Algemene Voorwaarden Hunkemöller Membercard        

1. Definities       

Hunkemöller:

De besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Hunkemöller B.V. met inbegrip van haar gelieerde ondernemingen. Hunkemöller B.V., Liebergerweg 28, (1221 JS) te Hilversum;

Membercard:

De kaart die Hunkemöller verstrekt in het kader van het Membercardprogramma;

Hunkemöller Member:

De houder van de Membercard;

Membercardprogramma:

Het door Hunkemöller ontwikkelde loyaltyprogramma waarbij klanten van Hunkemöller onder andere met behulp van een Membercard kunnen sparen voor een kortingsbedrag.;

Membercard Klantenservice:

De klantenservice ten behoeve van het loyaltyprogramma.

(online) winkel(s):

Programma ingerichte klantenservice; filialen en webshop van Hunkemöller in België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Zweden.

 

2. Toepasselijkheid                       

Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op (de aanvraag en/of het gebruik van de Membercard in het kader van) het Membercardprogramma van Hunkemöller. Het Membercardprogramma van Hunkemöller wordt aangeboden door webshops en winkels in de volgende landen: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Zweden. 

                            

3. Aanschaf en Activatie Membercard    

1. Registratie in de winkel           

Wanneer de Hunkemöller Member in de winkel een kaart heeft gekregen en deze geregistreerd heeft via de kassa, ontvangt hij/zij een e-mail om zijn/haar profiel te activeren. Tot die tijd blijft de kaartstatus “pending”. De klant kan dan wel punten sparen, maar geen gebruikmaken van de voordelen van het spaarpogramma. Door het klikken op de link in de e-mail wordt het e-mailadres van de klant geverifieerd en dient de klant haar registratie af te ronden via de website. De minimale vereisten aan data van de klant zijn; voornaam, achternaam en e-mailadres. Ook dient de klant een wachtwoord aan te maken via de website en akkoord te aan met deze voorwaarden en de Privacy Statement van Hunkemöller. Het lid worden van het Membercard programma van Hunkemöller is gratis. De klant kan een fysieke kaart ontvangen of kiezen voor een digitale kaart in de vorm van een QR-code, waarmee de klant zich kan identificeren in de winkel middels de Hunkemöller app of de wallet.                         

2. Registratie via de website/app             

Ook is het mogelijk om een Hunkemöller member te worden via de website of app. De minimale vereisten aan data zijn; voornaam, achternaam, e-mailadres en wachtwoord. Ook dient de klant akkoord te gaan met de voorwaarden en het Privacy Statement van Hunkemöller. Wanneer de Hunkemöller Member zich online of via de app registreert ontvangt hij/zij een e-mail om de registratie te bevestigen en het e-mailadres te verifiëren. Tot die tijd blijft de kaartstatus “pending”. De klant kan dan wel punten sparen, maar geen gebruikmaken van de voordelen van het spaarpogramma. Door te klikken op de link in de e-mail wordt de registratie voltooit. Het lid worden het Membercard programma van Hunkemöller is gratis.    

3. Voordelen     

Door middel van registratie van de Membercard krijgt een Hunkemöller Member verschillende voordelen. Door middel van het sparen van Passion Points valt de Hunkemöller Member binnen een vooraf gedefinieerd level (zie 5. spaarsysteem). Binnen dit level heeft de Hunkemöller Member recht op verschillende vooraf gedefinieerde voordelen (zie 5. spaarsysteem). Ook heeft de Hunkemöller Member recht op (kortings)vouchers die hij/zij kan verzilveren via de website, app of in de winkel. Door het scannen van de Membercard of het inloggen via het account van de Hunkemöller Member worden de vouchers beschikbaar tijdens de betaaltransactie. Daarnaast ontvangt de Hunkemöller Member speciale uitnodigingen voor Hunkemöller Member events, ontvangt de Hunkemöller Member exclusieve mailings (met toestemming), persoonlijke suggesties en advies.                            

4. Deelname Membercardprogramma   

Deelname aan het Membercardprogramma is enkel mogelijk indien de klant een geldig woonadres heeft in België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Zweden. 

5. Minimale leeftijd        

Deelname aan het Membercardprogramma is mogelijk vanaf 12 jaar en ouder. Een Hunkemöller Member moet minimal 16 jaar of ouder zijn om een aankoop te doen online. Hunkemöller Members onder de 16 jaar mogen een aankoop doen in de fysieke winkel. Nieuwsbrieven worden daarnaast enkel verstuurd aan Members van 16 jaar of ouder.    

              

4. Gebruik          

Na registratie, door het invullen van het aanmeldformulier als genoemd in 3. Aanschaf en activatie Membercard kan de Hunkemöller Member gebruikmaken van zijn/haar Membercard. De Membercard is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. De Membercard blijft eigendom van Hunkemöller. 1 (één) e-mailadres per kaart is slechts mogelijk en per klant mag gebruik worden gemaakt van maximaal 1 (één) Membercard.           

              

5. Spaarsysteem                           

5.1 Passion Points           

Met een geldige Membercard spaart de Hunkemöller Member voor Passion Points. De verschillende manieren van sparen worden gecommuniceerd naar de Hunkemöller Member via de website en de app. De Hunkemöller Member kan op verschillende manieren Passion Point sparen:    

Door middel van het doen van een aankoop; elke bestede tien eurocent (€0,10) is een Passion Point waard;         

Door middel van het aanvullen van persoonlijke gegevens, zodat Hunkemöller de communicatie naar de klant kan personaliseren en voor analysedoeleinden. Deze velden zijn niet verplicht om in te vullen. De Hunkemöller Member ontvangt eenmalig 25 Passion Points voor elk ingevuld veld: telefoonnummer, geslacht, geboortedatum, huisadres, bhmaat, top- en slipmaat, 1 van 2 Sexy Shapes, 1 van 4 Favourite Fits. De klant kan hiermee maximaal 200 Passion Points verdienen.          

Door middel van het aanvullen van persoonlijke interesses, zodat Hunkemöller de communicatie naar de klant kan personaliseren en voor analysedoeleinden. De velden zijn niet verplicht om in te vullen. De Hunkemöller Member ontvangt eenmalig 25 Passion Points voor minimaal 1 en maximaal 6 interesses. Deze interesses bestaan uit: sport, reizen, gezondheid, schoonheid, cultuur en mod             

Door middel van het behalen van missies en het verdienen van badges. In totaal zijn er 11 type badges die de Hunkemöller Member kan behalen. Een voorbeeld van een badge is wanneer de klant een aankoop heeft gedaan in de winkel, via de website en de app, ontvangt de klant een badge en 250 Passion Points.  

Door middel van bonus Passion Points regels die Hunkemöller campagnematig instelt voor klanten. Een voorbeeld hiervan is dubbele Passion Points tijdens Memberday. Over deze campagnes zal de Hunkemöller Member vooraf geïnformeerd worden via de website, app of de nieuwsbrief. 

Alle aankopen via de winkel, website en app tellen mee voor het bepalen van de totale bestedingen (met uitzondering van de aankoop van Hunkemöller cadeaubonnen en de verzendkosten van online bestellingen). Deze bestedingen kunnen uitsluitend worden bijgehouden op vertoon van een geldige Membercard.                         

Wanneer de Hunkemöller Member een aankoop retourneert (op vertoon van de kassabon) worden ook de gespaarde Passion Points in mindering gebracht.            

Passion Points kunnen nooit omgezet worden naar geld. Passion Points blijven geldig zolang de Hunkemöller Member actief blijft deelnamen aan het Membercardprogramma. De Hunkemöller Member kan Passion Points verliezen door inactiviteit, zie 9. Inactiviteit voor meer informatie.           

5.2 Member Levels         

Wanneer de Hunkemöller Member lid wordt van het Membercardprogramma zal hij/zij vallen in een bepaald level dat gekoppeld is aan het aantal Passion Points dat de klant heeft gespaard. Het programma bevat 4 levels:          

Level 1 (Flirty Fun): puntensaldo van 0 tot en met 499     

Level 2 (Secret Crush): puntensaldo van 500 tot en met 999         

Level 3 (Hot Match): puntensaldo van 1000 tot en met 1999        

Level 4 (True Love): puntensaldo van meer dan 2000       

Binnen dit level heeft de Member recht op bepaalde vaste voordelen, zie 5.3 vaste voordelen.      

Members kunnen binnen deze levels omhoog of omlaag bewegen door: 

het doen van aankopen of andere activiteiten (zie 5.1 Passion Points)      

het retourneren van aankopen (zie 5.1 Passion Points)    

inactiviteit binnen het programma (zie 9. Inactiviteit)      

Members zullen hierop geattendeerd worden door middel van nieuwsbrieven van Hunkemöller (mits er toestemmnig is gegeven). Een nieuwe Hunkemöller Member start in het laagste level. Alle bestaande Members van het oude programma krijgen een welkomstbonus van 500 Passion Points, waardoor zij starten in level 2.                  

5.3 Vaste voordelen       

Elk level, zoals beschreven staat in 5.2 Member levels, heeft vooraf gedefinieerde voordelen. Deze voordelen worden vermeld op de website en in de app van Hunkemöller. Hoe hoger het level, hoe exclusiever de voordelen zijn.  

Zie hieronder de voordelen:       

Voordelen

Level 1

Welkomstkorting

Level 2

Verjaardagskorting

Level 3

Persoonlijke vouchers

Level 4

Cadeaus bij aankoop

 

Memberdays

 

Member pre sale

 

Aanvullend maatadvies

 

Gratis verzending

 

Toegang tot gelimiteerde collecties/producten

 

Speciale klantenservice

 

Jubileumcadeau

 

VIP vouchers

 

VIP events

 

 

Wanneer de Hunkemöller Member omlaag gaat in level, heeft de Hunkemöller Member geen recht meer op de voordelen van het level erboven.                          

5.4 Persoonlijke vouchers           

Elke Hunkemöller Member heeft recht op persoonlijke vouchers. Deze vouchers worden toegekend aan de Hunkemöller Member op basis van verschillende criteria, zoals het level waarin de Hunkemöller Member zich bevindt of het aankoopgedrag van de Member. Hoe hoger de Hunkemöller Member in het level komt, hoe exclusiever de vouchers zullen zijn. Daarnaast zijn er verschillende type vouchers die in onderstaande subparagrafen worden besproken.                        

5.4.1 Shoptegoedvouchers         

Binnen het Membercardprogramma zijn er meerdere momenten waarop een Hunkemöller Member een shoptegoed voucher kan verdienen. Als een Hunkemöller Member zijn/ haar aankoop retourneert, zal de ingewisselde voucher terug aan de account toegevoegd worden.             

De einddatum van de voucher kan geraadpleegd worden in de Member account. De klant kan de voucher inzetten via het winkelmandje op de website en in de app of aan de kassa in de winkel. 

5.4.2 Vouchers inwisselen voor punten  

In het laatste (vierde) level kan de Hunkemöller Member punten inzetten om een voucher te ‘kopen’. Dit kunnen verschillende type vouchers zijn, zoals een shoptegoedvoucher of een andere kortingsvoucher zoals gratis verzending. De Hunkemöller Member kan de voucher kopen in het winkelmandje op de website en in de app of aan de kassa in de winkel. Dit type vouchers wordt alleen getoond wanneer de klant voldoende punten heeft om de voucher te ‘kopen’. Hierdoor kan de Hunkemöller Member niet terugvallen naar een lager level. Deze vouchers hebben een andere geldigheid dan die in de actievoorwaarden van de specifieke voucher worden weergegeven. Bij een retour krijgt de Hunkemöller Member de voucher niet terug, maar krijgt de Hunkemöller Member de bestede punten wel terug. Deze vouchers zijn niet geldig in onze Designer Outlet Centers. (DOC)                         

5.4.3 Verrassingsvouchers          

Members kunnen in het programma ook gebruikmaken van verrassingsvouchers. Dit type vouchers wordt door Hunkemöller toegekend aan de Hunkemöller Member en zijn niet vooraf zichtbaar binnen zijn/haar account. Ook de geldigheid van de voucher is niet vooraf bekend en is zichtbaar in de actievoorwaarden van de voucher zelf. De Hunkemöller Member zal over de beschikbare vouchers geïnformeerd worden via de nieuwsbrief of de app. 
Deze vouchers zijn niet geldig in onze Designer Outlet Centers. (DOC)             

Speciale gelegenheden  

Hunkemöller Members krijgen een verrassingsvoucher op bepaalde speciale gelegenheiden zoals zijn/haar verjaardag of een bepaald jubileum, wanneer de Hunkemöller Member al een aantal jaar lid is van het Memberprogramma. Dit kan een korting zijn of een cadeautje dat de Member kan afhalen in de winkel. De vouchers kunnen alleen getoond worden wanneer de Member zich in een bepaald level bevindt, bijvoorbeeld alleen geldig voor level 4 Members. Deze verrassingsvouchers kunnen in elk level voorkomen.               

Evenementen    

Ook organiseert Hunkemöller bepaalde events voor Members. De Hunkemöller Member kan zich inschrijven voor een event door middel van het activeren van een voucher. De Hunkemöller Member ontvangt dan een bewijs/ticket per e-mail.                            

Cadeaus             

De Hunkemöller Member ontvangt ook vouchers waarbij de Hunkemöller Member recht heeft op een cadeau bij een aankoop. Bijvoorbeeld: bij aankoop van minimaal €50 euro aan sportartikelen krijgt de Hunkemöller Member een sportbidon.            

              

Services              

Daarnaast organiseert Hunkemöller bepaalde services zoals het laten borduren van een artikel dat de Hunkemöller Member heeft gekocht bij Hunkemöller. Dit kan bijvoorbeeld zijn tijdens de Valentijnscampagne. De Hunkemöller Member heeft dan een voucher beschikbaar in haar account die hij/zij kan activeren om hier recht op te hebben.                     

Winacties           

De Hunkemöller Member kan deelnemen aan bepaalde winacties door middel van het activeren van een voucher via de website of de app. Hunkemöller zal winnaars kiezen door middel van een loting of een bepaalde prijsvraag waar de Hunkemöller Member aan mee kan doen.                 

              

6. Wheel of Passion                      

Een geregistreerde Hunkemöller Member kan gebruikmaken van het spelen van de ‘Wheel of Passion’, hieronder genaamd het ‘spel’. De Hunkemöller Member kan het spel spelen via de website (in het account) of de app. Deze functionaliteit is niet op elk moment beschikbaar en wordt binnen een bepaald tijdvak door Hunkemöller aan of uitgezet. In het spel kan de Hunkemöller Member kansmaken op Passion Points en andere prijzen door aan het rad te draaien. De volledige actievoorwaarden zijn te vinden op www.hunkemoller.nl/wheelofpassion.             

              

              

              

7. Vriendenvoordeelprogramma                            

Een geregistreerde Hunkemöller Member kan deelnemen aan het vriendenvoordeelprogramma van Hunkemöller, in samenwerking met onze externe leverancier Buyapowa Limited. Dit houdt in dat wanneer een Member, vrienden en/of familie doorverwijst naar Hunkemöller, de Member Passion Points kan verdienen. Daarnaast ontvangt de nieuwe klant een korting op zijn of haar eerste aankoop bij Hunkemöller. Dit voordeelprogramma is op dit moment alleen beschikbaar in Nederland. Een klant kan alleen deelnemen wanneer hij/zij 16 jaar of ouder is. De volledige actievoorwaarden zijn te vinden op www.hunkemoller.nl/vriendenvoordeelprogramma.       

              

8. Studentenkorting                     

Een geregistreerde Hunkemöller Member kan studentenkorting krijgen bij Hunkemöller. Deze kortingsactie wordt door Hunkemöller georganiseerd. Op vertoon van een geldige collegekaart krijgt de Hunkemöller Member 10% kassakorting in de winkel. Deze korting is geldig in combinatie met andere acties en/of promoties. De korting is alleen geldig bij elke aankoop in de winkel, niet geldig online of via de app.      

              

              

9. Wijzigingen                  

Hunkemöller behoudt zich te allen tijde het recht om de actievoorwaarden van het Membercardprogramma zoals hierin beschreven en onder alle omstandigheden in te trekken, te wijzigen of nieuwe aanbiedingen te doen. Hunkemöller Members worden vooraf via e-mail, of op de website www.hunkemoller.nl over wijzigingen geïnformeerd. Indien de Hunkemöller Member de bij Hunkemöller in het kader van het Membercardprogramma bekende gegevens wenst te wijzigen, aanvullen of verwijderen kan hij/zij dat doorgeven door een e-mail te sturen naar de klantenservice of privacy@hunkemoller.com. Indien de Hunkemöller Member alle persoonsgegevens verwijdert, is het niet mogelijk om te gebruik te maken van de voordelen van het Membercardprogramma.     

              

              

10. Inactiviteit en beëindiging deelname               

9.1 Inactiviteit en verval van punten       

Na registratie van de Hunkemöller Member wordt er elk jaar (na 365 dagen) gecheckt of de Hunkemöller Member activiteit heeft vertoond binnen het Membercardprogramma. Dit betekent dat de punten van de Hunkemöller Member komen te vervallen die benodigt zijn om het huidige level te behouden. Bijvoorbeeld: wanneer een Hunkemöller Member zich in level 2 bevindt heeft hij/zij een minimum aantal punten nodig van de 500. De balans van deze Hunkemöller Member is 800 en hij/zij heeft geen aankoop gedaan in de afgelopen 365 dagen. Daardoor zullen 301 punten komen te vervallen en zal de klant terugvallen naar level 1. Wanneer dit gebeurt in level 1 zal de puntenbalans van de Hunkemöller Member terugvallen naar 0.                       

9.2 Beëindiging deelname door Hunkemöller      

Wanneer de Hunkemöller Member na 6 jaar (elk jaar bekeken op het moment van registratie) geen activiteit heeft vertoond zal het profiel van de Hunkemöller Member worden gearchiveerd. Dit betekent dat de persoonsgegevens van de Hunkemöller Member worden geanonimiseerd en dat de Hunkemöller Member geen gebruik meer kan maken van de voordelen van het Membercardprogramma. Wanneer de Hunkemöller Member toch besluit om na deze 6 jaar weer een aankoop te doen bij Hunkemöller kan de Hunkemöller Member een nieuwe Membercard aanschaffen of een account aanmaken via de website of app.                    

9.3 Beëindiging deelname door Member              

Hunkemöller Members kunnen hun deelname aan het Membercardprogramma op ieder moment beëindigen. Om deelname aan het Membercardprogramma te beëindigen dient de Hunkemöller Member een e-mail te sturen naar privacy@hunkemoller.com. Na beëindiging is de Membercard niet meer geldig. Een eventueel gespaard kortingstegoed dient de Hunkemöller Member voor beëindiging aan te wenden voor korting op de producten. Na beëindiging kan met de Membercard geen gebruik worden gemaakt van de voordelen van het Membercardprogramma. Enige tegoeden die over zijn na beëindiging zullen komen te vervallen en kunnen ook niet worden omgezet in geld                  

11. Misbruik van het programma             

Hunkemöller is gerechtigd om, onder voorbehoud van al haar rechten, in geval van bedrog, het verschaffen van onvolledige of onjuiste informatie, bij handelen in strijd met de onderhavige Algemene Voorwaarden, bij misbruik van rechten als Hunkemöller Member, of bij enig ander handelen dat schade berokkent aan Hunkemöller en/of haar winkels, de Membercard met onmiddellijke ingang in te trekken, te blokkeren en/of gespaard kortingstegoed in te trekken en/of elke aankoop die op deze manier geschied te annuleren. Hetzelfde geldt wanneer de Hunkemöller Member de Membercard verandert, vervalst, ondermijnt of op een andere manier schade aanbrengt (inclusief hacken) of een poging daartoe. Fraude (of een poging tot) of een andere onbevoegde actie mag geregistreerd worden en kan resulteren in het weigeren van de Hunkemöller Member bij het gebruik van de Membercard.             

              

12. Beëindiging programma                     

Hunkemöller behoudt zich het recht voor het Membercardprogramma te allen tijde te beëindigen. De Hunkemöller Member zal uiterlijk 3 (drie) maanden van te voren over de beëindiging worden geïnformeerd. Tot aan de datum van beëindiging kan de Hunkemöller Member gebruikmaken van de huidige voordelen van het Membercardprogramma. Na beëindiging op grond van dit artikel kan de Hunkemöller Member geen gebruikmaken van de huidige voordelen van het Membercardprogramma. 

              

13. Verlies, diefstal of gebrekkige Membercard                

In geval van verlies, diefstal of het niet goed functioneren van de Membercard dient de Hunkemöller Member Hunkemöller hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen, waarna de Membercard wordt geblokkeerd en Hunkemöller hem/haar zo spoedig mogelijk kosteloos een nieuwe Membercard zal doen toekomen. Voor een nieuwe Membercard belt u het volgende nummer: +31 (0) 35 6465412 (klantenservice in Hilversum) of u kunt een Hunkemöller winkel bezoeken. Het puntensaldo van de kaart en eventuele vouchers zullen hierbij worden overgeboekt naar de nieuwe kaart.             

Tot het moment van ontvangst van de nieuwe Membercard kan de Hunkemöller Member gebruikmaken van de voordelen van het Membercardprogramma door in te loggen via de website of app. Daarnaast kan het personeel in de winkel de Hunkemöller Member opzoeken via de kassa op vertoon van een geldig identiteitsbewijs. Wanneer een derde partij onbevoegde (digitaal of fysiek) toegang krijgt tot de Membercard en/of de login gegevens, is dat het risico van de Hunkemöller Member zelf.              

              

14. Privacy                       

In het kader van het Membercardprogramma worden er persoonsgegevens verwerkt van de Hunkemöller Member, inclusief de persoonsgegevens die door de Hunkemöller Member zijn verstrekt tijdens het registratieproces in de winkel, online of via de app. Hunkemöller streeft ernaar om alle persoonsgegevens te beschermen. Lees onze Privacy Statement voor meer informatie over de persoonsgegevens die Hunkemöller verwerkt en hoe persoonsgegevens worden gebruikt in relatie tot het Membercardprogramma en de rechten van de Hunkemöller Member als betrokkene.       

              

15. Aansprakelijkheid                  

Hunkemöller is niet aansprakelijk voor ongeautoriseerd gebruik – door de Hunkemöller Member dan wel door derden – van de Membercard, noch voor het frauduleus inwisselen van een kortingstegoed. Hunkemöller is niet aansprakelijk voor diefstal (inclusief het gebruik van de Hunkemöller Member’s login door onbevoegde derde partijen), verlies, namaak of misbruik van de Membercard. Hunkemöller zal onder geen enkele omstandigheid uitstaand shoptegoed vergoeden.            

              

16. Overige bepalingen               

Hunkemöller behoudt zich het recht voor de onderhavige Algemene Voorwaarden te wijzigen. Op de datum van inwerkingtreding van de gewijzigde voorwaarden vervallen alle voorgaande Algemene Voorwaarden. Nederlands recht is van toepassing op deze Algemene Voorwaarden en het Membercardprogramma. Eventuele geschillen kunnen uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam. 

              

Versie: 11/10/2022