Zo werkt
Shop online & gratis ophalen in uw favoriete Hunkemöller winkel! Bekijk onze video om zo meer te weten te komen over onze Click&Collect service.












Wilt u meer weten over Click&Collect?
1. Kan ik een artikel naar een winkel versturen?
U kunt gebruik maken van Click&Collect! Laat uw pakketje nu bezorgen in uw favoriete Hunkemöller winkel. U ontvangt na het bestellen een bericht, als uw pakketje klaar is om op te worden gehaald.
Met de Click & Collect optie kunt u uw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel. Het click & collect pakketje kan worden opgehaald bij Bekijk de storelocator voor een actuele openingstijden. Gewoon even uw postcode en plaats invullen, dan krijgt u de winkels bij u in de buurt.
- Voeg uw favoriete items toe aan uw winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". U betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer uw factuurgegevens. In de volgende stap kunt u postcode / stad invullen om het dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat u de betaling heeft afgerond, is uw bestelling geplaatst. U zal een e-mail ontvangen ter bevestiging en daarna een update indien uw pakketje is ingepakt en wordt verzonden.
- U kunt uw pakketje binnen 1-2 werkdagen ophalen in de winkel van uw keuze. U ontvangt hierover bericht. Vergeet niet uw ordernummer mee te nemen naar de winkel!
- Uw pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal uw bestelling worden geannuleerd en wordt u de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvang u een mail met instructies.
Als iemand anders uw order komt ophalen, zorg dan dat deze persoon een machtiging heeft die het volgende bevat:
- Uw bestelling nummer
- Uw volledige naam
- De volledige naam van de persoon die uw bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren)
Met de Click & Collect optie kunt u uw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel. Het click & collect pakketje kan worden opgehaald bij Bekijk de storelocator voor een actuele openingstijden. Gewoon even uw postcode en plaats invullen, dan krijgt u de winkels bij u in de buurt.
- Voeg uw favoriete items toe aan uw winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". U betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer uw factuurgegevens. In de volgende stap kunt u postcode / stad invullen om het dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat u de betaling heeft afgerond, is uw bestelling geplaatst. U zal een e-mail ontvangen ter bevestiging en daarna een update indien uw pakketje is ingepakt en wordt verzonden.
- U kunt uw pakketje binnen 1-2 werkdagen ophalen in de winkel van uw keuze. U ontvangt hierover bericht. Vergeet niet uw ordernummer mee te nemen naar de winkel!
- Uw pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal uw bestelling worden geannuleerd en wordt u de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvang u een mail met instructies.
Als iemand anders uw order komt ophalen, zorg dan dat deze persoon een machtiging heeft die het volgende bevat:
- Uw bestelling nummer
- Uw volledige naam
- De volledige naam van de persoon die uw bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren)
2. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij hebben de volgende bezorgopties* waar u uit kunt kiezen:
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze*
- Ophalen in een bpost postpunt
- Thuisbezorging (met bpost)
*Let op: naargelang welke optie u kiest, kunnen er leverkosten bijkomen.
Onze levertijd is 1-2 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging per mail. Voor de ophaling van uw pakketje in de winkel en/of het postpunt moet u uw ordernummer kunnen voorleggen.
Uw order wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of het postpunt. Na deze termijn wordt uw order geannuleerd en ontvangt u een terugbetaling via de betaalmethode die u gebruikt heeft.
In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies. Als u op onze webshop besteld en betaald heeft, wordt u op uw bankrekening terugbetaald.
Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van bpost. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft.
*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze*
- Ophalen in een bpost postpunt
- Thuisbezorging (met bpost)
*Let op: naargelang welke optie u kiest, kunnen er leverkosten bijkomen.
Onze levertijd is 1-2 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging per mail. Voor de ophaling van uw pakketje in de winkel en/of het postpunt moet u uw ordernummer kunnen voorleggen.
Uw order wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of het postpunt. Na deze termijn wordt uw order geannuleerd en ontvangt u een terugbetaling via de betaalmethode die u gebruikt heeft.
In geval van een betaling in de winkel, krijgt u een retourbevestiging per mail met instructies. Als u op onze webshop besteld en betaald heeft, wordt u op uw bankrekening terugbetaald.
Als u uw pakketje wenst te volgen, kan dit met de Track & Trace code via de website van bpost. Deze kan u terugvinden op uw My Hunkemöller account of in de mail die u ontvangt wanneer uw pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft.
*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.
3. Wat is de standaard levertijd?
Kijk voor actuele bezorgdagen op de topbanner. Door de huidige omstandigheden en de extra maatregelen die genomen zijn, kan het langer duren voordat u uw pakketje ontvangt dan u van ons gewend bent.
4. Hoe werkt retourneren?
Na ontvangst van het product heeft u 30 dagen de tijd om te besluiten of u uw bestelling wilt retourneren. U kunt uw bestelling altijd gratis retourneren via onderstaande optie's. U kunt ook gebruik maken van andere vervoerders, maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.
Retourneren werkt als volgt:
Retourneren kan altijd kosteloos in een winkel bij uw in de buurt. U wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met u afgehandeld. Als u een deel van de bestelling retourneert, krijgt u alleen dat deel terug.
Retour via een bpost postkantoor
1. Stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking.
Retourneren werkt als volgt:
Retourneren kan altijd kosteloos in een winkel bij uw in de buurt. U wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met u afgehandeld. Als u een deel van de bestelling retourneert, krijgt u alleen dat deel terug.
Retour via een bpost postkantoor
1. Stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking.
5. Is er een overzicht van alle Hunkemöller winkels?
U kunt alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. Gewoon even uw postcode en plaats invullen, dan krijgt u de winkels bij u in de buurt.