VOORZORGSMAATREGELEN CORONAVIRUS

Bij Hunkemöller willen we dat klanten en medewerkers zorg dragen voor zichzelf. Dit heeft de laatste dagen een heel andere betekenis gekregen. Het Coronavirus heeft ons er nog meer van bewust gemaakt dat we onze geliefden de nodige aandacht moeten geven.

Gezien de laatste ontwikkelingen en overheidsbeslissingen omtrent het Coronavirus, willen we u graag verder informeren.Onze winkels in Belgie zijn tot nader bericht gesloten. We hebben de retourtermijn voor al je winkelaankopen van 30 naar 60 dagen verlengd. Natuurlijk is onze webshop wel nog 24/7 voor u beschikbaar. Voor alle nieuwe collecties kan u steeds terecht op www.hunkemoller.be. Verzending is nu gratis!

Wij zorgen voor thuislevering als u shopt op www.hunkemoller.be. De verzending is gratis! Uw online bestellingen worden door onze bezorgdienst aan de deur geleverd.

  • - Thuislevering is momenteel de enige beschikbare levermethode. We willen u wel vragen om een gepaste afstand van ongeveer 1,5 meter ten opzichte van de postbode te houden.
  • - Als u reeds een click & collect bestelling geplaatst heeft en deze is nog niet opgehaald, wordt u hierover per mail gecontacteerd.
  • - Het retourneren van bestellingen in de winkel is momenteel niet mogelijk maar we hebben onze retourtermijn verlengd tot 60 dagen. Zo kan u eventuele ongewenste items later alsnog terugbrengen. De betaalvoorwaarden blijven hetzelfde.

Vanwege het hele Hunkemöller team willen we u bedanken voor uw begrip en vertrouwen, zeker in tijden als deze. Laten we samen uitkijken naar het moment dat we opnieuw mogen buiten komen en ons wederom kunnen laten inspireren door al het moois dat de wereld te bieden heeft - prachtige lingerie inclusief.

Zorg goed voor uzelf en elkaar!

Love,
Hunkemöller

Ps...we blijven met plezier voor u beschikbaar dus contacteer ons wanneer u maar wil in geval van een vraag of zorg omtrent dit topic of onze webshop & getoonde producten. Neem contact op met onze klantendienst in geval van vragen of problemen.