Return
We hopen dat u geniet van uw nieuwe item(s). Niet helemaal wat u zocht? Geen probleem! Wilt u een online bestelling toch terugbrengen? U kunt uw online bestellingen gratis terugbrengen in een van onze winkels.












Wilt u meer weten over Retourneren in de winkel?
1. Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.be?
Door de Corona-uitbraak verlengt Hunkemöller de retourperiode van 30 dagen.
Na ontvangst van het product heeft u 30 dagen de tijd om te besluiten of u uw bestelling wilt retourneren. U kunt uw bestelling altijd gratis retourneren via onderstaande optie's. U kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor uw eigen rekening.
Retourneren werkt als volgt:Retourneren kan altijd kosteloos in een winkel bij uw in de buurt. U wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met u afgehandeld. Als u een deel van de bestelling retourneert, krijgt u alleen dat deel terug.
- Retourneren in de winkel kan altijd kosteloos. U wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met u afgehandeld. Als u een deel van de bestelling retourneert, krijgt u alleen dat deel terug.
Retour via een bpost postkantoor
1. Stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. Knip de retoursticker uit en plak het op het pakketje
3. Breng het pakketje naar een bpost postkantoor
4. Als wij het pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt.
Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een mail met instructies. Maakt u gebruikt van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of u aantoont dat u het product hebt teruggezonden. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel terug.
Retour via een DHL Servicepunt
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. knip het retour ticket uit en plak het op het pakketje
3. breng het pakketje naar DHL Servicepunt. DHL print vervolgens een eigen retour ticket om gratis te retourneren.
4. als wij het pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een mail met instructies. Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of u aantoont dat u het product hebt teruggezonden. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel terug.
Retour via ophaalservice bij u thuis
1. Stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking.
2. Neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag u het pakket wilt retourneren.
3. Onze bezorger van DHL komt het pakketje thuis bij u ophalen.
4. Als wij het pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen wordt u terugbetaald via de betaalmethode die u heeft gebruikt. Heeft u in de winkel afgerekend, dan ontvangt u een mail met instructies. Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of u aantoont dat u het product heeft teruggezonden. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel terug.
Algemeen retouradres:
P/A BX VN1 - Hunkemöller
Vilvoordsesteenweg 233
1099 Brussel X
2. Kan ik artikelen retourneren in de winkel?
Ja, het is mogelijk om online bestelde artikelen te retourneren in de winkel. U moet hiervoor altijd een factuur kunnen voorleggen.
Het kan zijn dat uw favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Voor een actueel overzicht.
kunt u alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. U hoeft enkel uw postcode en woonplaats in te vullen om de winkels in uw buurt te zien.U bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering van artikelen die het gevolg is van het gebruik ervan, welke dus verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen.
*Let op: u krijgt uw geld teruggestort op uw bankrekening. Als u in de winkel betaald heeft, wordt de terugbetaling onmiddellijk ter plaatse in orde gebracht.
3. Hoeveel zijn jullie retourkosten?
Toch niet helemaal happy met je bestelling? Geen probleem, je kunt je bestelling altijd kosteloos retourneren.
1. Terugbrengen naar een winkel bij u in de buurt; Het kan zijn dat uw favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actueel overzicht.
2. Via ophaalservice bij u thuis. Neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag u het pakket wilt retourneren. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan uw online bestelling is toegevoegd;
3. Terugsturen via een DHL servicepunt. Gebruik hiervoor uw retoursticker die aan uw online bestelling is toegevoegd. Let op: alleen mogelijk met thuisbezorging;
U kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.
4. Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?
Door de extra maatregelen die genomen zijn rond de huidige omstandigheden, kan het verwerken van uw retour langer duren dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.
Als wij uw pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat u ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.
Als u de hele bestelling terugstuurt, krijgt u het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als u een deel van de bestelling terugstuurt, krijgt u alleen dat deel teruggestort.
De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat u de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat u de bestelling retour gaat sturen.
Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat u aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is.
Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. U bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.
You can also continue on our Belgian Hunkemoller website.