Algemene voorwaarden Hunkemöller Membercard


A. Definities

De hierna met een hoofdletter aangeduide begrippen hebben de volgende betekenis:

Hunkemöller:

De besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Hunkemöller B.V. met inbegrip van haar gelieerde ondernemingen. Hunkemöller B.V., Liebergerweg 28, (1221 JS) te Hilversum;

Membercard:

De kaart die Hunkemöller verstrekt in het kader van het Membercardprogramma;

Hunkemöller Member:

De houder van de Membercard;

Membercardprogramma:

Het door Hunkemöller ontwikkelde loyaltyprogramma waarbij klanten van Hunkemöller   onder andere met behulp van een Membercard kunnen sparen voor een   kortingsbedrag.;

Membercard Klantenservice:

De klantenservice ten behoeve van het loyaltyprogramma.

 

Winkel(s):

  

Programma ingerichte klantenservice; filialen en webshop van Hunkemöller in België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Zweden.


B. Toepasselijkheid

Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op (de aanvraag en/of het gebruik van de Membercard in het kader van) het Membercardprogramma van Hunkemöller. Het Membercardprogramma van Hunkemöller wordt aangeboden door webshops en winkels in de volgende landen: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Zweden.

C. Aanschaf en Activatie Membercard

1. Wanneer de Hunkemöller Member in de winkel een kaart heeft gekocht en zich geregistreerd heeft via de kassa, ontvangt hij/zij een e-mail om zijn/haar profiel af te maken. Wanneer de Hunkemöller Member zich online registreert ontvangt hij/zij een e-mail om de registratie te bevestigen. Via de opvolgende e-mail kan de klant de registratie voltooien, door het invullen van aanvullende informatie, zodat de klant 100 bonus Passion Points ontvangt. De klant dient de volgende velden in te vullen om de punten te ontvangen: e-mailadres, voor- en achternaam, geboortedatum, geslacht, bh- en slipmaat, minimaal 1 Sexy Shape en 1 Favourite Fit. Daarnaast kan de Hunkemöller Member ook de Membercard verbinden aan het Facebook-account van de klant, waardoor de klant voor elke like of comment op de Hunkemöller Facebook-pagina 10 Passion Points ontvangt. 
2. Het
is ook mogelijk om een Membercard via de app of website te verkrijgen. Deze Membercard is gratis en digitaal. Het Membercardnummer staat op de app vermeld in de vorm van een QR code. De aanmelding van het Membercardprogramma geschiedt op dezelfde wijze als een fysieke kaart. Ook kan het gespaarde aantal Passion Points en shoptegoed worden opgezocht in de app.
3. Door de onder C.1 & C.2 genoemde registratie neemt de Hunkemöller Member deel aan het Membercardprogramma, waarop de onderhavige Algemene Voorwaarden van toepassing zijn. 
4. Door middel van registratie van de Membercard krijgt een Hunkemöller Member de volgende voordelen: sparen voor Passion Points en shoptegoed,
bonus Passion Points events, exclusieve reward vouchers, speciale uitnodigingen voor Memberevents, exclusieve mailings met trends en special offers (indien gewenst), persoonlijke suggesties en advies, altijd toegang tot een persoonlijk account en de mogelijkheid tot deelname aan het onder E en F omschreven spaarsysteem.
5. Deelname aan het Membercardprogramma is enkel mogelijk indien de klant een geldig woonadres heeft in België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië,
Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Zweden. Het Membercardprogramma geldt enkel in deze landen.
6.
Deelname aan het Membercardprogramma is mogelijk vanaf 12 jaar en ouder. Een Hunkemöller Member moet minimal 16 jaar of ouder zijn om een aankoop te doen online. Hunkemöller Members onder de 16 jaar mogen een aankoop doen in de fysieke winkel.

D. Gebruik

1. Na registratie, door het invullen van het aanmeldformulier als genoemd in C.2. kan de Hunkemöller Member gebruik maken van zijn/haar Membercard.
2. De Membercard is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. De Membercard blijft eigendom van Hunkemöller.1 (één) e-mailadres per kaart is slechts mogelijk.

E. Spaarsysteem

1. Met een geldige Membercard spaart de Hunkemöller Member voor Passion Points. Elke bestede tien eurocent (€0,10) is een Passion Point waard. Bij een totaal aan 500 gespaarde Passion Points, ontvangt de Hunkemöller Member een kortingstegoed van vijf euro (€ 5*). Voor 500 Passion Points dient men vijftig euro (€50) te hebben besteed binnen een jaar. Deze vijftig euro (€50) hoeft niet in een keer besteed te worden, het gaat om het totale bedrag aan aankopen binnen één jaar (vanaf ingangsdatum Membercard). 
2. Alle aankopen bij de winkels tellen mee voor het bepalen van de totale bestedingen (met uitzondering van de aankoop van Hunkemöller cadeaubonnen, en bepaalde speciale aanbiedingen (zie G.1)). De totale bestedingen worden berekend op basis van het door de Hunkemöller Member betaalde bedrag. 
3. De totale bestedingen kunnen uitsluitend worden bijgehouden op vertoon van een geldige Membercard. 
4. Op het moment dat de 500 Passion Points zijn behaald, wordt dit automatisch omgezet naar een kortingstegoed. De Hunkemöller Member heeft recht op een korting van vijf euro (€ 5*) en wordt hierover per e-mail en/of via de kassabon bericht. 
5. De Hunkemöller Member heeft na datum aanschaf van de Membercard maximaal 1 jaar de tijd om vijftig euro te besteden als bedoeld in artikel E2. Na dit jaar vervallen de tot dat moment geregistreerde bestedingen onder de vijftig euro (€ 50), of eerder ingeval van beëindiging van (deelname aan) het Membercardprogramma als bedoeld onder I. of J. 
6. Een Passion Points saldo van 1 tot 499 kan worden verzilverd voor verschillende vouchers in de app (release datum van de app: na 20-03-2017). Deze vouchers zijn te vinden in het Membercard gedeelte van de app. Een voorbeeld van een voucher kan zijn; 20% korting op een artikel naar keuze. Deze voucher is in te verzilveren voor bijvoorbeeld 200 Passion Points, in de winkel, online of in de app. Alle vouchers hebben een bepaalde geldigheidsdatum. Na het verzilveren van een voucher worden de Passion Points automatisch van het saldo van de klant afgetrokken. Wanneer de klant het product retourneert worden deze punten niet teruggestort op het account van de Member. Het is niet mogelijk om de vouchers in te wisselen voor geld. De vouchers zijn niet in combinatie met andere acties, vouchers en/of promoties en alleen geldig in de Hunkemöller app, online of in de winkel. De voucher kan eenmalig worden verzilverd en is voor 15 minuten geldig. Na deze 15 minuten kan de voucher opnieuw worden gekocht en ontvangt de klant een nieuwe online code of QR code voor in de winkel. Hunkemöller behoudt het recht om de voorwaarden van deze vouchers aan te passen.
7. Bij een volledige registratie ontvangt een klant 100 Passion Points. De klant dient de volgende velden in de registratie in te vullen om de punten te ontvangen: voornaam, achternaam, e-mailadres, land,
Membercardnummer (wanneer van toepassing), geboortedatum, geslacht, bhmaat, slipmaat, 1 Sexy Shape en 1 Favourite Fit. Bij een gedeeltelijke registratie kan de klant dit later nog afronden om alsnog 100 Passion Points te kunnen verdienen. De registratie kan worden gedaan via de website, de app of in de winkel. 
8. Passion Points kunnen ook gespaard worden anders dan aankopen in de winkels, online of in de app. In dat geval beloont het Membercardprogramma de Hunkemöller Member met extra Passion Points. Indien de Hunkemöller Member deelneemt op Hunkemöller Facebook, de Webshop of via e-mail. De beloning is variabel en wordt opgenomen in de actievoorwaarden. Aan het sparen van punten via Facebook is een maximum verbonden van 100 Passion Points per kalendermaand. De Hunkemöller Member ontvangt alleen punten voor iedere like en/of reactie op een Hunkemöller post die openbaar is en tevens tot de 5 laatst geplaatste berichten hoort.
9. Een aantal keer per jaar geeft Hunkemöller extra Passion Points weg bij speciaal daarvoor uitgekozen artikelen, gelegenheden en situaties. Alleen Hunkemöller kan bepalen wat deze zijn en geeft dit duidelijk herkenbaar aan door gebruik te maken van het Passion Points logo en aanduiding van te verdienen extra Passion Points. Bij het retourneren of ruilen van met Passion Points aangekochte artikelen, krijgt de Hunkemöller Member de betreffende Passion Points weer bijgeschreven op de Membercard. Er kan alleen geretourneerd of geruild worden volgens de in de betreffende Winkel geldende regels en op vertoon van de kassabon.

F. Inwisselen van gespaard kortingstegoed

1. Met een geldige en geregistreerde Membercard kan het kortingstegoed worden verzilverd in de winkels, online en in de app.
2. De bestedingen (spaaroverzicht) en het kortingstegoed van de Hunkemöller Member kan door laatstgenoemde worden geraadpleegd op
www.hunkemoller.be of in de app. Het is ook mogelijk het kortingstegoed en de bestedingen op te vragen in de winkels.
3. Het door de Hunkemöller Member gespaarde kortingstegoed kan niet worden uitgekeerd in contant geld. Het door de Hunkemöller Member aan te wenden
kortingstegoed kan derhalve ook nooit groter zijn dan de aankoopwaarde van het product waarvoor dit kortingstegoed wordt aangewend. 
4. Gespaard kortingstegoed kan niet worden gebruikt voor de aankoop van cadeaubonnen zoals de Hunkemöller Lingeriecard. Vermaak- en verzendkosten kunnen niet met een gespaard kortingstegoed betaald worden. Omdat protheses en prothese bh’s niet tot de standaard Hunkemöller collectie behoren, tellen deze aankopen niet mee voor het spaarsaldo op de Membercard.

5. U kunt max. €20 shoptegoed gebruiken per bestelling.

G. Speciale aanbiedingen & Wheel of Passion (hierna “de Actie”)

1. Een geregistreerde Hunkemöller Member kan gebruikmaken van speciale aanbiedingen van Hunkemöller. Deze aanbiedingen worden door Hunkemöller samengesteld. Dergelijke aanbiedingen gelden slechts voor de duur van de actieperiode en zolang de voorraad strekt.
2. Wheel of Passion wordt georganiseerd door Hunkemöller International B.V. en deelname is uitsluitend mogelijk voor Members van My Hunkemöller via de laatste versie van de Hunkemöller app (releasedatum: na 20-03-2017).
3. Om kans te maken op een van de prijzen, dient de deelnemer een geregistreerde Member te zijn van My Hunkemöller. 
4. Deze functie in de Hunkemöller app is niet constant bereikbaar en zal aan en uit worden gezet door Hunkemöller tijdens bepaalde campagnes in 2017.
5. Members kunnen meedoen via de app door onderaan in de navigatiebalk op “meer” te klikken en daarna te klikken op “Wheel of Passion” om deze te openen.
6. De Member kan meedoen aan de Actie door virtueel aan het rad te draaien, hierna zal automatisch een prijs of geen prijs tevoorschijn komen.
7. De Member kan in de betreffende periode maximaal 1 keer per 24 uur meespelen met The Wheel of Passion. Er wordt vooraf een bepaald aantal prijzen in een poule geplaatst, waardoor de win kans voor elke individuele speler wordt bepaald. Deze kan door Hunkemöller ten alle tijden worden gewijzigd. Wanneer de prijs poule op is, wordt er door Hunkemöller beslist of er een nieuwe prijs poule wordt aangemaakt of dat de functie in de app uit wordt geschakeld.
8. Er kunnen verschillende soorten prijzen worden gewonnen. Dit kan ook verschillen per land en taal die de Member heeft geselecteerd in de app. In totaal zullen er per campagne een bepaald aantal prijzen worden weggegeven verdeeld over de volgende deelnemende landen; Nederland, Duitsland, België, Frankrijk, Denemarken, Oostenrijk en Zweden. Iedere Member die meedoet aan de Actie heeft dezelfde win kans die kan verschillen per campagne. 
8. De prijzen van de huidige campagne zijn;
Passion Points: wanneer de Member meedoet aan de Actie kan hij/zij kans maken op Passion Points, fysieke prijzen zoals een giftcard of een Hunkemöller product, of kortingscodes die online of in de winkel gebruikt kunnen worden. Passion Points worden automatisch binnen 24 uur toegevoegd aan het Membercard-account van de klant. Passion Points zijn 12 maanden geldig. Wanneer de Member 500 Passion Points heeft gespaard worden deze automatisch omgezet naar een €5 kortingstegoed. Dit wordt ook automatisch gedaan binnen de 24 uur dat de Passion Points zijn bijgeschreven. Het kortingstegoed is 3 maanden geldig vanaf deze datum. Alle Passion Points onder een aantal van 499 kunnen worden gebruikt voor rewards in de app.
Als de Member een fysieke prijs wint, wordt er automatisch een bericht getriggered en verstuurd naar de app inbox van de gebruiker. Hierin zal worden gevraagd om contactgegevens te delen met Hunkemöller om de prijs naar toe te sturen. De winnaar heeft 5 werkdagen de tijd om te reageren op het bericht, hierna vervalt het recht van de Member om de prijs te claimen.
9. Hunkemöller zal de persoonsgegevens van de deelnemers, aangeleverd door de Member zelf, aan deze Actie uitsluitend gebruiken voor de communicatie omtrent deze Actie. Deze persoonsgegevens worden enkel voor dit doel opgeslagen en later verwijderd.
10. De prijswinnaar dient minimaal 16 jaar te zijn. 
11. Hunkemöller behoudt zich het recht voor om de Actie en de actievoorwaarden te allen tijde op enige wijze te wijzigen, aan te vullen of stop te zetten zonder daarvan nadere aankondiging te doen. 
12. Hunkemöller kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor verliezen, vertragingen of technische defecten veroorzaakt door internet providers of andere meewerkende partijen, in welke vorm dan ook.
13. Deelname aan deze Actie impliceert dat men akkoord gaat met de inhoud van dit reglement evenals met de beslissingen die Hunkemöller in geval van overmacht verplicht is te nemen om het goede verloop van deze Actie te garanderen.
14. Klachten m.b.t. de Actie kunnen schriftelijk kenbaar worden gemaakt aan Hunkemöller, t.a.v. de afdeling Customer Care, postbus 386, 1200 AJ te Hilversum, waarna binnen drie weken na ontvangst van de klacht schriftelijk dan wel telefonisch contact zal worden opgenomen door Hunkemöller.
15. Op deze Actie is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. In Nederland is de Nederlandse Reclamecode en de Gedragscode voor promotionele kansspelen van toepassing. 
16. Door deelname aan de Actie verklaart de deelnemer akkoord te gaan met bovenstaande actievoorwaarden. 

 

H. Wijzigingen

1. Hunkemöller behoudt zich het recht voor de onder G.1 bedoelde aanbiedingen te allen tijde en onder alle omstandigheden in te trekken, te wijzigen of nieuwe aanbiedingen te doen. 
2. Hunkemöller behoudt zich tevens het recht om wijzigingen aan te brengen in het kortingstegoed dat per besteedde vijftig euro (€50) aan de Hunkemöller Member wordt toegekend. 
3. Hunkemöller Members worden vooraf via e-mail, of op de website 
www.hunkemoller.be over wijzigingen geïnformeerd.
4. Indien de Hunkemöller Member de bij Hunkemöller in het kader van het Membercard
programma bekende gegevens wenst te wijzigen, aanvullen of verwijderen kan hij/zij dat doorgeven via zijn/haar account op www.hunkemoller.be. Indien de Hunkemöller Member alle persoonsgegevens verwijdert, is het niet mogelijk om het kortingstegoed in te wisselen.

I. Beëindiging deelname

1. Hunkemöller Members kunnen hun deelname aan het Membercardprogramma op ieder moment beëindigen. 
2. Om deelname aan het Membercardprogramma te beëindigen dient de Hunkemöller Member naar 
www.hunkemoller.be en naar de pagina “afmelden” te gaan. 
3. Na beëindiging is de Membercard niet meer geldig. Een eventueel gespaard kortingstegoed dient de Hunkemöller Member voor beëindiging aan te wenden voor korting op de producten. Na beëindiging kan met de Membercard geen kortingstegoed meer worden gespaard of ingewisseld.  
4. Hunkemöller is gerechtigd om, onder voorbehoud van al haar rechten, in geval van bedrog, het verschaffen van onvolledige of onjuiste informatie, bij handelen in strijd met de onderhavige Algemene Voorwaarden, bij misbruik van rechten als Hunkemöller Member, of bij enig ander handelen dat schade berokkent aan Hunkemöller en/of haar winkels, de Membercard met onmiddellijke ingang in te trekken en het tegoed aan gespaard kortingstegoed te annuleren.

J. Beëindiging programma

Hunkemöller behoudt zich het recht voor het Membercardprogramma te allen tijde te beëindigen. De Hunkemöller Member zal uiterlijk 3 (drie) maanden van te voren over de beëindiging worden geïnformeerd. Tot aan de datum van beëindiging kan door de Hunkemöller Member een kortingstegoed worden gespaard en het reeds gespaarde kortingstegoed ingewisseld worden. Na beëindiging op grond van dit artikel kan met de Membercard geen kortingstegoed meer worden gespaard of worden ingewisseld.

K. Verlies, diefstal of gebrekkige Membercard

1. In geval van verlies, diefstal of het niet goed functioneren van de Membercard dient de Hunkemöller Member Hunkemöller hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen, waarna de Membercard wordt geblokkeerd en Hunkemöller hem/haar zo spoedig mogelijk kosteloos een nieuwe Membercard zal doen toekomen. Voor een nieuwe Membercard belt u het volgende nummer: +31 (0) 35 6465412 (klantenservice in Hilversum) of u kunt een Hunkemöller winkel bezoeken. Het kortingstegoed van de oude Membercard zal worden overgeboekt naar de nieuwe Membercard. 
2. Tot het moment van ontvangst van de nieuwe Membercard kan je het kortingstegoed blijven sparen onder vermelding van postcode en adres bij de aankoop van het (de) betreffende product(en). Dit kortingstegoed wordt geboekt op de nieuwe Membercard. U dient uw ID te tonen aan de kassa om aan te tonen dat het uw account is, elke keer dat het personeel in de winkel u opzoekt in het systeem.

L. Privacy

In het kader van het Membercardprogramma worden er persoonsgegevens verwerkt van de Hunkemöller Member, inclusief de persoonsgegevens die door de Member zijn verstrekt tijdens het registratieproces in de winkel, online of via de app. Hunkemöller streeft ernaar on alle persoonsgegevens te beschermen. Lees onze Privacy Statement voor meer informatie over de persoonsgegevens die Hunkemöller verwerkt en hoe persoonsgegevens worden gebruikt in relatie tot het Membercardprogramma en de rechten van de Hunkemöller Member als betrokkene.

Land  

Servicenummer  

Austria   

0800-102306  

Belgium

0800-39038  

Croatia

8009602  

Czech Republic   

800701587 

Denmark

80251286 

Finland   

0800-177711  

France

0800-940607  

Italy 

0800-123568

Luxembourg

8002 6454  

Netherlands

088-2255888  

Poland

8001124513

Portugal

800787778

Slovenia

80080324

Spain

900 828982  

Sweden

020 796151  

UK

0800-3680351  


M. Aansprakelijkheid

Hunkemöller is niet aansprakelijk voor ongeautoriseerd gebruik – door de Hunkemöller Member dan wel door derden – van de Membercard, noch voor het frauduleus inwisselen van een kortingstegoed. 

N. Overige bepalingen

1. Hunkemöller behoudt zich het recht voor de onderhavige Algemene Voorwaarden te wijzigen. Op de datum van inwerkingtreding van de
    gewijzigde voorwaarden vervallen de onderhavige en alle voorgaande Algemene Voorwaarden. 
2. Nederlands recht is van toepassing op deze Algemene Voorwaarden en het Membercardprogramma. 
3. Eventuele geschillen kunnen uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.

 

Versie: 23-03-2020