daar ook geen bericht van ons terugvinden, raden we u aan om contact op te nemen met onze klantendienst.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Wanneer u niet thuis bent wanneer de bezorger van BPost het pakketje komt aanbieden, ontvangt u van de bezorger een BPost bezorger gemist kaart, hiermee kunt u online een nieuwe afleverdag selecteren of een BPost punt waar u uw pakketje binnen 2 weken kunt ophalen. Doet u dit niet, dan wordt het pakketje teruggestuurd naar ons distributiecentrum.

Binnen de 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u gebruikt heeft voor uw bestelling.  

Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een retourbevestiging per mail met instructies. 

De levertermijn is voorbij en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Wegens drukte in ons distributiecentrum en/of bij de post kan de levertermijn overschreden worden. Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van BPost of UPS. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft. Goed om te weten: u krijgt altijd een bevestiging per mail wanneer uw pakketje verzonden is.

*Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft u altijd op de hoogte van uw bestelstatus.

Bestaat er een overzicht van alle Hunkemöller winkels?

U kan alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. U hoeft enkel uw postcode en woonplaats in te vullen om de winkels in uw buurt te zien.

Kan ik een artikel naar een winkel versturen?


Ja, met de Click & Collect optie kan u uw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

- Voeg uw favoriete items toe aan uw winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". U betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer uw factuurgegevens. In de volgende stap kan u uw postcode / stad invullen om het 
  dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat u de betaling heeft afgerond, is uw bestelling geplaatst. U zal een e-mail ontvangen ter bevestiging
  en daarna een update indien uw pakketje is ingepakt en wordt verzonden.
- Vanaf het moment dat u deze verzendbevestiging gekregen heeft, duurt het doorgaans nog 2-4 werkdagen vooraleer u het pakketje kan ophalen in de winkel. We brengen u op de hoogte wanneer uw order klaarligt. Let op: u moet uw ordernummer en identiteitskaart kunnen voorleggen bij ophaling.
- Uw pakketje wordt maximaal 14 dagen voor u opzij gehouden in de winkel. Na deze termijn wordt uw order geannuleerd en ontvangt u een terugbetaling via de betaalmethode die u gebruikt heeft. In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies. 

Als iemand anders uw order komt ophalen, zorg dan dat deze persoon een machtiging heeft die het volgende bevat:
- Uw bestelling nummer
- Uw volledige naam 
- De volledige naam van de persoon die uw bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren)

Wat is jullie standaard levertijd?

Door de extra maatregelen die genomen zijn in de huidige omstandigheden, kan het langer duren voordat u uw pakketje ontvangt dan u van ons gewend bent. Uw bestelling zal binnen de 2-4 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging geleverd worden in de winkel of aan huis.

Mijn Track & Trace code werkt niet. Wat nu?

Het kan tot 24 uur na ontvangst van de Track & Trace code duren vooraleer u uw bestelling effectief kan volgen. 
Het zendingsnummer bestaat uit 24 cijfers. Controleer bij een foutmelding zeker of de ingevoerde cijfers correct zijn. Bij verdere vragen of problemen raden we u aan contact op te nemen met de klantendienst van BPost.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Als u uw pakketje wenst te volgen, kan u de Track & Trace code invoeren op de website van BPost. 
Deze kan u vinden:
- in de bevestiging die u per mail ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft
- of op "My Hunkemöller". 

Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft u altijd op de hoogte van uw bestelstatus.

Ik heb een verkeerde maat of kleur gekregen. Wat nu?

Het kan helaas gebeuren dat u een verkeerde maat of kleur ontvangt.
U kan het volgende doen: 
- Het artikel gratis retourneren. Gebruik de retoursticker uit het pakket en bestel het gewenste artikel opnieuw.. Binnen de 10 werkdagen wordt u terug betaald via de betaalmethode die u gebruikt heeft. In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies.  
- Breng het foutieve artikel terug naar de winkel en bestel opnieuw. Binnen de 2-3 werkdagen krijgt u een terugbetaling via de betaalmethode die u heeft gebruikt.

Welke verzendkosten kan ik verwachten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van hoe u uw bestelling wenst te ontvangen:
- Kiest u in de check out voor ophalen van uw bestelling in een winkel naar keuze, dan betaalt u geen verzendkosten.
- Verzendkosten via BPost zijn €4,95 per bestelling.
- Wanneer u een bestelling bij een UPS Access Point wilt laten bezorgen bedragen de verzendkosten €3,95 per bestelling.

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Kan ik mijn aankoop laten inpakken?

U kan eenvoudig een cadeaudoos aan uw winkelmandje toevoegen. De cadeaudoos wordt slechts in één maat geleverd. Als u meerdere artikelen heeft besteld en u wilt er zeker van zijn dat ze allemaal passen, bestel dan best meerdere cadeaudozen.

Betalen, Vouchers & Promoties

Wat is Klarna?

Een service "betalen na ontvangst" van Klarna B.V.. Met Klarna kunt u online bestellingen bij Hunkemöller.be en na ontvangst betalen via Klarna.
 

Klarna voert voor Hunkemöller.be het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaalinstructie van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. 

Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
 

U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen via 02 808 06 01 of per chat. Ga naar https://www.klarna.com/be/klantenservice/ voor meer informatie. 

Prijsinformatie gerelateerd aan hunkemöller.be

Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?

U kan alle informatie met betrekking tot uw Passion Points en kortingstegoed terugvinden via My Hunkemöller.

Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?

Uw rekeningoverzicht staat bij ‘meest recente bestellingen’ op ‘My Hunkemöller’. Om al uw bestellingen te bekijken, klikt u op ‘bekijk eerdere bestellingen’.

Ik kan de Hunkemöller Lingerie Gift Card niet verzilveren. Wat nu?

Wat vervelend dat de Hunkemöller Lingerie Gift Card niet werkt.
Het kan zijn dat er niet voldoende saldo op staat. U kunt het saldo checken in de webshop.
Is de Hunkemöller Lingerie Gift Card niet bekend of krijgt u een andere melding? Neem dan contact met ons op.

Bewaar de Lingerie Gift Card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van uw aankoop met Hunkemöller Lingerie Gift Card worden teruggestort op deze Lingerie Gift Card.

Hoe kan ik het saldo op mijn Hunkemöller Lingerie Gift Card raadplegen?

Om het saldo op uw Hunkemöller Lingerie Gift Card te raadplegen, doorloopt u de stappen van het plaatsen van een bestelling.

Bij het kiezen van de betaalmethode vinkt u de optie 'Hunkemöller Lingerie Gift Card' aan. Vervolgens klikt u op ‘doorgaan’. Dan ziet u onderaan links ‘controleer kaartsaldo’ staan.
Hier kan u de waarde van uw Hunkemöller Lingerie Gift Card aflezen.

Het is belangrijk dat u de kaart goed bewaart, zelfs na gebruik!
Terugbetalingen gebeuren namelijk op de Lingerie Gift Card waarmee de aankoop werd gedaan.

Wat is een Hunkemöller Lingerie Gift Card?

Een Hunkemöller Lingerie Gift Card is een cadeaubon die opgeladen kan worden met een bedrag naar keuze. Hiermee kan u bijvoorbeeld een vriendin verrassen.
Ook in onze winkels heeft u de optie om af te rekenen met uw Hunkemöller Lingerie Gift Card.
Het is belangrijk dat u de kaart goed bewaart, zelfs na gebruik!
Terugbetalingen gebeuren namelijk op de Hunkemöller Lingerie Gift Card waarmee de aankoop werd gedaan.

 

Waar kan ik mijn Memberkorting verzilveren?

U kan de Passion Points en het tegoed op uw Membercard verzilveren in alle Hunkemöller winkels en online op hunkemoller.be.

Hoe weet ik wat de acties en kortingen op de website zijn?

Bekijk snel alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Zijn er voorwaarden verbonden aan een kortingscode of voucher?

U kan een code maar één keer gebruiken. Daarna is de korting niet meer geldig. Per bestelling kan slechts één kortingscode gebruikt worden. De codes zijn enkel geldig voor bestellingen die u doet op hunkemoller.be. Het is onmogelijk om ze te ruilen voor contant geld of ze met terugwerkende kracht in te leveren.

Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Kan ik mijn Hunkemöller Lingerie Gift Card omruilen voor contant geld?

Een Hunkemöller Lingerie Gift Card kan niet omgeruild worden voor contant geld.

Bewaar de Lingerie Gift Card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met de Hunkemöller Lingerie Gift Card worden teruggestort op deze Lingerie Gift Card.
 

Hoe gebruik ik mijn kortingscode of voucher?

U kan uw kortingscode of voucher verzilveren in uw winkelmandje. Vul de code in en klik op ‘toevoegen’.

Op "deze pagina" blijft u op de hoogte van alle promoties, acties en kortingen bij Hunkemöller.

Is shoppen op hunkemoller.be veilig?

Shoppen op hunkemoller.be is heel veilig. We gebruiken namelijk de uiterst beschermde SSL-methode. Dat betekent dat uw persoonlijke informatie versleuteld wordt en niet bekeken kan worden door anderen.

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en andere wettelijke voorschriften. Bovendien delen we uw persoonlijke informatie nooit met derden zonder uw toestemming.

Lees hier alles over veiligheid en privacy.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Hoeveel tijd de verwerking van uw betaling in beslag neemt, hangt af van de betaalmethode. Met bancontact gaat het snel, meestal onmiddellijk.
Als u kiest voor PayPal, gaat het bedrag meestal onmiddellijk van uw PayPal account af.
Als u betaalt met uw Mastercard of Visa, wordt het bedrag geïnd als uw bestelling het distributiecentrum verlaat.

Betaalt u met Klarna dan dient u binnen 30 dagen aan uw betaling te voldoen.

 

Waar kan ik de Hunkemöller Lingerie Gift Card kopen?

Een Hunkemöller Lingerie Gift Card kan aangekocht worden in al onze winkels of online via giftcard.hunkemoller.be. Check onze storelocator voor alle winkels bij u in de buurt.
Bewaar de Lingerie Gift Card goed, ook na gebruik!
Terugbetalingen van uw aankoop met de Hunkemöller Lingerie Gift Card worden teruggestort op deze Lingerie Gift Card.

Kan ik mijn Passion Points kortingstegoed bij mijn online bestelling verzilveren?

Ja, dat is mogelijk. Als u genoeg passion points heeft gespaard voor een shoptegoed, kan u bij stap 3 van het bestelproces uw Memberkorting verzilveren.

Hoe wordt het bedrag van mijn terugbetaling bepaald als ik voor mijn online bestelling Membertegoed gebruikt heb?

Per retour, wordt een evenredig bedrag opnieuw toegevoegd aan uw (digitale) Membercard. De terugplaatsing kan enkele dagen in beslag nemen.

Waarmee kan ik betalen op Hunkemoller.be?

U kunt op verschillende manieren betalen op Hunkemoller.be. :

1. met CreditCard. Wij accepteren Mastercard, Visa en Maestro.
2. met Bancontact Mister Cash
3. met Paypal
4. Hunkemöller Lingerie Gift Card

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijgt u alles wat u heeft betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

 

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja,  bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van uw Passsion Points geheel of gedeeltelijk op uw (digitale) Membercard teruggeschreven.

Retourneren & Ruilen

Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.benl?

Door de Corona-uitbraak verlengt Hunkemöller de retourperiode van 14 naar 45 dagen. 

Na ontvangst van het product heeft u 45 dagen de tijd om te besluiten of u uw bestelling wilt retourneren. U kunt uw bestelling altijd gratis retourneren via onderstaande optie's. U kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening..

Retourneren werkt als volgt:

Retourneren kan altijd kosteloos in een winkel bij uw in de buurt. U wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met u afgehandeld. Als u een deel van de bestelling retourneert, krijgt u alleen dat deel terug.

Retour via een BPost Postkantoor 
1. Stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking

2. Knip de retoursticker uit en plak het op het pakketje

3. Breng het pakketje naar een BPost Postkantoor

4. Als wij het pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt.

Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een mail met instructies. Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of u aantoont dat u het product hebt teruggezonden. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel terug.


Algemeen retouradres:
Hunkemöller International Webshop
P/A BX VN1 - Hunkemöller
Vilvoordsesteenweg 233
1099 Brussel X

 

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Wanneer wij uw pakketje ontvangen hebben in het distributiecentrum, krijgt u van ons een retourbevestiging per mail. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Eens u deze mail ontvangen heeft, wordt u binnen de 2-3 werkdagen terugbetaald. 

In geval van een retour van de volledige bestelling binnen de 14 dagen na ontbinding, krijgt u het volledig betaalde bedrag, inclusief de bezorg- en retourkosten, teruggestort op uw bankrekening. Als u slechts een aantal artikelen van de bestelling retourneert, krijgt u het bedrag terug dat u daarvoor betaald heeft. 

Wij betalen u terug via het betaalmiddel waarmee u uw bestelling heeft geplaatst. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. U wordt pas terugbetaald wanneer wij de geretourneerde artikelen ontvangen hebben. Check het kasticket voor de voorwaarden m.b.t. een aankoop in de winkel.

Hoeveel zijn jullie retourkosten?

Toch niet helemaal happy met uw bestelling? Geen probleem, U kunt uw bestelling altijd kosteloos retourneren 
1. Terugbrengen naar een winkel bij u in de buurt; u ontvangt de terugbetaling binnen 2-3 werkdagen. Het kan zijn dat uw favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actueel overzicht.
2. Terugsturen via een BPost postkantoor. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan uw online bestelling is toegevoegd.

U krijgt dan binnen 10 dagen uw geld automatisch teruggestort. Heeft u betaald in de winkel? Dan ontvangt u een mail met instructies. 

Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Wij vragen u vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1.plak bh’s
2.alle artikelen uit de beauty line
3.panty’s en kousen
4.vibrators

Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?

U krijgt geen vervangend artikel als u een aankoop terugstuurt naar Hunkemöller. U kunt wel een nieuwe bestelling doen op onze website.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op uw (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren.

Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?

Door de extra maatregelen die genomen zijn rond de huidige omstandigheden, kan het verwerken van uw retour langer duren dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

Door de Corona-uitbraak verlengt Hunkemöller de retourperiode van 14 naar 45 dagen. 

Als wij uw pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat u ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.

Als u de hele bestelling terugstuurt, krijgt u het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel teruggestort.

De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat u de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat u de bestelling retour gaat sturen.

Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat u aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is. 

Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het is uw informatie, en dat respecteren wij. Ons Privacy Statement  geeft u gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, op welke manier we de gegevens gebruiken en hoe we de veiligheid & vertrouwelijkheid ervan vrijwaren.

Als u uw persoonlijke data wenst te verwijderen, updaten, overzetten of inzien, gebruik dan het contactformulier op onze website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in 
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen" 
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen de 30 dagen na uw verzoek contact met u opnemen. Het is mogelijk dat we meer informatie van u nodig hebben om te kunnen beantwoorden aan uw verzoek.

Zitten er voorwaarden aan het retourneren van artikelen?

Er zijn een aantal voorwaarden om bij Hunkemoller.be artikelen te retourneren:

Door de Corona-uitbraak verlengt Hunkemöller de retourperiode van 14 naar 45 dagen. 

1. U kunt uw bestelling 45 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Wenst u gebruik te maken van het herroepingsrecht en van uw aankoop af willen dan kan dat 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.  
2. Artikelen* moeten (binnen de mate van het mogelijke) onbeschadigd zijn.
3. U kan ons retourlabel gebruiken om uw pakketje terug te sturen.

U kan uw bestelling gratis terugsturen. Hieromtrent kan u meer informatie terugvinden onder de vraag: "Hoe kan ik een item dat besteld is op hunkemoller.be retourneren".

*Uitgesloten van retournering: artikelen die ongeschikt zijn omwille van gezondheids- & hygiënische overwegingen en waarvan de verpakking na levering geopend is, of in het geval van artikelen die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Kan ik artikelen retourneren in de winkel?

Ja, het is mogelijk om online bestelde artikelen te retourneren in de winkel. U moet hiervoor altijd een factuur kunnen voorleggen.

U bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering van artikelen die het gevolg is van het gebruik ervan, welke dus verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen.

*Let op: u krijgt uw geld teruggestort op uw bankrekening. Als u in de winkel betaald heeft, wordt de terugbetaling onmiddellijk ter plaatse in orde gebracht. 

 

Kan ik online bestelde artikelen ruilen in de winkel?

Het is niet mogelijk om online bestelde artikelen om te ruilen in onze winkels. Wel kunnen de artikelen geretourneerd worden. U moet hiervoor altijd een factuur kunnen voorleggen. Het kan zijn dat uw favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actual overzicht.  
*Let op: U krijgt uw geld teruggestort op uw bankrekening. 
Indien uw bestelling in de winkel voor u gedaan is, kan u de inhoud wel omruilen voor andere artikelen of een tegoedbon.

Service & Contact

Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar kan ik deze uiten?

Bent u niet helemaal tevreden over een artikel of onze service? Wij vernemen het graag van u! U kan altijd het contactformulier invullen of bellen naar het gratis nummer van onze klantendienst.

Onze klantenservice is bereikbaar via het gratis nummer 0800-39038, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur. U kunt ook mailen naar klantenservice_be@hunkemoller.com.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst van Hunkemöller?

Onze klantendienst is bereikbaar via het gratis nummer +32 2 700 6329 (New phone number - lokaal tarief), van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur. U kunt ook mailen naar klantenservice_be@hunkemoller.com.
Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van uw persoonlijke data. Het is uw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement  geeft u gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we uw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft. 

Als u uw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot u persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in, inclusief uw membercardnummmer.
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen"
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na u verzoek contact met u opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

Wettelijke garantie?

Bij aankoop van artikelen in de Hunkemöller-webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat u als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat u als consument mag verwachten.

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

Twee afmetingen zijn belangrijk bij het bepalen van de goede maat en pasvorm: de onderwijdte en de bovenwijdte. De onderwijdte is de omvang van uw borsten in centimeters. De bovenwijdte is een letter die staat voor de omvang van uw borsten over het volste gedeelte. Kijk voor meer informatie op onze perfect fit pagina.

Hoe kan ik mijn artikelen het best wassen?

Pas voor alle zekerheid thuis nogmaals uw gekozen artikelen, zodat u 100% zeker bent van de maten. Bij het wassen raden we aan om rode en donkere artikelen altijd te scheiden. Check zeker onze wasadvies pagina voor meer informatie & instructies.

Waar kan ik mijn dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel vinden?

Ga naar de storelocator, vul uw postcode of plaatsnaam in en vindt uw dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel.

Hunkemöller Belgium N.V. Frankrijklei 65b 7/8 B-2000 Antwerpen Company #: 0418.270.235