VOORZORGSMAATREGELEN CORONAVIRUS

Bij Hunkemöller willen we ervoor zorgen dat onze klanten en ons personeel goed voor zichzelf zorgen. Dit heeft de afgelopen tijd een heel nieuwe betekenis gekregen. Het coronavirus maakt ons er nog meer bewust van dat geliefden onze overdeelde aandacht verdienen.

Natuurlijk is onze webshop 24/7 beschikbaar. Voor alle nieuwe collecties kan u terecht op www.hunkemoller.be. Bovendien hebben we onze retourperiode verlengd van 30 naar 45 dagen voor aankopen die u in de winkel heeft gedaan. Vanwege de extra maatregelen zou het langer dan gewoonlijk kunnen duren vooraleer u uw pakketje of een reactie van onze klantendienst ontvangt. Dit is helaas niet het service niveau dat u van ons gewend bent en we willen ons hiervoor oprecht excuseren.

Namens het hele Hunkemöller team bedanken wij u voor uw begrip en vertrouwen, zeker in moeilijke tijden als deze. We kijken uit naar de dag waarop we weer onbezorgd naar buiten mogen en ons opnieuw kunnen laten inspireren door alles wat deze mooie wereld te bieden heeft - inclusief mooie lingerie!

Zorg goed voor jezelf en elkaar.

Love,
Hunkemöller

PS: We helpen je graag verder, dus als je vragen of opmerkingen hebt over dit onderwerp of onze webshop en de producten, neem dan contact op met met onze Klantenservice.