• Wheel of Passion Legal Agreements - 1226

    <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Algemene Voorwaarden Hunkemöller Membercard        </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>1. Definities       </p> <table style="border: none;width:0cm;border-collapse:collapse;"> <tbody> <tr> <td style="border: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Hunkemöller:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-image: initial;border-left: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">De besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Hunkemöller B.V. met inbegrip van haar gelieerde ondernemingen. Hunkemöller B.V., Liebergerweg 28, (1221 JS) te Hilversum;</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Membercard:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">De kaart die Hunkemöller verstrekt in het kader van het Membercardprogramma;</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Hunkemöller Member:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">De houder van de Membercard;</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Membercardprogramma:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">Het door Hunkemöller ontwikkelde loyaltyprogramma waarbij klanten van Hunkemöller onder andere met behulp van een Membercard kunnen sparen voor een kortingsbedrag.;</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Membercard Klantenservice:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">De klantenservice ten behoeve van het loyaltyprogramma.</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">(online) winkel(s):</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">Programma ingerichte klantenservice; filialen en webshop van Hunkemöller in België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Zweden.</span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>2. Toepasselijkheid                       </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op (de aanvraag en/of het gebruik van de Membercard in het kader van) het Membercardprogramma van Hunkemöller. Het Membercardprogramma van Hunkemöller wordt aangeboden door webshops en winkels in de volgende landen: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Zweden. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>                            </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>3. Aanschaf en Activatie Membercard    </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>1. Registratie in de winkel           </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Wanneer de Hunkemöller Member in de winkel een kaart heeft gekregen en deze geregistreerd heeft via de kassa, ontvangt hij/zij een e-mail om zijn/haar profiel te activeren. Tot die tijd blijft de kaartstatus “pending”. De klant kan dan wel punten sparen, maar geen gebruikmaken van de voordelen van het spaarpogramma. Door het klikken op de link in de e-mail wordt het e-mailadres van de klant geverifieerd en dient de klant haar registratie af te ronden via de website. De minimale vereisten aan data van de klant zijn; voornaam, achternaam en e-mailadres. Ook dient de klant een wachtwoord aan te maken via de website en akkoord te aan met deze voorwaarden en de Privacy Statement van Hunkemöller. Het lid worden van het Membercard programma van Hunkemöller is gratis. De klant kan een fysieke kaart ontvangen of kiezen voor een digitale kaart in de vorm van een QR-code, waarmee de klant zich kan identificeren in de winkel middels de Hunkemöller app of de wallet.                         </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>2. Registratie via de website/app             </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Ook is het mogelijk om een Hunkemöller member te worden via de website of app. De minimale vereisten aan data zijn; voornaam, achternaam, e-mailadres en wachtwoord. Ook dient de klant akkoord te gaan met de voorwaarden en het Privacy Statement van Hunkemöller. Wanneer de Hunkemöller Member zich online of via de app registreert ontvangt hij/zij een e-mail om de registratie te bevestigen en het e-mailadres te verifiëren. Tot die tijd blijft de kaartstatus “pending”. De klant kan dan wel punten sparen, maar geen gebruikmaken van de voordelen van het spaarpogramma. Door te klikken op de link in de e-mail wordt de registratie voltooit. Het lid worden het Membercard programma van Hunkemöller is gratis.    </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>3. Voordelen     </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Door middel van registratie van de Membercard krijgt een Hunkemöller Member verschillende voordelen. Door middel van het sparen van Passion Points valt de Hunkemöller Member binnen een vooraf gedefinieerd level (zie 5. spaarsysteem). Binnen dit level heeft de Hunkemöller Member recht op verschillende vooraf gedefinieerde voordelen (zie 5. spaarsysteem). Ook heeft de Hunkemöller Member recht op (kortings)vouchers die hij/zij kan verzilveren via de website, app of in de winkel. Door het scannen van de Membercard of het inloggen via het account van de Hunkemöller Member worden de vouchers beschikbaar tijdens de betaaltransactie. Daarnaast ontvangt de Hunkemöller Member speciale uitnodigingen voor Hunkemöller Member events, ontvangt de Hunkemöller Member exclusieve mailings (met toestemming), persoonlijke suggesties en advies.                            </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>4. Deelname Membercardprogramma   </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Deelname aan het Membercardprogramma is enkel mogelijk indien de klant een geldig woonadres heeft in België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Zweden. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5. Minimale leeftijd        </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Deelname aan het Membercardprogramma is mogelijk vanaf 12 jaar en ouder. Een Hunkemöller Member moet minimal 16 jaar of ouder zijn om een aankoop te doen online. Hunkemöller Members onder de 16 jaar mogen een aankoop doen in de fysieke winkel. Nieuwsbrieven worden daarnaast enkel verstuurd aan Members van 16 jaar of ouder.    </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>4. Gebruik          </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Na registratie, door het invullen van het aanmeldformulier als genoemd in 3. Aanschaf en activatie Membercard kan de Hunkemöller Member gebruikmaken van zijn/haar Membercard. De Membercard is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. De Membercard blijft eigendom van Hunkemöller. 1 (één) e-mailadres per kaart is slechts mogelijk en per klant mag gebruik worden gemaakt van maximaal 1 (één) Membercard.           </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5. Spaarsysteem                           </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.1 Passion Points           </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Met een geldige Membercard spaart de Hunkemöller Member voor Passion Points. De verschillende manieren van sparen worden gecommuniceerd naar de Hunkemöller Member via de website en de app. De Hunkemöller Member kan op verschillende manieren Passion Point sparen:    </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Door middel van het doen van een aankoop; elke bestede tien eurocent (€0,10) is een Passion Point waard;         </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Door middel van het aanvullen van persoonlijke gegevens, zodat Hunkemöller de communicatie naar de klant kan personaliseren en voor analysedoeleinden. Deze velden zijn niet verplicht om in te vullen. De Hunkemöller Member ontvangt eenmalig 25 Passion Points voor elk ingevuld veld: telefoonnummer, geslacht, geboortedatum, huisadres, bhmaat, top- en slipmaat, 1 van 2 Sexy Shapes, 1 van 4 Favourite Fits. De klant kan hiermee maximaal 200 Passion Points verdienen.          </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Door middel van het aanvullen van persoonlijke interesses, zodat Hunkemöller de communicatie naar de klant kan personaliseren en voor analysedoeleinden. De velden zijn niet verplicht om in te vullen. De Hunkemöller Member ontvangt eenmalig 25 Passion Points voor minimaal 1 en maximaal 6 interesses. Deze interesses bestaan uit: sport, reizen, gezondheid, schoonheid, cultuur en mod             </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Door middel van het behalen van missies en het verdienen van badges. In totaal zijn er 11 type badges die de Hunkemöller Member kan behalen. Een voorbeeld van een badge is wanneer de klant een aankoop heeft gedaan in de winkel, via de website en de app, ontvangt de klant een badge en 250 Passion Points.  </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Door middel van bonus Passion Points regels die Hunkemöller campagnematig instelt voor klanten. Een voorbeeld hiervan is dubbele Passion Points tijdens Memberday. Over deze campagnes zal de Hunkemöller Member vooraf geïnformeerd worden via de website, app of de nieuwsbrief. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Alle aankopen via de winkel, website en app tellen mee voor het bepalen van de totale bestedingen (met uitzondering van de aankoop van Hunkemöller cadeaubonnen en de verzendkosten van online bestellingen). Deze bestedingen kunnen uitsluitend worden bijgehouden op vertoon van een geldige Membercard.                         </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Wanneer de Hunkemöller Member een aankoop retourneert (op vertoon van de kassabon) worden ook de gespaarde Passion Points in mindering gebracht.            </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Passion Points kunnen nooit omgezet worden naar geld. Passion Points blijven geldig zolang de Hunkemöller Member actief blijft deelnamen aan het Membercardprogramma. De Hunkemöller Member kan Passion Points verliezen door inactiviteit, zie 9. Inactiviteit voor meer informatie.           </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.2 Member Levels         </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Wanneer de Hunkemöller Member lid wordt van het Membercardprogramma zal hij/zij vallen in een bepaald level dat gekoppeld is aan het aantal Passion Points dat de klant heeft gespaard. Het programma bevat 4 levels:          </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Level 1 (Flirty Fun): puntensaldo van 0 tot en met 499     </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Level 2 (Secret Crush): puntensaldo van 500 tot en met 999         </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Level 3 (Hot Match): puntensaldo van 1000 tot en met 1999        </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Level 4 (True Love): puntensaldo van meer dan 2000       </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Binnen dit level heeft de Member recht op bepaalde vaste voordelen, zie 5.3 vaste voordelen.      </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Members kunnen binnen deze levels omhoog of omlaag bewegen door: </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>het doen van aankopen of andere activiteiten (zie 5.1 Passion Points)      </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>het retourneren van aankopen (zie 5.1 Passion Points)    </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>inactiviteit binnen het programma (zie 9. Inactiviteit)      </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Members zullen hierop geattendeerd worden door middel van nieuwsbrieven van Hunkemöller (mits er toestemmnig is gegeven). Een nieuwe Hunkemöller Member start in het laagste level. Alle bestaande Members van het oude programma krijgen een welkomstbonus van 500 Passion Points, waardoor zij starten in level 2.                  </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.3 Vaste voordelen       </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Elk level, zoals beschreven staat in 5.2 Member levels, heeft vooraf gedefinieerde voordelen. Deze voordelen worden vermeld op de website en in de app van Hunkemöller. Hoe hoger het level, hoe exclusiever de voordelen zijn.  </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Zie hieronder de voordelen:       </p> <table style="border: none;width:0cm;border-collapse:collapse;"> <tbody> <tr> <td style="border: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong>Voordelen</strong></p> </td> <td style="border-top: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-image: initial;border-left: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;'><strong>Level 1</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Welkomstkorting</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;'><strong>Level 2</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Verjaardagskorting</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;'><strong>Level 3</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Persoonlijke vouchers</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;'><strong>Level 4</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Cadeaus bij aankoop</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Memberdays</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Member pre sale</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Aanvullend maatadvies</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Gratis verzending</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Toegang tot gelimiteerde collecties/producten</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Speciale klantenservice</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Jubileumcadeau</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>VIP vouchers</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>VIP events</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> </tbody> </table> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Wanneer de Hunkemöller Member omlaag gaat in level, heeft de Hunkemöller Member geen recht meer op de voordelen van het level erboven.                          </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.4 Persoonlijke vouchers           </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Elke Hunkemöller Member heeft recht op persoonlijke vouchers. Deze vouchers worden toegekend aan de Hunkemöller Member op basis van verschillende criteria, zoals het level waarin de Hunkemöller Member zich bevindt of het aankoopgedrag van de Member. Hoe hoger de Hunkemöller Member in het level komt, hoe exclusiever de vouchers zullen zijn. Daarnaast zijn er verschillende type vouchers die in onderstaande subparagrafen worden besproken.                        </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.4.1 Shoptegoedvouchers         </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Binnen het Membercardprogramma zijn er meerdere vaste momenten waarop een Hunkemöller Member een shoptegoed voucher kan verdienen. Dit zal zijn wanneer de Hunkemöller Member een puntenbalans heeft verdiend van: 250, 500, 750, 1000, 1250 en 1500 punten. De Hunkemöller Member kan maximaal 6 van dit type vouchers verdienen. Wanneer de Hunkemöller Member haar aankoop retourneert heeft hij/zij weer recht op een nieuwe voucher op het eerstvolgende vastgestelde moment. Bijvoorbeeld: de Hunkemöller Member heeft een aankoop gedaan en krijgt daardoor 550 punten. De Hunkemöller Member ontvangt daardoor zijn/haar tweede shoptegoedvoucher. De Hunkemöller Member retourneert zijn/haar aankoop en valt terug in puntenbalans naar 300 punten. Op dat moment heeft de Hunkemöller Member weer recht op een nieuwe shoptegoedvoucher bij haar volgende aankoop, mits hij/zij een balans bereikt van minimaal 500 punten.             </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Daarnaast zijn de shoptegoedvouchers 3 maanden geldig. De klant kan de voucher inzetten via het winkelmandje op de website en in de app of aan de kassa in de winkel. Het is mogelijk om meerdere van dit type voucher in te zetten voor één transactie. Ook kunnen deze gecombineerd worden met andere acties of promoties.                      </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.4.2 Vouchers inwisselen voor punten  </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>In het laatste (vierde) level kan de Hunkemöller Member punten inzetten om een voucher te ‘kopen’. Dit kunnen verschillende type vouchers zijn, zoals een shoptegoedvoucher of een andere kortingsvoucher zoals gratis verzending. De Hunkemöller Member kan de voucher kopen in het winkelmandje op de website en in de app of aan de kassa in de winkel. Dit type vouchers wordt alleen getoond wanneer de klant voldoende punten heeft om de voucher te ‘kopen’. Hierdoor kan de Hunkemöller Member niet terugvallen naar een lager level. Deze vouchers hebben een andere geldigheid dan die in de actievoorwaarden van de specifieke voucher worden weergegeven. Bij een retour krijgt de Hunkemöller Member de voucher niet terug, maar krijgt de Hunkemöller Member de bestede punten wel terug.                         </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.4.3 Verrassingsvouchers          </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Members kunnen in het programma ook gebruikmaken van verrassingsvouchers. Dit type vouchers wordt door Hunkemöller toegekend aan de Hunkemöller Member en zijn niet vooraf zichtbaar binnen zijn/haar account. Ook de geldigheid van de voucher is niet vooraf bekend en is zichtbaar in de actievoorwaarden van de voucher zelf. De Hunkemöller Member zal over de beschikbare vouchers geïnformeerd worden via de nieuwsbrief of de app.                 </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Speciale gelegenheden  </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller Members krijgen een verrassingsvoucher op bepaalde speciale gelegenheiden zoals zijn/haar verjaardag of een bepaald jubileum, wanneer de Hunkemöller Member al een aantal jaar lid is van het Memberprogramma. Dit kan een korting zijn of een cadeautje dat de Member kan afhalen in de winkel. De vouchers kunnen alleen getoond worden wanneer de Member zich in een bepaald level bevindt, bijvoorbeeld alleen geldig voor level 4 Members. Deze verrassingsvouchers kunnen in elk level voorkomen.               </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Evenementen    </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Ook organiseert Hunkemöller bepaalde events voor Members. De Hunkemöller Member kan zich inschrijven voor een event door middel van het activeren van een voucher. De Hunkemöller Member ontvangt dan een bewijs/ticket per e-mail.                            </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Cadeaus             </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>De Hunkemöller Member ontvangt ook vouchers waarbij de Hunkemöller Member recht heeft op een cadeau bij een aankoop. Bijvoorbeeld: bij aankoop van minimaal €50 euro aan sportartikelen krijgt de Hunkemöller Member een sportbidon.            </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Services              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Daarnaast organiseert Hunkemöller bepaalde services zoals het laten borduren van een artikel dat de Hunkemöller Member heeft gekocht bij Hunkemöller. Dit kan bijvoorbeeld zijn tijdens de Valentijnscampagne. De Hunkemöller Member heeft dan een voucher beschikbaar in haar account die hij/zij kan activeren om hier recht op te hebben.                     </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Winacties           </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>De Hunkemöller Member kan deelnemen aan bepaalde winacties door middel van het activeren van een voucher via de website of de app. Hunkemöller zal winnaars kiezen door middel van een loting of een bepaalde prijsvraag waar de Hunkemöller Member aan mee kan doen.                 </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>6. Wheel of Passion                      </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Een geregistreerde Hunkemöller Member kan gebruikmaken van het spelen van de ‘Wheel of Passion’, hieronder genaamd het ‘spel’. De Hunkemöller Member kan het spel spelen via de website (in het account) of de app. Deze functionaliteit is niet op elk moment beschikbaar en wordt binnen een bepaald tijdvak door Hunkemöller aan of uitgezet. In het spel kan de Hunkemöller Member kansmaken op Passion Points en andere prijzen door aan het rad te draaien. De volledige actievoorwaarden zijn te vinden op www.hunkemoller.nl/wheelofpassion.             </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>7. Vriendenvoordeelprogramma                            </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Een geregistreerde Hunkemöller Member kan deelnemen aan het vriendenvoordeelprogramma van Hunkemöller, in samenwerking met onze externe leverancier Buyapowa Limited. Dit houdt in dat wanneer een Member, vrienden en/of familie doorverwijst naar Hunkemöller, de Member Passion Points kan verdienen. Daarnaast ontvangt de nieuwe klant een korting op zijn of haar eerste aankoop bij Hunkemöller. Dit voordeelprogramma is op dit moment alleen beschikbaar in Nederland. Een klant kan alleen deelnemen wanneer hij/zij 16 jaar of ouder is. De volledige actievoorwaarden zijn te vinden op www.hunkemoller.nl/vriendenvoordeelprogramma.       </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>8. Studentenkorting                     </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Een geregistreerde Hunkemöller Member kan studentenkorting krijgen bij Hunkemöller. Deze kortingsactie wordt door Hunkemöller georganiseerd. Op vertoon van een geldige collegekaart krijgt de Hunkemöller Member 10% kassakorting in de winkel. Deze korting is geldig in combinatie met andere acties en/of promoties. De korting is alleen geldig bij elke aankoop in de winkel, niet geldig online of via de app.      </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>9. Wijzigingen                  </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller behoudt zich te allen tijde het recht om de actievoorwaarden van het Membercardprogramma zoals hierin beschreven en onder alle omstandigheden in te trekken, te wijzigen of nieuwe aanbiedingen te doen. Hunkemöller Members worden vooraf via e-mail, of op de website www.hunkemoller.nl over wijzigingen geïnformeerd. Indien de Hunkemöller Member de bij Hunkemöller in het kader van het Membercardprogramma bekende gegevens wenst te wijzigen, aanvullen of verwijderen kan hij/zij dat doorgeven door een e-mail te sturen naar de klantenservice of privacy@hunkemoller.com. Indien de Hunkemöller Member alle persoonsgegevens verwijdert, is het niet mogelijk om te gebruik te maken van de voordelen van het Membercardprogramma.     </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>10. Inactiviteit en beëindiging deelname               </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>9.1 Inactiviteit en verval van punten       </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Na registratie van de Hunkemöller Member wordt er elk jaar (na 365 dagen) gecheckt of de Hunkemöller Member activiteit heeft vertoond binnen het Membercardprogramma. Dit betekent dat de punten van de Hunkemöller Member komen te vervallen die benodigt zijn om het huidige level te behouden. Bijvoorbeeld: wanneer een Hunkemöller Member zich in level 2 bevindt heeft hij/zij een minimum aantal punten nodig van de 500. De balans van deze Hunkemöller Member is 800 en hij/zij heeft geen aankoop gedaan in de afgelopen 365 dagen. Daardoor zullen 301 punten komen te vervallen en zal de klant terugvallen naar level 1. Wanneer dit gebeurt in level 1 zal de puntenbalans van de Hunkemöller Member terugvallen naar 0.                       </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>9.2 Beëindiging deelname door Hunkemöller      </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Wanneer de Hunkemöller Member na 6 jaar (elk jaar bekeken op het moment van registratie) geen activiteit heeft vertoond zal het profiel van de Hunkemöller Member worden gearchiveerd. Dit betekent dat de persoonsgegevens van de Hunkemöller Member worden geanonimiseerd en dat de Hunkemöller Member geen gebruik meer kan maken van de voordelen van het Membercardprogramma. Wanneer de Hunkemöller Member toch besluit om na deze 6 jaar weer een aankoop te doen bij Hunkemöller kan de Hunkemöller Member een nieuwe Membercard aanschaffen of een account aanmaken via de website of app.                    </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>9.3 Beëindiging deelname door Member              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller Members kunnen hun deelname aan het Membercardprogramma op ieder moment beëindigen. Om deelname aan het Membercardprogramma te beëindigen dient de Hunkemöller Member een e-mail te sturen naar privacy@hunkemoller.com. Na beëindiging is de Membercard niet meer geldig. Een eventueel gespaard kortingstegoed dient de Hunkemöller Member voor beëindiging aan te wenden voor korting op de producten. Na beëindiging kan met de Membercard geen gebruik worden gemaakt van de voordelen van het Membercardprogramma. Enige tegoeden die over zijn na beëindiging zullen komen te vervallen en kunnen ook niet worden omgezet in geld                  </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>11. Misbruik van het programma             </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller is gerechtigd om, onder voorbehoud van al haar rechten, in geval van bedrog, het verschaffen van onvolledige of onjuiste informatie, bij handelen in strijd met de onderhavige Algemene Voorwaarden, bij misbruik van rechten als Hunkemöller Member, of bij enig ander handelen dat schade berokkent aan Hunkemöller en/of haar winkels, de Membercard met onmiddellijke ingang in te trekken, te blokkeren en/of gespaard kortingstegoed in te trekken en/of elke aankoop die op deze manier geschied te annuleren. Hetzelfde geldt wanneer de Hunkemöller Member de Membercard verandert, vervalst, ondermijnt of op een andere manier schade aanbrengt (inclusief hacken) of een poging daartoe. Fraude (of een poging tot) of een andere onbevoegde actie mag geregistreerd worden en kan resulteren in het weigeren van de Hunkemöller Member bij het gebruik van de Membercard.             </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>12. Beëindiging programma                     </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller behoudt zich het recht voor het Membercardprogramma te allen tijde te beëindigen. De Hunkemöller Member zal uiterlijk 3 (drie) maanden van te voren over de beëindiging worden geïnformeerd. Tot aan de datum van beëindiging kan de Hunkemöller Member gebruikmaken van de huidige voordelen van het Membercardprogramma. Na beëindiging op grond van dit artikel kan de Hunkemöller Member geen gebruikmaken van de huidige voordelen van het Membercardprogramma. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>13. Verlies, diefstal of gebrekkige Membercard                </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>In geval van verlies, diefstal of het niet goed functioneren van de Membercard dient de Hunkemöller Member Hunkemöller hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen, waarna de Membercard wordt geblokkeerd en Hunkemöller hem/haar zo spoedig mogelijk kosteloos een nieuwe Membercard zal doen toekomen. Voor een nieuwe Membercard belt u het volgende nummer: +31 (0) 35 6465412 (klantenservice in Hilversum) of u kunt een Hunkemöller winkel bezoeken. Het puntensaldo van de kaart en eventuele vouchers zullen hierbij worden overgeboekt naar de nieuwe kaart.             </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Tot het moment van ontvangst van de nieuwe Membercard kan de Hunkemöller Member gebruikmaken van de voordelen van het Membercardprogramma door in te loggen via de website of app. Daarnaast kan het personeel in de winkel de Hunkemöller Member opzoeken via de kassa op vertoon van een geldig identiteitsbewijs. Wanneer een derde partij onbevoegde (digitaal of fysiek) toegang krijgt tot de Membercard en/of de login gegevens, is dat het risico van de Hunkemöller Member zelf.              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>14. Privacy                       </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>In het kader van het Membercardprogramma worden er persoonsgegevens verwerkt van de Hunkemöller Member, inclusief de persoonsgegevens die door de Hunkemöller Member zijn verstrekt tijdens het registratieproces in de winkel, online of via de app. Hunkemöller streeft ernaar om alle persoonsgegevens te beschermen. Lees onze Privacy Statement voor meer informatie over de persoonsgegevens die Hunkemöller verwerkt en hoe persoonsgegevens worden gebruikt in relatie tot het Membercardprogramma en de rechten van de Hunkemöller Member als betrokkene.       </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>15. Aansprakelijkheid                  </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller is niet aansprakelijk voor ongeautoriseerd gebruik – door de Hunkemöller Member dan wel door derden – van de Membercard, noch voor het frauduleus inwisselen van een kortingstegoed. Hunkemöller is niet aansprakelijk voor diefstal (inclusief het gebruik van de Hunkemöller Member’s login door onbevoegde derde partijen), verlies, namaak of misbruik van de Membercard. Hunkemöller zal onder geen enkele omstandigheid uitstaand shoptegoed vergoeden.            </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>16. Overige bepalingen               </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller behoudt zich het recht voor de onderhavige Algemene Voorwaarden te wijzigen. Op de datum van inwerkingtreding van de gewijzigde voorwaarden vervallen alle voorgaande Algemene Voorwaarden. Nederlands recht is van toepassing op deze Algemene Voorwaarden en het Membercardprogramma. Eventuele geschillen kunnen uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>              </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Versie: 27-07-2021         </p>

    Lees meer
  • Disclaimer

    <h1>Disclaimer</h1> <p>Deze disclaimer is van toepassing op de inhoud en het gebruik van de website <a href="https://www.hunkemoller.be/nl" target="_self" title="Hunkemoller.nl">www.hunkemoller.be</a>. Hunkemöller B.V. wijst u ten aanzien daarvan op het volgende:</p> <p><strong>Aansprakelijkheid</strong><br /> Hunkemöller doet haar uiterste best om ervoor te zorgen dat de informatie op de site (inclusief alle productinformatie die er te vinden is) geen fouten bevat. Helaas kunnen we dit niet garanderen. Hunkemöller is niet aansprakelijk indien er sprake is van 'kennelijke' (type-)fouten. Hiermee worden fouten bedoeld waarbij iedere consument zeker weet dat het om een fout moet gaan. Komt u ergens een fout tegen? Dan zouden we het fijn vinden als u ons daarvan op de hoogte stelt. Stuur uw e-mail naar: <a href="mailto:klantenservice@hunkemoller.com">klantenservice@hunkemoller.com</a></p> <p><strong>Rechten</strong><br /> Hunkemöller, of de rechthebbende, behoudt zich alle rechten voor, waaronder auteurs- en merkrechten, portretrechten en/of andere intellectueel eigendomsrechten, met betrekking tot alles wat op de website staat. Daaronder vallen ondermeer teksten, illustraties en grafisch materiaal. Geen van deze rechten gaan over op bezoekers/gebruikers van de website. Het is niet toegestaan om de site of gedeelten daarvan openbaar te maken, te vermenigvuldigen, of op een andere manier op te slaan of ter beschikking te stellen aan anderen, zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Hunkemöller. Deze toestemming is niet nodig voor persoonlijk, niet commercieel gebruik.</p> <p><strong>Uw gegevens</strong><br /> Uw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld tenzij dit noodzakelijk is voor de uitvoering van uw bestelling of op grond van een wettelijk voorschrift.</p> <p><strong>Wijzigingen</strong><br /> Hunkemöller mag de informatie op de website, met inbegrip van de tekst van deze disclaimer, altijd wijzigen zonder dit van te voren aan te kondigen. Wij raden dan ook aan om regelmatig na te gaan of de informatie op de website is gewijzigd.</p> <p>Hunkemöller B.V. 2025</p> <p> </p>

    Lees meer
  • Information - Terms & Conditions - 230

    <p><u><strong>Voorwaarden voor winacties georganiseerd door Hunkemöller B.V.</strong></u></p> <p>• Deze wedstrijd wordt georganiseerd door Hunkemöller B.V. Alleen huidige of nieuwe Members van het My Hunkemöller programma kunnen deelnemen. Het cadeau zal verdeeld worden door Hunkemöller.<br /> • Om kans te maken op deze winactie, moet de deelnemer al Member zijn of zich als nieuwe Member aangemeld hebben voor het My Hunkemöller programma.<br /> • Aan de winactie kan als volgt deelgenomen worden:<br /> 1. Word Member en win<br /> 2. Shop, wissel een voucher in en win<br /> 3. Download de app, beantwoord een vraag in de app & win<br /> • Na afloop van de winactie worden de winnaars willekeurig gekozen uit alle deelnemende landen.<br /> • Medewerkers, partners of affiliates van Hunkemöller kunnen niet aan deze winacties deelnemen.<br /> • Hunkemöller zal de gegevens, die de deelnemers aan de winactie hebben doorgegeven, uitsluitend gebruiken om te communiceren over deze actie en om de prijs juist te versturen.<br /> • Deze winactie is verboden voor minderjarigen onder de 18 jaar.<br /> • De winnaars ontvangen een prijs in de vorm van een cadeaubon, goodiebag of items uit een specifieke collectie.<br /> • Hunkemöller heeft het recht om de prijzen zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.<br /> • De prijs kan niet worden ingeruild voor geld of een ander cadeau. Het geschenk zal binnen de maand na deelname verstuurd worden naar het adres van de Member.<br /> • De winnaars worden via e-mail of app bericht op de hoogte gebracht. De geselecteerde winnaar dient binnen de 5 werkdagen te reageren op het bericht; anders vervalt het recht op de prijs. Hunkemöller zou de deelnemers kunnen vragen naar hun bh- & slipmaat en adresgegevens (inclusief telefoonnummer en e-mailadres) om het juist cadeautje te versturen. Deze gegevens worden alleen opgeslagen om de prijs correct naar de winnaar te verzenden. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar de privacyverklaring van Hunkemöller: <a href="https://www.hunkemoller.be/nl/privacy.html">https://www.hunkemoller.be/nl/privacy.html</a><br /> • Hunkemöller heeft het recht om de voorwaarden van deze winactie te wijzigen en de winactie op elke moment te beëindigen, zonder voorafgaande kennisgeving.<br /> • Hunkemöller kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen of technische problemen veroorzaakt door internetproviders of deelnemers.<br /> • Door deel te nemen aan deze winactie, verklaren de Members akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en de beslissingen van Hunkemöller om een eerlijk resultaat te garanderen.<br /> • Opmerkingen en bezwaren m.b.t. deze winactie kunnen worden gedeeld via ons contactformulier: <a href="https://www.hunkemoller.be/nl/contact">https://www.hunkemoller.be/nl/contact</a><br /> • Deze winactie is onderworpen aan de Nederlandse Reclamecode en de Gedragscode voor promotionele kansspelen.<br /> • Door deel te nemen aanvaarden de Members de bepalingen en voorwaarden van deze wedstrijd.</p> <p>Opgericht door Hunkemöller International B.V. te Hilversum, Nederland, juni 2022</p>

    Lees meer
  • Security

    <h1> </h1> <h1>                                Security Issues </h1> <p><em>Dutch version below</em><br /> <br /> At Hunkemöller, we consider the security of our systems a top priority. But no matter how much effort we put into system security, there can still be vulnerabilities present.<br /> If you discover a vulnerability, we would like to know about it so we can take steps to address it as quickly as possible. We would like to ask you to help us better protect our customers and our systems.</p> <p><br /> Please do the following:<br /> •    E-mail your findings to <a href="mailto:customerservice@hunkemoller.com">privacy@hunkemoller.com</a> with the subject ‘security vulnerability’.  <br /> •    Do not take advantage of the vulnerability or problem you have discovered, for example by downloading more data than necessary to demonstrate the vulnerability or deleting or modifying other people's data,<br /> •    Do not reveal the problem to others until it has been resolved,<br /> •    Do not use attacks on physical security, social engineering, distributed denial of service, spam or applications of third parties, and<br /> •    Do provide sufficient information to reproduce the problem, so we will be able to resolve it as quickly as possible. Usually, the IP address or the URL of the affected system and a description of the vulnerability will be sufficient, but complex vulnerabilities may require further explanation.<br /> •    Do propose a solution to the vulnerability, if known.<br />  </p> <p>•    Vulnerabilities that are out of scope:<br /> o    Missing security headers, such as X-frame options, CSP, XSS<br /> o    SSL certificate and other SSL issues<br /> o    Fingerprinting<br /> o    Missing account lockout mechanisms, any password brute forcing<br /> o    And other vulnerabilities already known to HM and considered low risk </p> <p>•    Vulnerabilities that are in scope:<br /> o    Injection vulnerabilities<br /> o    Privilege escalation<br /> o    Remote code execution<br /> o    Open, non-public directories<br /> o    Exposed customer data</p> <p>•    Vulnerabilities in a vendor’s system that exposes HM related data:<br /> o    If you find that any data related to HM is or might be exposed due to a vulnerability affecting one of HM’s vendors, you may report it to us. We will make sure to follow up with the relevant service provider. However, please be informed that in such case Rewards as determined by HM will not apply while you still might be eligible for reward from the third-party.<br /> <br /> <br /> What we promise:<br /> •    We will respond to your report within 5 business days with our evaluation and the next steps to resolve the issue.<br /> •    If you have complied with the above-mentioned conditions, we will not take legal action against you about the report.<br /> •    We will handle your report with strict confidentiality, and not pass on your personal details to third parties without your permission.<br /> •    We will keep you informed of the progress towards resolving the problem.<br /> •    In the public information concerning the problem reported, we will give your name as the discoverer of the problem (unless you desire otherwise), and<br /> •    As a token of our gratitude for your assistance, we offer a reward for every report of a serious security problem that was not yet known to us. </p> <p>We strive to resolve all problems as quickly as possible, and we would like to play an active role if needed in the ultimate publication on the problem after it is resolved.</p> <p><br /> Hunkemöller B.V. Sept. 2021</p> <p><br /> <em>Dutch version</em></p> <p>Bij Hunkemöller beschouwen we de beveiliging van onze systemen als een topprioriteit. Maar hoeveel moeite we ook doen op het gebied van systeembeveiliging, er kunnen nog steeds kwetsbaarheden aanwezig zijn.<br /> Als u een kwetsbaarheid ontdekt, willen we dat graag weten, zodat we stappen kunnen ondernemen om deze zo snel mogelijk aan te pakken. We willen u vragen om ons te helpen onze klanten en onze systemen beter te beschermen.</p> <p>Ga als volgt te werk:<br /> •     Mail uw bevindingen naar privacy@hunkemoller.com in het Engels met als onderwerp ‘security vulnerability’.  <br /> •    Maak geen misbruik van de kwetsbaarheid of het probleem dat u heeft ontdekt, bijvoorbeeld door meer gegevens te downloaden dan nodig is om de kwetsbaarheid aan te tonen of door gegevens van anderen te verwijderen of aan te passen,<br /> •    Praat niet met anderen over het probleem totdat het is opgelost,<br /> •    Gebruik geen aanvallen op fysieke beveiliging, social engineering, gedistribueerde denial of service, spam of applicaties van derden, en<br /> •    Geef wel voldoende informatie om het probleem te reproduceren, zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen. Meestal is het IP-adres of de URL van het getroffen systeem en een beschrijving van de kwetsbaarheid voldoende, maar bij complexe kwetsbaarheden kan nadere uitleg nodig zijn.<br /> •    Stel indien bekend een oplossing voor de kwetsbaarheid voor. <br />  </p> <p>•    Kwetsbaarheden die buiten het bereik vallen:<br /> o    Ontbrekende beveiligingsheaders, zoals X-frame-opties, CSP, XSS<br /> o    SSL-certificaat en andere SSL-problemen<br /> o    Fingerprinting<br /> o    Ontbrekende mechanismen voor accountvergrendeling, elke brute forcering van een wachtwoord<br /> o    En andere kwetsbaarheden die al bekend zijn bij HM en die als laag risico worden beschouwd </p> <p>•    Kwetsbaarheden die binnen het bereik vallen:<br /> o    Injectiekwetsbaarheden<br /> o    Privilege escalatie<br /> o    Uitvoering van externe code<br /> o    Open, niet-openbare mappen<br /> o    Blootgestelde klantgegevens</p> <p>•    Kwetsbaarheden in het systeem van een leverancier die HM-gerelateerde gegevens blootleggen:<br /> o     Als u merkt dat gegevens met betrekking tot HM worden of kunnen worden blootgesteld als gevolg van een kwetsbaarheid die van invloed is op een van de leveranciers van HM, kunt u dit aan ons melden. We zullen ervoor zorgen dat we contact opnemen met de relevante dienstverlener. Houdt u er echter rekening mee dat in een dergelijk geval beloningen zoals bepaald door HM niet van toepassing zijn terwijl u nog steeds in aanmerking zou kunnen komen voor een beloning van de derde partij.</p> <p><br /> Wat wij beloven:<br /> •    We zullen binnen vijf werkdagen op uw melding reageren met onze evaluatie en de volgende stappen om het probleem op te lossen.<br /> •    Als u aan de bovenstaande voorwaarden hebt voldaan, zullen wij geen juridische stappen tegen u ondernemen met betrekking tot de melding.<br /> •    Wij behandelen uw melding strikt vertrouwelijk en geven uw persoonlijke gegevens niet zonder uw toestemming door aan derden.<br /> •    We houden u op de hoogte van de voortgang van het oplossen van het probleem.<br /> •    In de openbare informatie over het gemelde probleem zullen we uw naam vermelden als de ontdekker van het probleem (tenzij je anders wenst), en<br /> •    Als blijk van onze dankbaarheid voor uw hulp bieden wij een beloning aan voor elke melding van een ernstig beveiligingsprobleem dat nog niet bij ons bekend was. <br /> •    Wij streven ernaar om alle problemen zo snel mogelijk op te lossen en willen indien nodig een actieve rol spelen in de uiteindelijke publicatie van het probleem nadat het is opgelost.</p> <p>Hunkemöller B.V. Sept. 2021</p> <p> </p>

    Lees meer
  • Information - Terms & Conditions Ritual - 230

    <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">WINACTIE          </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">RITUALS & HUNKEMÖLLER </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">ALGEMENE VOORWAARDEN ("ALGEMENE VOORWAARDEN")</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">IDENTITEIT</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Deze wedstrijd is georganiseerd door Rituals Cosmetics Enterprise B.V., vanuit zijn geregistreerde kantoor aan de Keizersgracht 679, 1017 DV Amsterdam, Nederland, en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 809215160 ("Rituals") en Hunkemöller B.V., vanuit zijn geregistreerde kantoor aan de Liebergerweg 28, 1221 JS Hilversum, Nederland, en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 70913358 ("Hunkemöller").</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">WAT IS DE WINACTIE?</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">De wedstrijd is een promotie waarmee je kans maakt op een reischeque van € 2000 van Rituals en Hunkemöller om uit te geven aan de organisatie van een vakantie voor twee personen (één winnaar en zijn/haar partner). De wedstrijd loopt van 25 augustus 2021 (om 00:01 uur GMT) tot en met 8 september 2021 (23:59 uur GMT) ("Wedstrijdtermijn").</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">WIE MAG DEELNEMEN?</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">De wedstrijd is bedoeld voor iedereen in België en Spanje van 18 jaar of ouder. Als je jonger bent dan 18 jaar, ben je uitgesloten van deelname aan deze wedstrijd. Als een persoon door het invoeren van zijn/haar gegevens voldoet aan de eisen voor deelname aan de wedstrijd, zoals hieronder beschreven wordt hij/zij een deelnemer ("Deelnemer").</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">De volgende partijen zijn uitgesloten van deelname: (i) werknemers van Rituals en Hunkemöller of aan Rituals en Hunkemöller gelieerde bedrijven, (ii) iedereen die betrokken is bij de organisatie van de wedstrijd; en (iii) rechtstreekse familieleden van de personen die worden genoemd onder (i) of (ii).</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">HOE DEELNEMEN?</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Deelname is kosteloos. Om in aanmerking te komen voor het winnen van een prijs moet een deelnemer (i) een geldig e-mailadres en geldige persoonsgegevens (zijn/haar volledige naam, familienaam en geboortedatum) ingegeven hebben op het aanmeldscherm van de wedstrijd (Facebook-formulier) en de instructies volgen op het scherm om zich voor 8 september 2021 (om 23.59 uur GMT) ingeschreven te hebben, (ii) deze algemene voorwaarden aanvaard hebben en (iii) ermee akkoord zijn gegaan om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief van Rituals en Hunkemöller en de vraag hebben beantwoord. De standaard data- of communicatiekosten van je operator zijn van toepassing om toegang te krijgen tot de website van de wedstrijd.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Deelnemers kunnen zich op eigen initiatief voor de wedstrijd inschrijven door het formulier (Facebook-formulier) op de landingspagina in te vullen .</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Alle andere manieren waarop je ons het deelnameformulier bezorgt (bv. per telefoon, fax of op een andere manier) zullen niet als geldig worden beschouwd.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">PRIJS EN BEPALING VAN DE WINNAAR</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Elke deelnemer is beperkt tot één (1) deelname aan de trekking en komt slechts eenmaal in aanmerking om een Prijs te winnen. Er wordt één prijs verloot in België en Spanje, willekeurig getrokken uit de deelnemers die het formulier correct hebben ingevuld. In totaal wordt er één reischeque van € 2000 verloot door Rituals en Hunkemöller.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">De reischeque kan alleen verzilverd worden in het land van uitgave en is niet inwisselbaar voor geld. Bij verlies of diefstal zal de reischeque niet vervangen worden.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">De winnaar van de wedstrijd zal op 8 september 2021 willekeurig geselecteerd worden uit de deelnemers. De winnaar krijgt maximaal 14 dagen de tijd om Rituals en/of Hunkemöller te antwoorden en aldus de prijs op te vragen.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">LEVERING</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Rituals en Hunkemöller zullen de Prijzen binnen een redelijke termijn naar de Winnaar toesturen, ten laatste binnen vijf werkdagen nadat er via e-mail succesvol met de winnaar contact is opgenomen. </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Alle prijzen in het kader van deze wedstrijd zijn strikt persoonlijk, niet-overdraagbaar en niet inwisselbaar voor geld of enige andere vorm van compensatie. Daarnaast zijn Rituals & Hunkemöller niet verplicht om over het resultaat van deze wedstrijd te communiceren of corresponderen. Voor Rituals & Hunkemöller is het van cruciaal belang dat de deelnemers een geldig e-mailadres hebben achtergelaten zodat er met de winnaar contact kan worden opgenomen en de prijs tijdig kan worden bezorgd. Rituals & Hunkemöller moeten jou als persoon kunnen identificeren, via de informatie die is verzameld bij je deelname aan de wedstrijd. Daarom moet je bevestigen dat de informatie die je hebt ingevoerd juist en up-to-date is.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">PRIVACY</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Door deel te nemen aan de wedstrijd zal Rituals de van jou verzamelde persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor het doel van deze wedstrijd. Rituals verzamelt de voor- en achternaam van de deelnemer, zijn/haar e-mailadres en andere gegevens die relevant zijn voor deelname aan de wedstrijd. De winnaar dient zijn/haar postadres adres aan Rituals te bezorgen zodat Rituals de prijs kan opsturen. Rituals zal de persoonsgegevens niet verder gebruiken of bewaren voor andere doeleinden, tenzij de deelnemer hier toestemming voor heeft gegeven. Rituals zal de persoonsgegevens die voor deelname zijn geleverd strikt vertrouwelijk behandelen en ze bewaren en/of verwerken in overeenstemming met de toepasselijke wet voor de bescherming van persoonsgegevens. Die persoonsgegevens zullen, binnen de context van de wedstrijd, uitsluitend worden gebruikt voor de organisatie en de afhandeling van de wedstrijd. Als een deelnemer ons gedurende de wedstrijd meedeelt dat hij/zij niet langer wil deelnemen, dan zullen we zijn/haar persoonsgegevens niet meer gebruiken. Heb je vragen over de bescherming van je persoonsgegevens, dan kun je contact opnemen met de afdeling Gegevensbescherming via</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">privacy@rituals.com of privacy@hunkemoller.com.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Hier vind je een link naar het privacybeleid van Rituals: https://www.rituals.com/nl-nl/privacy-policy.html</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Wanneer je je toestemming gegeven hebt, zal Rituals je e-mailadres delen met Hunkemöller. Het privacybeleid van Hunkemöller vind je hier: https://www.hunkemoller.nl/privacy.html</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">AANSPRAKELIJKHEID</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Behoudens moedwil of grove schuld van Rituals of Hunkemöller en voor zover maximaal is toegestaan door de wet is Rituals of Hunkemöller alleen aansprakelijk voor directe schade veroorzaakt door de nalatigheid van Rituals of Hunkemöller en niet voor enige indirecte schade, winstderving of bedrijfsonderbreking (zelfs als Rituals of Hunkemöller bericht heeft gekregen van de mogelijkheid van dergelijke schade of als dergelijke schade te voorspellen was) die voortkomt uit de deelname van de deelnemer aan de wedstrijd. Als zodanig is Rituals of Hunkemöller niet aansprakelijk voor enige schade die voortkomt uit het niet kunnen deelnemen aan of uitgesloten worden van de wedstrijd, om wat voor reden dan ook, en/of de geschiktheid van, een defect aan of de niet-conformiteit van de Prijs.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">UITSLUITING</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Rituals & Hunkemöller hebben het recht om een deelnemer uit te sluiten van deelname aan deze wedstrijd, en dus de kans op het winnen van een prijs, als de deelnemer onjuiste, onvolledige, onduidelijke of misleidende informatie heeft verstrekt of op een andere manier fraude heeft gepleegd of heeft geprobeerd dit te doen. Meervoudige deelname, deelname door of via derden of brancheverenigingen, macro's of andere geautomatiseerde methoden en middelen voor deelname aan de wedstrijd die niet volledig voldoen aan de bepalingen van de wedstrijdvoorwaarden worden uitgesloten van deelname. Als een deelnemer een computersysteem gebruikt of manipuleert om de wedstrijdvoorwaarden te omzeilen, bijvoorbeeld door het gebruik van 'scripts', manipulatie van IP-adressen, het gebruik van de identiteit of inloggegevens van een derde partij, het gebruik van andere geautomatiseerde methoden om extra registraties te genereren om deel te nemen aan de wedstrijd, zal deze deelnemer worden uitgesloten van deelname. Dat geldt ook voor het gebruik van alle vergelijkbare middelen om deel te kunnen nemen aan de wedstrijd. In een dergelijk geval wordt elke toewijzing van een prijs ongeldig verklaard.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">TOEPASSELIJKE WETGEVING</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Op deze wedstrijd is de Nederlandse wet van toepassing. Alle geschillen in relatie tot de wedstrijd, die niet in goed overleg kunnen worden opgelost, zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbanken in Amsterdam. Door die rechtskeuze wordt je niet de bescherming ontzegd die je wordt geboden onder de wetgeving in je eigen land, waar dergelijke voorwaarden gelden waarvan niet bij overeenkomst van mag worden afgeweken krachtens de wetten in jouw rechtsgebied.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">TOEPASBAARHEID</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Om deel te kunnen nemen aan de wedstrijd moet de deelnemer akkoord gaan met deze wedstrijdvoorwaarden.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Rituals en Hunkemöller hebben het recht om deze wedstrijdvoorwaarden en/of de actie zonder voorafgaande kennisgeving in te trekken of te wijzigen, in geval van onvoorziene omstandigheden die redelijkerwijs buiten hun macht liggen. . </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">VRAGEN/KLACHTEN</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">In geval van vragen of klachten over de wedstrijd kun je contact opnemen met:</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">E-mail: service@rituals.com  </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Post: Rituals Cosmetics Enterprise B.V.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Keizersgracht 679</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">1017 DV Amsterdam, Nederland</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Of</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;"> </p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">E-mail: klantenservice@hunkemoller.com</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Post: Headquarters Hunkemöller B.V.</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Liebergerweg 28</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">1221 JS Hilversum</p> <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;">Nederland</p>

    Lees meer